To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-23
Sokołów Małopolski: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pt. Równy start - lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 304080 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289226 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wólce Niedźwiedzkiej, Wólka Niedźwiedzka 400, 36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 7728210, faks 17 7728211.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pt. Równy start - lepsze jutro.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu w zakresie : 1. Sprawowanie nadzoru nad całością prac związanych z realizacją projektu, ich jakością i terminowością oraz nad personelem projektu. 2. Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z Asystentami merytorycznymi oraz obsługą księgową projektu. 3. Koordynowanie działań projektowych. 4. Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem. 5. Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu. 6. Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością. 7. Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi. 8. Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu, organizacja spotkań z nauczycielami prowadzącymi zajęcia. 9. Koordynowanie działań podejmowanych na rzecz zespołu projektowego oraz beneficjentów w zakresie Polityki Równości Szans Płci. 10. Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem. 11. Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 12. Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej. 13. Przekazywanie ewidencji czasu pracy. 14. Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników. 15. Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu. 16. Kontrola wydatkowania środków. 17. Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. 18. Sporządzanie wniosków o płatność dla Instytucji Pośredniczących 19. Codzienna obecność w siedzibie jednostki realizującej projekt (Zespół Szkół w Wólce Niedźwiedzkiej) w godzinach od 8.00 do 15.00, dyspozycyjność w godzinach realizowanych zajęć pozalekcyjnych. 20. Prowadzenie biura projektu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu Równy start - lepsze jutro numer WND-POKL.09.01.02-18-734/09 współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Ożóg, Stobierna 1077 c, 36-002 Stobierna, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22000,00
Oferta z najniższą ceną: 22000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla chodników w ciągu dróg publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Sokołów Małopolski
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla dróg publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Sokołów Małopolski
więcej: przetargi SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.