Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-12
Błonie: Zwiększenie bezpieczeństwa, dostępności usług publicznych, w tym edukacyjnych oraz
rozwoju obszarów wiejskich poprzez przebudowę dróg gminnych nr 410105W i 410104W
w miejscowościach Rochaliki i Stary Łuszczewek, usprawniającą komunikację pomiędzy
drogami powiatowymi nr 4113W i 4115W w Gminie Błonie
Numer ogłoszenia: 304090 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie bezpieczeństwa, dostępności usług publicznych, w tym edukacyjnych oraz rozwoju obszarów wiejskich poprzez przebudowę dróg gminnych nr 410105W i 410104W w miejscowościach Rochaliki i Stary Łuszczewek, usprawniającą komunikację pomiędzy drogami powiatowymi nr 4113W i 4115W w Gminie Błonie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 410105W zlokalizowanej na obszarze miejscowości Rochaliki i drogi gminnej nr 410104W zlokalizowanej na obszarze miejscowości Stary Łuszczewek na odcinku o długości 2,752 km. Drogi zlokalizowane są na terenie gminy Błonie, powiatu Warszawskiego Zachodniego, województwa Mazowieckiego. Parametry techniczne drogi: * droga klasy L * prędkość 50 km/h * kategoria ruchu KR2 * szerokość pasa ruchu 2,50 m (na prostej) * szerokość pobocza 0,75 m umocnione kruszywem łamanym 0/31,50mm Konstrukcja drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wycinkę drzew w ramach przebudowy dróg gminnych, 2. przebudowę i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej TP S.A., 3. przebudowę istniejącej linii napowietrznej nN-0,4 kV oraz linii oświetlenia ulicznego, 4. przebudowę drogi gminnej nr 410105W w m. Rochaliki oraz drogi gminnej nr 410104W w m. Stary Łuszczewek. 1. Zakres robót obejmuje m.in.: Zadanie nr 1 - wycinka drzew w ramach przebudowy dróg gminnych, w ramach inwestycji zachodzi potrzeba wycinki 118 szt drzew. Zadanie nr 2 - przebudowa i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej TP S.A. 1) ustawienie nowych słupów telefonicznych, 2) likwidacja istniejących słupów telefonicznych, 3) przestawienie istniejących słupów telefonicznych w nowe miejsca, 4) instalacja nowych kabli napowietrznych, 5) przekładanie istniejących linii napowietrznych. Zadanie nr 3 - przebudowa istniejącej linii napowietrznej nN-0,4 kV oraz linii oświetlenia ulicznego 0,23 kV, 1) przebudowa linii napowietrznej, 2) przebudowa istniejących przyłączy napowietrznych, 3) przebudowa linii oświetleniowej Zadanie nr 4 - przebudowę drogi gminnej nr 410105W w m. Rochaliki oraz drogi gminnej nr 410104W w m. Stary Łuszczewek. 1) przebudowa i likwidacja części sieci drenarskiej, 2) wykonanie konstrukcji jezdni, 3) budowa zjazdów utwardzonych, 4) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, 5) wykonanie rowów drogowych i melioracyjnych, 6) budowa przepustów pod zjazdami, drogą i skrzyżowaniami, 7) przebudowa skrzyżowań z drogami, 8) odtworzenie i czyszczenie rowów drogowych, 9) wykonanie ścieku przykrawężnikowego, 10) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 11) wykonanie zabezpieczenia - wygrodzenia łańcuchowego, 12) przestawienie kapliczki..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: a) dwie roboty o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, tj. roboty polegające na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej, o długości min. 1 km każda, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości. Do wykazanych robót należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. b) jedną robotę polegającą na budowie lub przebudowie sieci elektrycznej, o długości co najmniej 300 mb, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości. Do wykazanej roboty należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - kierownik budowy w specjalności drogowej, z uprawnieniami budowlanymi do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży drogowej przy budowie lub przebudowie dróg licząc od dnia uzyskania uprawnień z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, - kierownik robót branża sanitarna, z uprawnieniami budowlanymi spec. sanitarnej posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży sanitarnej przy budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, licząc od dnia uzyskania uprawnień do kierowania robotami sanitarnymi z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. - kierownik robót branża elektryczna, z uprawnieniami budowlanymi spec. elektrycznej w zakresie sieci posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży elektrycznej przy budowie lub przebudowie sieci elektrycznych, licząc od dnia uzyskania uprawnień do kierowania robotami elektrycznymi z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. - kierownik robót branża teletechniczna, z uprawnieniami budowlanymi spec. teletechnicznej posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży teletechnicznej przy budowie lub przebudowie sieci teletechnicznej, licząc od dnia uzyskania uprawnień do kierowania robotami teletechnicznymi z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. druk oferty wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione, (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. dowód wniesienia wadium, 3. uproszczony kosztorys ofertowy, 4. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 44 ustawy Pzp, (załącznik nr 4 do SIWZ) 5. druk oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, (załącznik nr 5 do SIWZ) 6. podpisany wzór umowy, (załącznik nr 8 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp, chyba, że wystąpiły nw. okoliczności: 1. zmiana wynagrodzenia związana ze zmianą zakresu robót: a) konieczności wykonania robót zamiennych, nastąpi wówczas rozliczenie robót zamiennych, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które poniósł Wykonawca w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 2. zmiana terminu realizacji w związku z następującymi przypadkami : a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wynikających ze zmiany zastosowania urządzeń technologicznych (np. braki w produkcji, itp), wymogów sztuki budowlanej i wiedzy technicznej lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków atmosferycznych lub jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy, c) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d) opóźnieniem niezależnym od Wykonawcy związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę dokumentów w myśl ustawy Prawo budowlane, e) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, uzupełniających lub robót zamiennych, f) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy ( które nie miałyby wpływu na jego wybór ), g) innymi okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, a w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi. 3. inne przyczyny a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie
Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 3 ( Ratusz )..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 1 Ratusz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Bożena Hofman, Iwona Kopczyńska (procedury przetargowe) - Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6 Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3 tel. 22 725-30-04 w.180.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BŁONI
- Zagospodarowanie i wariantowo odbieranie i zagosp. odpadów komunalnych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne odebranych i gromadzonych przez ZUK z terenów niezamieszkałych gminy Błonie (...).
- Świadczenie usług opiekuńczych w 2025 roku, z zakresu świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy o pomocy społecznej, na rzecz i w miejscu zamieszkania podopiecznych OPS w Błoniu
- udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 14.000.000,00 PLN
więcej: przetargi w Błoniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 2384B z wyłączeniem nawierzchni bitumicznej i wykonania oznakowania pionowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.