eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzepice › budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami na Osiedlu przy ul. Andersa w Krzepicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30410

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krzepice: budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami na Osiedlu przy ul. Andersa w Krzepicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Krzepice, do kontaktów: Kostrubiec Bożena, Mrożek Krystyna, ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice, woj. śląskie, tel. 034 3175172, fax 034 3175172, e-mail: umig@krzepice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.krzepice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krzepicach, Kostrubiec Bożena, Mrożek Krystyna, ul. Częstochowska nr 13, 42-160 Krzepice, woj. śląskie, tel. 034 3175172, fax 034 3175172, e-mail: ue@krzepice.pl, www.bip.krzepice.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami na Osiedlu przy ul. Andersa w Krzepicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Krzepice - Osiedle prz ulicy Andersa w Krzepicach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami na Osiedlu przy ul. Andersa w Krzepicach . Zakres prac zgodnie z projektem budowlanym obejmuje : sieć grawitacyjna PVC Ø 200 - 1314 m.; przyłącza kanalizacyjne PVC Ø 160 - 235 m.; sieć wodociągowa PVC Ø 160 - 305 m.; sieć wodociągowa PVC Ø 90 - 980,5 m. Szczegółowy opis robót - zawiera projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres robót do wykonania zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami na Osiedlu przy ul. Andersa w Krzepicach . Zakres prac zgodnie z projektem budowlanym obejmuje : sieć grawitacyjna PVC Ø 200 - 1314 m.; przyłącza kanalizacyjne PVC Ø 160 - 235 m.; sieć wodociągowa PVC Ø 160 - 305 m.; sieć wodociągowa PVC Ø 90 - 980,5 m. Szczegółowy opis robót - zawiera projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres robót do wykonania zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 10.000,00 zł/słownie: dziesięć tysięcy złotych/. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Prawo Zamówień Publicznych. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem. 2.Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 kanalizacje sanitarne o wartości łącznej brutto nie mniejszej niż 1.000.000 PLN . 3. Dysponują co najmniej jedna osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci kanalizacji sanitarnej . 4. Dysponują maszynami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia : - koparka - sztuk 2.; - igłofiltry - min. sztuk 150.; - pompa wirnikowa - sztuk 2.; - zagęszczarka wibracyjna - sztuk 2.; 5.Posiadają środki własne lub zdolność kredytową wysokości 500.000 PLN . 6. Posiadają polisę ubezpieczeniową OC lub inny dokument ubezpieczenia o (wartości min. 100.000 PLN) . 7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach,o których mowa poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163, z późn. zmianami) zał. nr 2.; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania - minimum 3 kanalizacje sanitarne o wartości łącznej brutto nie mniejszej niż 1.000.000 PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie / referencje/- zał. nr 3.; 4.Wykaz, zawierający imię i nazwisko osoby, która będzie sprawować funkcje kierownika budowy wraz z jej uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci kanalizacji sanitarnej, wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność tej osoby do Izby - zał. nr 4.; 5.Wykaz przewidzianych do wykonania zamówienia maszyn i narzędzi - zał. nr 5.; 6.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej /należy dołączyć dowód dokonania opłaty należnych składek, z którego wynika że są one opłacone na dzień składania ofert /. 8.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. Formularz ofertowy / zał. nr 1 /. 2. Kosztorys ofertowy . UWAGA: Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 11. wzoru umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. 3. Harmonogram rzeczowo - terminowo-finansowy - zał. nr 7. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium . 5. Wykaz podmiotów /podwykonawców/ którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzepice.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunkówe zamówienia można zakupić w siedzibie Urzędu Miejskiego w Krzepicach pok.nr 9 lub otrzymać pocztą, po wcześniejszej wpłacie kwoty 25,00 zł na konto Urzędu Miejskiego w Krzepicach - nr konta 36 8250 0003 2100 0000 0042 0001. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2007, godzina 11:00, Urząd Miejski w Krzepicach ul. Częstochowska nr13, pok.nr 4, 42-160 Krzepice.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.