To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-22
Rawicz: Rozbudowa ul. Długiej w Rawiczu wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 304209 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279879 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ul. Długiej w Rawiczu wraz z odwodnieniem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie ul. Długiej w Rawiczu i odcinka ul. Miodowej w Folwarku wraz z chodnikami, zjazdami do przyległych posesji, odwodnieniem, w tym budową kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej oraz przebudową sieci elektroenergetycznej, w ramach zadania Budowa ulicy Długiej. 2. Parametry techniczne projektowanej ulicy: a. ul. Długa - kategoria: droga gminna, - klasa ulicy: D, - kategoria ruchu: KR 2, - długość drogi: ok. 0,16 km, - pas drogowy o szerokości 7,0 - 8,5 m, - szerokość drogi: 5,0 m w tym 2x ściek przykrawężnikowy 0,21 m, - szerokość chodnika: 1,45 - 2,0 m, - nawierzchnia drogi, zjazdów i chodnika: betonowa kostka brukowa. b. odcinek ul. Miodowej - kategoria: droga gminna, - klasa ulicy: D, - kategoria ruchu: KR 2, - długość drogi: ok. 29,0 m, - pas drogowy o szerokości 12,0 m, - szerokość drogi: 6,0 m w tym 2x ściek przykrawężnikowy 0,21 m, - szerokość chodnika: 2,0 m, - nawierzchnia drogi, zjazdów i chodnika: betonowa kostka brukowa. 3. Zakres zadania obejmuje rozbudowę ulicy Długiej i odcinka ul. Miodowej o łącznej długości ok. 190,00 m, w szczególności: 1) wykonanie nawierzchni ulic z kostki brukowej betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej o łącznej powierzchni ok. 1.752 m2 (w tym wykonanie chodników, zjazdów indywidualnych oraz innych nawierzchnio łącznej powierzchni ok. 727 m2), 2) kolizja z siecią energetyczną, w tym: a) usunięcie kolizji z istniejącą linią kablową średniego i niskiego napięcia wzdłuż ul. Długiej, istniejące linie kablowe oraz przyłącza chronić rurami osłonowymi, 3) budowa oświetlenia ulicznego tj. wykonanie linii kablowej oświetleniowej o długości ok. 97 m wraz z posadowieniem 2 stalowych słupów oświetlenia ulicznego wraz z oprawą oświetleniową, 4) rozbiórka fragmentu nawierzchni betonowej w ul. Długiej, w ilości ok. 210 m2, 5) wykonanie sieci kanalizacyjnych tj.: a) budowa kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami o śr. zewn. rur od 160 do 400 mm o łącznej długości ok. 190 m; wody opadowe odprowadzane będą przez system wpustów ulicznych i przykanalików do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z 2 przyłączami o śr. zewn. rur od 160 do 315 mm o łącznej długości ok. 117,5 m. 4. W niniejszym postępowaniu odstępuje się od robót budowlanych, związanych z przebudową przejazdu kolejowego w miejscu skrzyżowania z ul. Długą. 5. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym opracowanym w oparciu o dokumentacje projektowe, 2) projektów budowlanych i wykonawczych, 3) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Mogące występować w dokumentacjach projektowych i kosztorysie nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 7. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z wydanymi pozwoleniami, decyzjami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 8. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Prace związane z niniejszą inwestycją będą prowadzone pod nadzorem archeologicznym. Koszt nadzoru archeologicznego ponosi Zamawiający. 9. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr IT.2710.37.2011wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) projektach budowlanych i wykonawczych, 5) Polskich Normach. 10. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 11. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac oraz odpowiedniego oznakowania na czas prowadzenia robót; podczas wykonywania prac miejsce powinno być oznakowane zgodnie z § 5 ust. 2 Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729), po zakończeniu robót dokonać zmiany w organizacji ruchu docelowego w oparciu o dostarczony przez Zamawiającego projekt organizacji; 2) prowadzenia robót zgodnie z zapisami wynikającymi z decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz zgodnie z wydanymi pozwoleniami na budowę, w szczególności podczas prac ziemnych przestrzegać uwag zawartych w opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu, nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający; 3) inspekcja całego odcinka wykonanej kanalizacji deszczowej i sanitarnej za pomocą kamery i przekazanie zapisu na płycie CD - ROM lub innym twardym nośniku elektronicznym wraz z opisem ustalenia jakości wykonanych robót. Powyższe należy złożyć przed odbiorem końcowym celem umożliwienia sprawdzenia wykonania robót, 4) obsługi geodezyjnej podczas realizacji całej inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym, 5) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań (w tym zagęszczenia gruntu) wynikających z prawa budowlanego, jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 6) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 7) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 8) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 9) utrzymania placu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.), 10) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, 11) odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 12) udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO TRANSPORTOWE "DROGTRANZ" ANDRZEJ PARADOWSKI
- Przedsiębiorstwo Drogowo Transportowe DROGTRANZ Andrzej Paradowski, ul. Witosa 8, 56-200 Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 424572,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 535302,89
Oferta z najniższą ceną: 535302,89 / Oferta z najwyższą ceną: 583002,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
- Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z przewodem tłocznym i pompownią oraz doprowadzenie istniejącej kanalizacji do pompowni ścieków.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.