Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-23
Lubań: Przetarg nieograniczony ZP- 15 CAZ/POKL/2010 na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunkach:
1. Spawanie stali metodą TIG i MAG, 1 grupa 20 osobowa,
2. Kucharz-przygotowanie do zawodu, 1 grupa 15 osobowa,
3. Florystyka + aktywne poszukiwanie pracy+ obsługa kasy fiskalnej+ zasady sprzedaży, 1 grupa 20 osobowa,
Numer ogłoszenia: 304290 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu , ul. Lwówecka 10, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7222548, faks 075 7223278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony ZP- 15 CAZ/POKL/2010 na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunkach: 1. Spawanie stali metodą TIG i MAG, 1 grupa 20 osobowa, 2. Kucharz-przygotowanie do zawodu, 1 grupa 15 osobowa, 3. Florystyka + aktywne poszukiwanie pracy+ obsługa kasy fiskalnej+ zasady sprzedaży, 1 grupa 20 osobowa,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pfrzedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń o kierunkach 1. Spawanie stali metodą TIG i MAG, 1 grupa 20 osobowa, 2. Kucharz-przygotowanie do zawodu, 1 grupa 15 osobowa, 3. Florystyka + aktywne poszukiwanie pracy+ obsługa kasy fiskalnej+ zasady sprzedaży, 1 grupa 20 osobowa.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie wg zastosowania formuły: spełnia/niespełna, w oparciu o złożone przez wykonawcę /Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że przeszkolił co najmniej 3 grupy osób, w szczególności osób bezrobotnych, w ramach szkoleń grupowych, minimum 5 osobowych, w zakresie objętym zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzonej działalności, w oparciu o informacje zawarte w druku/Wykaz usług szkoleniowych/ stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi, których dotyczy oferta zostały wykonane należycie, (np. w formie referencji, zaświadczeń które powinny zawierać informacje dotyczące: kierunku szkolenia/nazwy, Ilość osób bezrobotnych przeszkolonych w ramach szkolenia grupowego, Instytucja/jednostka, dla której zostało zrealizowane szkolenie, wartość szkolenia, czas realizacji szkolenia od dnia do dnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) salą szkoleniową, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp, w której odbywać się będzie szkolenie w zakresie zajęć teoretycznych, wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc /w stosunku do liczby osób danego szkolenia/, i stolików, dla każdego uczestnika odrębne miejsce oraz zapewni wyposażenie w środki dydaktyczne tj. tablicę, projektor multimedialny itp., z dostępem do sanitariatów, 2) odpowiednim sprzętem i narzędziami do realizacji części praktycznej szkolenia. Używane materiały, sprzęt, urządzenia, instalacje itp. wykorzystywane przy realizacji szkolenia muszą być zgodne z normami polskimi, posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty i dopuszczenia oraz być zgodne z zaleceniami inspektorów nadzoru. Ponadto: a) przy szkoleniu Spawanie stali metodą TIG i MAG pomieszczenie do szkolenia praktycznego powinno być wyposażone w co najmniej 10 stanowisk spawalniczych lub 5 przy podziale na grupy. b) przy szkoleniu Florystyka + aktywne poszukiwanie pracy+ obsługa kasy fiskalnej+ zasady sprzedaży niezbędnymi Wykonawca ma wykazać, że dysponuje kasa fiskalną i komputerem lub laptopem na każdego uczestnika szkolenia z legalnym oprogramowaniem ( do zajęć aktywnego poszukiwania pracy), liczba ta może być 2 razy mniejsza, jeżeli osoby podzielone zostaną na 2 grupy 3) posiadanie prawa do dysponowania: salą szkoleniową, maszynami, placem - należy potwierdzić w formie dokumentów (np.: akt własności, umowa: najmu, dzierżawy, inne), ze wskazaniem okresu ważności tego prawa, np. umowa ważna od dnia - do dnia, prawo do dysponowania od dnia - do dnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełniają następujące wymagania: 1) przy szkoleniu Spawanie stali metodą TIG i MAG: a) do realizacji zajęć teoretycznych: co najmniej jeden inżynier z co najmniej roczną praktyką zawodową lub technik z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową o specjalnościach zgodnych z programem nauczania. b) do realizacji zajęć praktycznych: instruktorzy powinni posiadać aktualny Certyfikat spawacza dla metody odpowiadającej zakresowi szkolenia oraz wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe z co najmniej roczną praktyką zawodową o specjalności zgodnej z programem szkolenia. 2) przy szkoleniu Kucharz przygotowanie do zawodu: a) do realizacji zajęć teoretycznych: co najmniej 1 osoba posiadająca tytuł mistrz w zawodzie kucharz i co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kucharz potwierdzone dokumentem (umowa o pracę, świadectwo pracy, oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, inny) b) do realizacji zajęć praktycznych: co najmniej 1 osoba posiadająca tytuł czeladnik, w zawodzie kucharz lub doświadczenie zawodowe jako kucharz, szef kuchni co najmniej 5 lat potwierdzone dokumentem (umowa o pracę, świadectwo pracy, oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, inny) 3) przy szkoleniu Florystyka + aktywne poszukiwanie pracy+ obsługa kasy fiskalnej+ zasady sprzedaży a) do realizacji zajęć teoretycznych: co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie co najmniej średnie, pod warunkiem, że posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń, nauczania, udokumentowane (umowa o pracę, świadectwo pracy, oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, inny dokument) w zakresie: Florystyki, obsługi kas fiskalnych, zasad sprzedaży; co najmniej 1 osoba mająca doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń aktywnego poszukiwania (umowa o pracę, świadectwo pracy, oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, inny dokument), co najmniej 1 osoba posiadająca tytuł zawodowy psycholog, legitymująca się wyższym wykształceniem i co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym jako psycholog (umowa o pracę, świadectwo pracy, oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, inny dokument), b) do realizacji zajęć praktycznych: co najmniej 1 osoba posiadająca co najmniej średnie, pod warunkiem, że posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń, nauczania, udokumentowane (umowa o pracę, świadectwo pracy, oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, inny dokument) w zakresie: Florystyki, obsługi kas fiskalnych, zasad sprzedaży, co najmniej 1 osoba mająca doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń aktywnego poszukiwania (umowa o pracę, świadectwo pracy, inny dokument), co najmniej 1 osoba posiadająca tytuł zawodowy psycholog, legitymująca się wyższym wykształceniem i co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym jako psycholog (umowa o pracę, świadectwo pracy, oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, inny dokument).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie wg zastosowania formuły: spełnia/ niespełna, w oparciu o złożone przez wykonawcę /Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 5 do SIWZ. 2 Wykaz sprzętu i bazy lokalowej wykorzystywanych do realizacji szkolenia w zakresie części teoretycznej i praktycznej, należy dołączyć dokumenty potwierdzające prawa dysponowania, używania i najmu sprzętu, lokalu i innych - załącznik nr 6 do SIWZ. 3 Wykaz osób wykonujących zamówienie oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 7 do SIWZ. 4 Wykaz usług szkoleniowych wraz z załącznikami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 8 do SIWZ. 5 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 9 do SIWZ 6 Inne dokumenty: a) Przy szkoleniu Spawanie stali metodą TIG i MAG Zamawiający żąda posiadania przez Wykonawcę aktualnego Atestu Instytutu Spawalnictwa. b) Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowej /zgodnie z art. 20 ustawy o promocji i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r., t. j. Dz. U. z 2008r., Nr 69, poz. 415, ze zm., oraz rozporządzenia MGIP w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych z dnia 27 października 2004 r. Dz. U z 2004r., Nr 236, poz. 2365 c) Pełnomocnictwo /upoważnienie do podpisania oferty i załączników, podpisania umowy o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. d) Aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny wyciąg z KRS, potwierdzone za zgodność z oryginałem, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Dopuszcza się zmiany po zawarciu umowy jeżeli dotyczą kadry dydaktycznej, Harmonogramu szkolenia, Programu szkolenia jeżeli nastąpiły one z przyczyn niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę lub wynikających z siły wyższej albo w innych uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w trakcie podpisywania umowy, a które nie wpłyną na poziom i jakość szkolenia. 2) Zleceniodawca dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób które rozpoczęły szkolenie nie więcej jednak niż o 2 osoby. Obniżenie liczby osób, które rozpoczęły szkolenie nie powoduje po stronie Wykonawcy powstania jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupluban.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY w LUBANIU
ul. Lwówecka 10 , 59-800 Lubań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Lubaniu ul. Lwówecka 10 pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w związku z realizowanym projektem /Aktywizacja bezrobotnych DROGOWSKAZ/.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawanie stali metodą TIG i MAG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunku Spawanie stali metodą TIG i MAG dla 20 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie przez instytucję szkoleniowa certyfikatu jakości usług - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kucharz-przygotowanie do zawodu,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunku Kucharz-przygotowanie do zawodu, 1 grupa 15 osobowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie przez instytucję szkoleniowa certyfikatu jakości usług - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Florystyka + aktywne poszukiwanie pracy + obsługa kasy fiskalnej + zasady sprzedaży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunku Florystyka + aktywne poszukiwanie pracy + obsługa kasy fiskalnej + zasady sprzedaży 1 grupa 20 osobowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Doświadczenie Wykonwcy - 30
- 3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Świadczenie w 2025 roku usług schronienia wraz z całodobowym wyżywieniem dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu do schroniska z usługami opiekuńczymi
- Obsługa weterynaryjna w Schronisku dla bezdomnych zwierząt małych (psy, koty) Związku Gmin "Kwisa" w Przylasku 18, gmina Platerówka
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.