Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-23
Dęblin: DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 304324 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4824 , Osiedle Stawy, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8651632 w. 203, faks 081 8651702 w. 225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów spożywczych do niżej wymienionych jednostek wojskowych: JW 4819 LUBLIN - ul. Kruczkowskiego 49; 20-468 Lublin - ul. Lubelska 139; 22-100 Chełm JW 4219 DĘBLIN - 5 WOG - Lotnisko 205; 08-521 Dęblin JW 4824 STAWY - Stawy; 08-530 Dęblin JW 3463 RADOM - ul. Lubelska 150, 26-600 Radom JW 4055 HRUBIESZÓW - ul. Dwernickiego 4; 22-500 Hrubieszów JW 3391 ZAMOŚĆ - ul. Piłsudskiego 36; 22-400 Zamość JW 2090 NOWA DĘBA - ul. Anieli Krzywoń 1; 39-460 Nowa Dęba JW 3527 NISKO - ul. Sandomierska 20; 37-400 Nisko JW 3533 SANDOMIERZ - ul. Mickiewicza 38, 27-600 Sandomierz 21 RWT RZESZÓW - ul. Krakowska 11 b; 35-901 Rzeszów JW 3841 RZESZÓW - ul. Lwowska 5; 35-922 Rzeszów JW 3928 PRZEMYŚL - ul. 29- go Listopada; 37-700 Przemyśl JW 3957 JAROSŁAW - ul. 3-go Maja 80; 37-500 Jarosław JW 3233 ŻURAWICA - ul. Wojska Polskiego 22; 37-710 Żurawica.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.20.00-8, 15.84.21.00-3, 15.84.22.00-0, 15.84.22.20-0, 15.84.20.00-0, 15.84.23.00-5, 15.84.10.00-5, 15.86.11.00-2, 15.86.10.00-1, 15.86.41.00-3, 15.86.30.00-5, 15.83.31.00-7, 15.87.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium; 2. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: Zadanie nr 1 - 2 000,00 zł Zadanie nr 2 - 1 500,00 zł 3. Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: NBP O/Lublin nr rach.: 10 1010 1339 0001 7213 9120 0000
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą. Poszczególne warunki oceniane będą metodą: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą. Poszczególne warunki oceniane będą metodą: spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą. Poszczególne warunki oceniane będą metodą: spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą. Poszczególne warunki oceniane będą metodą: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą. Poszczególne warunki oceniane będą metodą: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Decyzję w sprawie zatwierdzenia zakładu, wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej. 2. Dokument wystawiony na Wykonawcę przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub certyfikat stwierdzający, że u Wykonawcy w produkcji i w obrocie zaoferowanego do dostawy asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP. 3. Zaświadczenie wystawione przez WIJHARS lub karta zgłoszenia poświadczona przez WIJHARS potwierdzające, że prowadzona przez Wykonawcę działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi została zgłoszona właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy wojewódzkiemu inspektorowi jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Oświadczenie o poleganiu na zasobach innych podmiotów. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust.1 ustawy Pzp (wzór na załączniku nr 3 SIWZ). 4. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej Wykonawca korzysta, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1. Zmniejszenia wielkości dostaw środków spożywczych w zależności od faktycznych stanów żywionych Odbiorców w przypadkach restrukturyzacji sił zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy itp. Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych i prawnych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 2. Zmiany wielkości opakowań jednostkowych dostarczanych środków spożywczych w przypadku zmian technologicznych w produkcji opakowań lub zmiany producenta środków spożywczych. 3. Zmiany stawki VAT w przypadku ich urzędowej zmiany oraz w przypadku zmiany sposobu opodatkowania Wykonawcy. 4. Zmiany wysokości ceny w zakresie określonym w § 4 wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 5 SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4824 Stawy, 08-530 Dęblin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 2 pokój nr 101-102 (Kancelaria Jawna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kawy, kakao, deserów, cynamonu, mąki ziemniaczanej do jednostek wojskowych z obszaru Lublina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kawy, kakao, deserów, cynamonu, mąki ziemniaczanej do jednostek wojskowych z obszaru Lublina 1 x w miesiącu wg poniższego zestawienia: 1. Mąka ziemniaczana - łączna ilość 390 kg. 2. Czekolada pełna gorzka - łączna ilość 640 kg. 3. Czekolada pełna mleczna - łączna ilość 880 kg. 4. Czekolada z orzechami - łączna ilość 680 kg. 5. Czekolada nadziewana owocami - łączna ilość 480 kg. 6. Wafel czekoladowy - łączna ilość 990 kg. 7. Batony czekoladowe 2 smaki - łączna ilość 1 610 kg. 8. Cukierki czekoladowe - łączna ilość 790 kg. 9. Cukierki witaminizowane - łączna ilość 470 kg. 10. Krakersy - łączna ilość 580 kg. 11. Paluszki - łączna ilość 780 kg. 12. Kakao 10-12% tł. - łączna ilość 536 kg. 13. Kawa naturalna mielona - łączna ilość 161 kg. 14. Kawa rozpuszczalna - łączna ilość 566 kg. 15. Herbata w torebkach (ekspresowa) - łączna ilość 310 kg. 16. Herbata witaminizowana - łączna ilość 80 kg. 17. Budyń - łączna ilość 405 kg. 18. Galaretka niskosłodzona - łączna ilość 435 kg. 19. Kisiel - łączna ilość 325 kg. 20. Cynamon - łączna ilość 24 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.20.00-8, 15.84.21.00-3, 15.84.22.00-0, 15.84.22.20-0, 15.84.20.00-0, 15.84.23.00-5, 15.84.10.00-5, 15.86.11.00-2, 15.86.10.00-1, 15.86.41.00-3, 15.86.30.00-5, 15.83.31.00-7, 15.87.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa 1 x w miesiącu wg poniższego zestawienia: 1. Mąka ziemniaczana - łączna ilość 210 kg. 2. Czekolada pełna gorzka - łączna ilość 640 kg. 3. Czekolada pełna mleczna - łączna ilość 750 kg. 4. Czekolada z orzechami - łączna ilość 610 kg. 5. Czekolada nadziewana owocami - łączna ilość 430 kg. 6. Wafel czekoladowy - łączna ilość 680 kg. 7. Batony czekoladowe 2 smaki - łączna ilość 1 220 kg. 8. Cukierki czekoladowe - łączna ilość 370 kg. 9. Cukierki witaminizowane - łączna ilość 360 kg. 10. Krakersy - łączna ilość 240 kg. 11. Paluszki - łączna ilość 190 kg. 12. Kakao 10-12% tł. - łączna ilość 249 kg. 13. Kawa naturalna mielona - łączna ilość 259 kg. 14. Kawa rozpuszczalna - łączna ilość 209 kg. 15. Herbata w torebkach (ekspresowa) - łączna ilość 300 kg. 16. Herbata witaminizowana - łączna ilość 280 kg. 17. Budyń - łączna ilość 200 kg. 18. Galaretka niskosłodzona - łączna ilość 660 kg. 19. Kisiel - łączna ilość 310 kg. 20. Cynamon - łączna ilość 25 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.20.00-8, 15.84.21.00-3, 15.84.22.00-0, 15.84.22.20-0, 15.84.20.00-0, 15.84.23.00-5, 15.84.10.00-5, 15.86.11.00-2, 15.86.10.00-1, 15.86.41.00-3, 15.86.30.00-5, 15.83.31.00-7, 15.87.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Usługa kompleksowej organizacji obchodów 100 lecia Szkoły Orląt
- Usługa przeglądu specjalnego silnika Continental IO-240B.
- Zorganizowanie oraz przeprowadzenie specjalistycznego obozu szkoleniowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - VI części
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa produktów kawiarnianych oraz wody mineralnej do COS-OPO w Giżycku
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Sukcesywna dostawa herbaty do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zgodnie z częściami"
więcej: Produkty ziemniaczane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.