Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-11-12
Sandomierz: Dostawa materia³ów medycznych
Numer og³oszenia: 304344 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Ducha ¦wiêtego w Sandomierzu , ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 15 8323001 do 5, 8330566, faks 15 8323575.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sand.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów medycznych: 1.Plastry i przylepce - Pakiet nr I, 2.Kompresy - Pakiet nr II, 3.Folie i opatrunki - Pakiet nr III, 4.Pieluchomajtki - Pakiet nr IV. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy odstêpuje od obowi±zku wniesienia wadium przez Wykonawcê sk³adaj±cego ofertê
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
inne dokumenty
1)aktualne dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie zaoferowanych produktów do obrotu i stosowania zgodnie z ustaw± O Wyrobach Medycznych, 2)odno¶nie Pakietu II dokument potwierdzaj±cy walidacjê procesu sterylizacji wyrobów stanowi±cych przedmiot zamówienia zgodnie z norm± PN-EN ISO 17665-1:2008 (sterylizacja par± wodn± w nadci¶nieniu) w formie koñcowego raportu z walidacji lub raportu ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji (operacyjny i procesowy)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)formularz ofertowy sporz±dzony odrêbnie dla ka¿dego pakietu, zgodny z za³±czonym drukiem stanowi±cym za³. nr 2 do SIWZ, 2)formularz cenowy sporz±dzony w formie tabeli odrêbnie dla ka¿dego pakietu, uwzglêdniaj±cy nazwê oferowanego asortymentu, cen± jednostkow± netto, podatek VAT, warto¶æ netto, brutto i warto¶æ podatku VAT, jak równie¿ wytwórcê oferowanego asortymentu, nazwê handlow±, nr katalogowy, ilo¶æ w opakowaniu handlowym oraz ilo¶æ w opakowaniu zbiorczym (kartonie), 3)w przypadku nie podpisania oferty przez osobê uprawnion± do reprezentacji podmiotu pe³nomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin p³atno¶ci - 10
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w nastêpuj±cych przypadkach: 1.Nastêpstwa prawnego podmiotu wstêpuj±cego w miejsce wybranego Wykonawcy. 2.Zmiany oferty z korzy¶ci± dla Zamawiaj±cego z zachowaniem ceny okre¶lonej w z³o¿onej ofercie. 3.W przypadku: a)zaprzestania produkcji, b)wyga¶niêcia ¶wiadectwa rejestracji, c)decyzji w³a¶ciwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ produkt o takich samych sk³adzie chemicznym i takim samym zastosowaniu przy za³o¿eniu, i¿ cena jednostkowa produktu nie mo¿e byæ wy¿sza od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany produkt bêdzie tañszy Wykonawca obni¿y cenê przetargow±. 4.W przypadku obni¿enia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowi±zek wprowadziæ tak± zmianê do oferty przetargowej i umowy. 5.Zmiany przez producenta danego produktu nazwy handlowej, numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu jego parametrów technicznych - w takim przypadku cena jednostkowa produktu nie mo¿e ulec podwy¿szeniu. 6.W przypadku nie zrealizowania ca³o¶ci umowy na wniosek Wykonawcy i za zgod± Zamawiaj±cego lub na wniosek Zamawiaj±cego dopuszcza siê przed³u¿enie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilo¶ci i warto¶ci brutto przedmiotu umowy. 7.Zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sand.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Siedziba Zamawiaj±cego Budynek G³ówny Sekcja Zamówieñ Publicznych, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego - SEKRETARIAT, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Plastry i przylepce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa plastrów i przylepców. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin p³atno¶ci - 10
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Kompresy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kompresów. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin p³atno¶ci - 10
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Folie i opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa folii i opatrunków. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin p³atno¶ci - 10
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pieluchomajtki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluchomajtek. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin p³atno¶ci - 10
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa materia³ów jednorazowych
- Budowa budynku dla podopiecznych Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i M³odzie¿y w £oniowie - Etap II.
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek
- Us³uga zdrowotna: pielêgniarska domowa opieka d³ugoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Us³uga spo³eczna: specjalistyczna us³uga opiekuñcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
wiêcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego u¿ytku
- Sukcesywna dostawa leków, sprzêtu, ¶rodków dezynfekcyjnych, preparatów weterynaryjnych i farmacji ludzkiej na potrzeby Schroniska dla Zwierz±t w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materia³ów zu¿ywalnych
- dostawa TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH DO OZNACZANIA GLUKOZY WE KRWI WRAZ Z DZIER¯AW¡ GLUKOMETRÓW, SZYBKICH TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH, STRZYKAWEK DO BADAÑ GAZOMETRYCZNYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
- Dostawy: osprzêtu do urz±dzeñ medycznych, sprzêtu do histerektomii, masek twarzowych
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.