eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPRZEBUDOWA ULICY ŁUKASIŃSKIEGO W SZCZECINIE NA ODCINKU OD UL. TOPOLOWEJ (MIERZYN) DO UL. TACZAKA Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM, PRZEBUDOWĄ UZBROJENIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Szczecin: PRZEBUDOWA ULICY ŁUKASIŃSKIEGO W SZCZECINIE NA ODCINKU OD UL. TOPOLOWEJ (MIERZYN) DO UL. TACZAKA Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM, PRZEBUDOWĄ UZBROJENIA
Numer ogłoszenia: 304366 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175382 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULICY ŁUKASIŃSKIEGO W SZCZECINIE NA ODCINKU OD UL. TOPOLOWEJ (MIERZYN) DO UL. TACZAKA Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM, PRZEBUDOWĄ UZBROJENIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej (Mierzyn) do ul. Taczaka z oświetleniem, odwodnieniem, przebudową uzbrojenia, w zakresie wyszczególnionym w pkt. 3 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej, stanowiących załącznik nr 10,11 do siwz i obejmuje wykonanie następujących robót: 1) przebudowa nawierzchni ulicy Łukasińskiego na odcinku od ul. Topolowej do ul. Taczaka - z elementami uspokojenia ruchu, z jezdnią o dwóch pasach oddzielonych przejezdną wyspą, 2) przebudowa skrzyżowania z ul. Topolową w formie małego ronda o średnicy zew. 30 m, 3) rozbiórka budynku letniskowego, 4) wyizolowanie ruchu rowerowego i pieszego poprzez budowę ścieżek rowerowych i chodników, 5) wybudowanie zatok autobusowych, 6) wykonanie dwóch jednokierunkowych jezdni manewrowych na potrzeby parkowania równoległego w rejonie warsztatów samochodowych, 7) wykonanie pełnego oświetlenia ulicznego, 8) wykonanie zieleni ozdobnej i izolacyjnej w postaci nasadzeń drzew i krzewów, 9) wycinka kolidujących z inwestycją drzew i krzewów, 10) wykonanie kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem ścieków do istniejącego odbiornika - cieku Bukowa, 11) przebudowa sieci gazowej, 12) przebudowa sieci telekomunikacyjnej, 13) likwidacja kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną, 14) przestawienie istniejących ogrodzeń kolidujących z projektowanymi elementami na nową granicę pasa drogowego, 15) budowa murków oporowych, 16) wykonanie elementów małej architektury 3. Klauzule dodatkowe dotyczące technologii wykonywania robót: 1) Pozyskanie materiałów kamiennych i betonowych podczas robót rozbiórkowych, drogowych powinno uwzględniać procedury opisane w piśmie Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie z dnia 6 sierpnia 2004 r. (ZDiTM - IU AW 7040 320 04), stanowiącym załącznik nr 12 do siwz. 2) Należy prowadzić roboty ziemne zabezpieczając, skarpy wykopów oraz istniejące uzbrojenie terenu. 3) Wskaźniki zagęszczenia gruntu zasypanych wykopów oraz nasypów powinny być zgodne z zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 11 do siwz. 4) W pobliżu drzew oraz uzbrojenia podziemnego wykopy należy wykonywać ręcznie. 5) Wszystkie materiały nie nadające się do ponownego wbudowania, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. rozbiórkowych, ziemnych, a także ścinania oraz karczowania drzew i krzewów, będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. Materiały drogowe (betonowe, kamienne, frezy, elementy zabezpieczenia ruchu i oznakowania, konstrukcje inżynieryjne i inne) pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania, stanowią własność Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. Pozyskane materiały drogowe powinny być wykorzystane w ramach prowadzonej inwestycji lub odtransportowane do magazynu depozytowego mieszczącego się przy ul. Narzędziowej 37 w Szczecinie, za stosownym pokwitowaniem, uwzględniając koszt powyższego transportu w ofercie cenowej. W przypadku materiałów nie nadających się do ponownego użycia np. gruz, należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się ich przeróbką i utylizacją. 6) Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia prac. 7) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy - m.in. do wyznaczenia linii regulacyjnych przed rozpoczęciem robót. 8) Wykonawca zobowiązany jest do pielęgnacji nasadzonej zieleni przez okres 1 roku od dnia nasadzenia nasadzeń. Odbiór końcowy nasadzonych drzew, krzewów i trawników odbędzie się w terminie 1 roku od zakończenia nasadzeń. 4. Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień. 1) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. (Dz. U. z 2003r. Nr 120, 1126) najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem robót. 2) Program Zapewnienia Jakości (PZJ) najpóźniej 7 dni od przekazania placu budowy przez Zamawiającego. 3) Ewentualne uaktualnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 4) Dokumentację Odbiorową w 2 kompletach, dostarczoną Zamawiającemu w terminie najpóźniej 7 dni przed dniem odbioru końcowego, niezbędną do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wraz z wypełnionym wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, z załączonymi m.in.: a) protokółami z prób, sprawdzeń i pomiarów sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych, b) protokółami przeglądów technicznych dokonanych przez użytkowników, c) dokumentacją powykonawczą wykonanych sieci i drogi, d) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno - kartograficzną z wniesionymi zmianami na mapę zasadniczą, e) dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, f) wynikami pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi potwierdzone przez kierownika budowy, robót i inspektora nadzoru inwestorskiego, że wszystkie wyniki są pozytywne i ostateczne g) sprawozdanie techniczne Wykonawcy zaopiniowane przez inspektora nadzoru. 5) formą elektroniczną dokumentacji odbiorowej na nośnikach CD lub DVD. Dane powinny być zapisane w formatach obsługiwanych przez programy Microsoft Office, Acrobat Reader, Autocad, przy zachowaniu zasady zapisu dokumentacji powykonawczej w programach jak przy wykonaniu projektu wykonawczego tj.: pliki tekstowe - doc, rtf, txt, pdf; rysunki techniczne - dwg, dxf, pdf; obrazy - bmp, JPG (w rozdzielczości 400-600 dpi), pdf. Pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem. 6) Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonany z podziałem na poszczególne rodzaje robót. 5. Warunki wykonawstwa: 1) Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, postanowieniami umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. 2) Wykonawca winien, w terminie nie późniejszym niż dzień od przekazania placu budowy, dostarczyć Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy określający kolejność wykonania robót z podziałem na poszczególne rodzaje robót. Harmonogram za zgodą stron może być aktualizowany w trakcie realizacji umowy. 3) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zgłosić poszczególnym użytkownikom uzbrojenia podziemnego o terminie rozpoczęcia robót i potrzebie zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia robót. 4) Tymczasowe zajęcia terenów przyległych do linii rozgraniczających, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgadnia we własnym zakresie i na swój koszt. 5) Bezpośredni Nadzór nad robotami będzie sprawowany przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje Nadzoru technicznego na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. 6) Inspektor Nadzoru może zażądać wykonania dodatkowych pomiarów sprawdzających. Wykonawca poniesie koszty takich pomiarów, jeśli wykażą one, że pomiary zasadnicze dały wynik negatywny. 7) Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwa oraz posiadać akceptację inspektorów Nadzoru Zamawiającego przed ich wbudowaniem. 6. Dokumentacja dostarczana przez Zamawiającego. 1) Dokumentacja projektowa, opracowana została przez Pracownię Projektową Dróg i Mostów mgr inż. Ryszard Kowalski, ul. Sosnowa 6a, 71-468 Szczecin 2) Zestawienie dokumentacji dostarczanej przez Zamawiającego stanowią załączniki nr 10,11, do siwz: 3) PB Zagospodarowanie terenu i elementy dróg - Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej (Mierzyn) do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia, wykonany w grudniu 2009 r. 4) Projekt stałej organizacji ruchu z zagospodarowaniem terenu - Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej (Mierzyn) do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia, wykonany w marcu 2010 r. 5) Projekt organizacji ruchu na czas wykonania robót - Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej (Mierzyn) do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia, wykonany w sierpniu 2010 r. 6) PB-W Przebudowa sieci gazowej w ul. Łukasińskiego, Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej (Mierzyn) do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia wykonany w marcu 2009. 7)Kanalizacja deszczowa, sieć wodociągowa, wymiana przepustu - Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej (Mierzyn) do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia. 8) PB-W Oświetlenie ulicy Łukasińskiego - Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej (Mierzyn) do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia. 9) PB -W Przebudowa sieci telekomunikacyjnej - Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej (Mierzyn) do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia. 10) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej (Mierzyn) do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia. 7. Wynagrodzenie i Warunki płatności. 1) Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie z § 6 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 2) Nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 8. Odbiór końcowy. 1) Przedmiotem odbioru końcowego będzie zakres robót określony w SIWZ i Dokumentacji projektowej. 2) Podstawą wykonania przedmiotu umowy w terminie będzie, potwierdzony przez Inspektora Nadzoru - koordynatora, wpis, dokonany przez kierownika budowy do dziennika budowy, o zakończeniu realizacji zadania. 3) Odbiór końcowy przedmiotu umowy nastąpi zgodnie z zapisami § 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz na podstawie protokółu końcowego odbioru. 9. Ubezpieczenia. Zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XIII pkt 3 siwz oraz w § 11 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 10. Gwarancja jakości oraz rękojmia za wady. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne. Okres rękojmi za wady fizyczne rozpoczyna się licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego i wynosi minimum 36 miesięcy. Wykonawca powinien udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 11. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, parametry, standardy. Rozwiązania równoważne zgodnie z definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji projektowej. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w dokumentacji projektowej, podając producenta i nazwę oferowanego produktu oraz jego parametry w formie odrębnego oświadczenia, które należy dołączyć do oferty. 12. Umowa. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 7 do siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10950779,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6541473,80

  • Oferta z najniższą ceną: 6541473,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7695601,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.