Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Lubin: NABÓR PERSONELU DO OPIEKI NAD DZIEĆMI W CZASIE PRZEWOZÓW DO SZKÓŁ I ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I PRZEDSZKOLU W OKRESIE OD WRZEŚNIA DO GRUDNIA 2012 ROKU
Numer ogłoszenia: 304382 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin , Księginice 14, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 840 81 52, faks 076 840 81 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NABÓR PERSONELU DO OPIEKI NAD DZIEĆMI W CZASIE PRZEWOZÓW DO SZKÓŁ I ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I PRZEDSZKOLU W OKRESIE OD WRZEŚNIA DO GRUDNIA 2012 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opieka w czasie przewozu nad uczniami dojeżdżającymi autobusami w ramach zorganizowanych dowozów uczniów z terenu Gminy Lubin do szkół podstawowych i gimnazjów położonych na terenie Gminy Lubin i Miasta Lubina oraz oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i przedszkolu w okresie od 3 września do 31 grudnia 2012 roku - rano i powrót. Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego. Zamówienie jest podzielone na 14 części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, po złożeniu oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, po złożeniu oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, po złożeniu oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, po złożeniu oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, po złożeniu oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia ze względu na zmianę prawa podatkowego powodującą zmianę obowiązującej stawki VAT na usługi objęte umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin
59-300 Lubin
Księginice 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin 59-300 Lubin Księginice 14 pok. nr 116 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siedlcach z siedzibą Siedlce 29, 59-300 Lubin i Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą - 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2 z miejscowości Księginice, Czerniec, Składowice, Ustronie, Dąbrowa Górna i Siedlce w okresie od września do grudnia 2012 roku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin: rano 7.00; Lubin: powrót 13.10 do 15.13. Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siedlcach z siedzibą Siedlce 29, 59-300 Lubin, Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Krzeczynie Wielkim z siedzibą 59-311 Lubin, Krzeczyn Wielki 9 i Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą - 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2 z miejscowości Składowice, Ustronie, Dąbrowa Górna, Siedlce Czerniec, Chróstnik, Gorzyca i Krzeczyn Mały w okresie od września do grudnia 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin: rano 6.40; Lubin: powrót 12.20 do 13.53. Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siedlcach z siedzibą Siedlce 29, 59-300 Lubin i Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą - 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2 z miejscowości Czerniec, Składowice, Ustronie, Dąbrowa Górna i Siedlce w okresie od września do grudnia 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin: rano 6.45; Lubin: powrót 14.05 do 15.02. Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej w Niemstowie z siedzibą Niemstów 68, 59-323 Miłoradzice, Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą - 59-300 Lubin , ul. Szpakowa 2 i Szkoły Podstawowej w Raszówce z siedzibą 59-307 Raszówka ul. 1 Maja 10 z miejscowości Niemstów, Miłosna, Miłoradzice, Gogołowice, Karczowiska, Zimna Woda, Wiercień, Osiek i Kłopotów w okresie od września do grudnia 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin: rano 6.25; Lubin: powrót 12.45 do 15.05. Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Krzeczynie Wielkim z siedzibą 59-311 Lubin, Krzeczyn Wielki 9 i Gimnazjum nr 4 w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Marii Konopnickiej 5 z miejscowości Gorzyca, Krzeczyn Mały, Krzeczyn Wielki i Chróstnik w okresie od września do grudnia 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin: rano 7.00, Lubin: powrót 13.40 do 14.47. Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2, Zespołu Szkół Sportowych - Szkoła Podstawowa nr 7 w Lubinie - ul. Sybiraków 11, Szkoły Podstawowej w Niemstowie Szkoła Filialna w Osieku z siedzibą Osiek, ul. Świętej Katarzyny 75, Szkoły Podstawowej w Niemstowie z siedzibą Niemstów 68, 59-323 Miłoradzice, oddz. przedszk. w Przedszkolu w Raszówce z siedzibą 59-307 Raszówka, ul. Kolejowa 2 i do Szkoły Podst. w Raszówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin: rano 6.35; Lubin: powrót 11.45 do 14.05.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej w Szklarach Górnych z siedzibą Szklary Górne 48, 59-335 Lubin i Gimnazjum nr 4 w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Marii Konopnickiej 5 z miejscowości Obora i Szklary Górne w okresie od września do grudnia 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin: rano 7.30; Lubin: powrót 13.40 do 14.40.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Gimn. nr 1 w Lubinie z siedz. Lubin, ul. Szpakowa 2, Zespołu Szkół Sportowych - Szkoła Podstawowa nr 7 w Lubinie - ul. Sybiraków 11, Szkoły Podst. w Niemstowie S F w Osieku z siedzibą Osiek, ul. Świętej Katarzyny 75, oddziału przedszk. w Przedszkolu w Raszówce z siedzibą Raszówka, ul. Kolejowa 2 i do Szkoły Podstawowej w Raszówce z siedzibą Raszówka ul. 1 Maja 10 z miejsc. Raszówka, Gorzelin, Raszowa, Pieszków i Osiek od IX do XII 2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin: rano 6.45; Lubin: powrót 13.40 do 14.30.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2, Zespołu Szkół Sportowych - Szkoła Podstawowa nr 7 w Lubinie - ul. Sybiraków 11, Szkoły Podstawowej w Raszówce z siedzibą 59-307 Raszówka ul. 1 Maja 10 i Punktu Przedszkolnego w Wiercieniu z siedziba Wiercień 37, 59-323 Miłoradzice z miejscowości Bukowna, Wierceń, Zimna Woda, Lisiec, Karczowiska, Raszówka, Raszowa, Pieszków, Gorzelin i Osiek w okresie od IX do XII 2012 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin: rano 6.00; Lubin: powrót 14.35 do 16.19.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Zespołu Szkół Sportowych - Szkoła Podstawowa nr 7 w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin ul. Sybiraków 11, Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2 i Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Krzeczynie Wielkim z siedzibą 59-311 Lubin, Krzeczyn Wielki 9 z miejscowości Chróstnik w okresie od września do grudnia 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin: rano 7.00; Lubin: powrót 13.05 do 14.55.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Zespołu Szkół Sportowych - Szkoła Podstawowa nr 7 w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin ul. Sybiraków 11 i Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2 z miejscowości Miroszowice i Gola w okresie od września do grudnia 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin: rano 7.05; Lubin: powrót 14.35 do 14.50.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej w Raszówce z siedzibą 59-307 Raszówka ul. 1 Maja 10, Szkoły Podstawowej w Niemstowie z siedzibą Niemstów 68, 59-323 Miłoradzice i Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2 z miejscowości Osiek, Kłopotów, Pieszków, Raszowa Mała, Miłoradzice, Gogołowice, Miłosna Niemstów, Buczynka w okresie od września do grudnia 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin: rano 6.30, Lubin: powrót 14.30 do 15.45.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Gimn. nr 1 w Lubinie z siedzibą Lubin, ul. Szpakowa 2, oddziału przedszkolnego w Przedszk. w Raszówce z siedzibą 59-307 Raszówka, ul. Kolejowa 2, Szkoły Podstawowej w Raszówce z siedzibą 59-307 Raszówka ul. 1 Maja 10 i Punktu Przedszkolnego w Wiercieniu z siedzibą Wiercień 37, 59-323 Miłoradzice z miejscowości Bukowna, Wierceń, Zimna Woda, Lisiec, Karczowiska, Raszówka, Raszowa, Pieszków i Osiek w okr. od IX do XII 2012 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin: rano 6.00; Lubin: powrót 12.00 do 13.36.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej w Szklarach Górnych z siedzibą Szklary Górne 48, 59-335 Lubin i Gimnazjum nr 4 w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Marii Konopnickiej 5 z miejscowości Obora i Szklary Górne w okresie od września do grudnia 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin: rano 6.55; Lubin: powrót 12.15 do 13.00.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- "Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem pni i korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubińskiego".
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- Termomodernizacja budynku gminnego (mieszkalnego) Zimna Woda 27.
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Awaryjna, bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe
więcej: przetargi w Lubinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.