eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokRemont pomieszczeń zlokalizowanych w budynku położonym na działce nr ewid. gr. 1399 przy ul. Malmeda 8 w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Białystok: Remont pomieszczeń zlokalizowanych w budynku położonym na działce nr ewid. gr. 1399 przy ul. Malmeda 8 w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 304460 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253642 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń zlokalizowanych w budynku położonym na działce nr ewid. gr. 1399 przy ul. Malmeda 8 w Białymstoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń zlokalizowanych w budynku położonym na działce nr ewid. gr. 1399 ( obręb 11-Śródmieście) przy ul. Malmeda 8 w Białymstoku, w tym rozbudowie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnicznych. 2. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologię ich wykonania określają: projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, będące załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczno-projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. 4. Wymagania stawiane materiałom: -stosowane materiały powinny być nowe oraz muszą odpowiadać wymogom Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r., Nr 92,poz.881 z późn. zm.), -materiały powinny być zgodne z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Należność za wykonaną robotę budowlaną będzie płatna na konto wskazane przez Wykonawcę, na podstawie protokołu odbioru robót, po wykonaniu zadania w całości. b) Odbiór pogwarancyjny nastąpi po zakończeniu okresu gwarancji, przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego, po ewentualnym usunięciu wszystkich ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad. c) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, d) Wykonawca udzieli minimum 36 - miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, potwierdzonego pisemnym protokołem podpisanym przez strony umowy, a w przypadku usuwania wad i usterek ujawnionych podczas odbioru, po podpisaniu protokołu ich usunięci., e) Wszystkie roboty wykonywane będą na czynnym, funkcjonującym obiekcie. f)Termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, g) forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNE GATA Tadeusz Garniewski, Rycerska 107, 15-157 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242655,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171577,18

  • Oferta z najniższą ceną: 171577,18 / Oferta z najwyższą ceną: 197062,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.