Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-17
Lębork: Wykonanie projektu budowy mostu na rzece Okalicy, przebudowy skrzyżowania ul. Moniuszki z ul. Różyckiego i budowy drogi łączącej most z ul. 9 Maja w Lęborku
Numer ogłoszenia: 30446 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 862 42 80, faks 0-59 862 24 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowy mostu na rzece Okalicy, przebudowy skrzyżowania ul. Moniuszki z ul. Różyckiego i budowy drogi łączącej most z ul. 9 Maja w Lęborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla inwestycji polegającej na budowie mostu na rzece Okalicy, przebudowie skrzyżowania ul. Moniuszki z ul. Różyckiego wraz z jego odwodnieniem oraz budowie drogi łączącej most z ul. 9 Maja, wraz z jej odwodnieniem, w Lęborku. Zakres zamówienia obejmuje: - Projekt budowlany (architektoniczno-budowlany i zagospodarowania terenu) i wykonawczy (techniczny) obejmujące wszystkie występujące branże, uwzględniające usunięcie ewentualnych kolizji z urządzeniami podziemnymi - opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), wraz z pozwoleniem na budowę - 5 egz.; - Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - 1 egz.; - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 1 egz.; - Przedmiar robót - 5 egz.; - Tabele elementów rozliczeniowych; - Projekt organizacji ruchu - 5 egz.; - Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień; - Uzyskanie pozwolenia na budowę. Dokumentacja przygotowana w zakresie opisanym powyżej powinna umożliwiać podział inwestycji na następujące części: - budowa mostu na rzece Okalicy; - przebudowa skrzyżowania ulic Moniuszki i Różyckiego, - budowa drogi łączącej nowy most z ul. 9 Maja. Projekt ma umożliwiać realizację robót budowlanych przy czynnym przejściu po istniejącym mostku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców: - Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa za?mówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.); - Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni ; - Przyjęcie projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; - Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający sprawdzi kompletność i prawidłowość oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców jako potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 3 i 4 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) ; - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.); - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni; - Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; - Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia; - Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Wszystkie kserokopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę podpisującą ofertę. W przypadku złożenia kserokopii, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć oryginały tych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku, 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14, Wydział Gospodarki Miejskiej i Inwestycji, pokój 122 - po złożeniu pisemnego wniosku o przekazanie materiałów przetargowych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski ul. Armii Krajowej 14 84-300 LĘBORK Kancelaria Ogólna - BOX nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- "Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Lęborskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi"
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W LĘBORKU W OKRESIE 02.01.2025R.- 31.12.2025R
- "Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LĘBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH POWIATOWI LĘBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LĘBORKU
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnych w inst. gazową wraz z inst. w częściach wspólnych, wewn. instalacją w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomości
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.