eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frysztakdostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. Poszerzenie oferty kulturalnej Gminnego Ośrodka Kultury we Frysztaku z siedzibą w Twierdzy poprzez modernizację bazy i zakup wyposażenia służącego prowadzeniu działalności kulturalnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-26

Frysztak: dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. Poszerzenie oferty kulturalnej Gminnego Ośrodka Kultury we Frysztaku z siedzibą w Twierdzy poprzez modernizację bazy i zakup wyposażenia służącego prowadzeniu działalności kulturalnej.
Numer ogłoszenia: 30447 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6723 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, woj. , tel. 017 27777110 w. 302, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. Poszerzenie oferty kulturalnej Gminnego Ośrodka Kultury we Frysztaku z siedzibą w Twierdzy poprzez modernizację bazy i zakup wyposażenia służącego prowadzeniu działalności kulturalnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia - według 6 pakietów -części: Pakiet nr 1:Odtwarzacz CD Szt.1,DVD z możliwością nagrywania Szt.1, Projektor multimedialny Szt.1,Laptop Szt.1,Ekran projekcyjny Szt.1,Aparat fotograficzny Szt.1,Telewizor LCD,LED 42 cale Szt.2,Wieża audio z nagłośnieniem Kpl.1 Pakiet nr 2: Stojak na rowery Szt.1,Zestaw szafek z montażem Kpl.1,Stół Szt.1, Stoły Szt.10,Krzesła Szt. 40,Szafy z montażem Szt.18,Stoły Szt.4,Krzesła Szt.20, Sztalugi Szt. 10,Tablice korkowe do ekspozycji Szt.10, Pakiet nr 3:Lodówka Szt.1,Kuchenka elektryczno-gazowa z podłączeniem Szt.1, Kuchenka mikrofalowa Szt.1,Szafa chłodnicza Szt.1,Zlewozmywak trzykomorowy Szt.1,Bojler elektryczny z montażem Szt.2, Pakiet nr 4:Urządzenie wielofunkcyjne do kserowania Szt.1, Pakiet nr 5: Namiot do imprez plenerowych Szt.3,Stragan do ekspozycji plenerowych Szt.10,Stoły i ławy przenośne składane Kpl.20, Pakiet nr 6: Wytwornice dymu Szt.5,Wytwornice baniek Szt.3,Mikser audio Szt.1, Aktywne kolumny odsłuchowe Szt.4,Mikrofony estradowe Szt.10,Zestaw mikrofonów do perkusji szt.5,Korektor dźwięku Szt.1,Kompresor / limiter Szt.1, Procesor dźwięku Szt.1,Reflektory Szt.10,Skanery Szt.5,Kable głośnikowe Szt.4, Wtyczki typu canon Szt.20,Kable mikrofonowe Szt.6,Kable mikrofonowe do perkusji Szt.7,Gniazda typu canon Szt.20,Kable do urządzeń peryferyjnych Szt.5,Gniazda typu jack Szt.10,Statywy mikrofonowe Szt.12,Zestaw dyskotekowy Kpl.1,Zestaw dyskotekowy Kpl.1,Nagłośnienie Kpl.1, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie część zamówienia stanowią poszczególne pakiety od 1 do 6. 3. Okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy 4. Zamawiający żąda udzielenia minimalnego okresu rękojmi za wady na wykonane dostawy w ilości 36 miesięcy. 5.Wszelkie zastosowane do produkcji materiały oferowanego wyposażenia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty,deklaracje , aprobaty itp. oraz odpowiadać obowiązującym normom i przepisom 6.Wykonawca musi dodatkowo: 1) przeszkolić pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń 2) wyposażyć Zamawiającego w kompletną dokumentację techniczno-eksploatacyjną. Całość dokumentacji musi być opracowana w języku polskim i przekazana w wersji papierowej oraz elektronicznej. 3)dostarczyć dokumentację oprogramowania i instrukcje obsługi urządzeń i sprzętu. 4)dokonać oznaczenia dostarczanego sprzętu i wyposażenia poprzez umieszczenie np. naklejek samoprzylepnych lub trwałego oznakowania o symbolice i treści zgodnej z opisem w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.34.10.00 - Mikrofony 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 38.65.21.00 - Projektory 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.33.00 - Ławy 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 39.14.13.00 - Szafy 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 30.19.59.13 - Sztalugi flipchart 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna 31.68.22.10 - Aparatura i sprzęt sterujący 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo 32.35.13.00 - Akcesoria do urządzeń audio .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, - Oś .VI Turystyka i kultura ,działanie -Rozwój infrastruktury kulturalnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • w&w design Katarzyna Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8A/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22424,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25591,38

  • Oferta z najniższą ceną: 25591,38 / Oferta z najwyższą ceną: 36654,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe MAGNUS Piotr Filipowicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 53, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41400,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46797,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46797,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70848,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.