eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekDOSTAWY, MONTAŻU I URUCHOMIENIA GROTY SOLNEJ WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W OBIEKCIE PŁYWALNI MIEJSKIEJ PRZY UL. SPORTOEJ 9A NA PODSTAWIE PROJEKTU ARANŻACJI OPRACOWANEGO PRZEZ WYKONAWCĘ



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Turek: DOSTAWY, MONTAŻU I URUCHOMIENIA GROTY SOLNEJ WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W OBIEKCIE PŁYWALNI MIEJSKIEJ PRZY UL. SPORTOEJ 9A NA PODSTAWIE PROJEKTU ARANŻACJI OPRACOWANEGO PRZEZ WYKONAWCĘ
Numer ogłoszenia: 304498 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Turku , ul. Sportowa 9a, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 63 278 42 59, faks 63 278 42 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY, MONTAŻU I URUCHOMIENIA GROTY SOLNEJ WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W OBIEKCIE PŁYWALNI MIEJSKIEJ PRZY UL. SPORTOEJ 9A NA PODSTAWIE PROJEKTU ARANŻACJI OPRACOWANEGO PRZEZ WYKONAWCĘ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę, montaż i uruchomienie groty solnej wraz z wyposażeniem na podstawie projektu aranżacji wykonanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego, tj: 1. Wykonanie projektu groty solnej wraz z pomieszczeniem technicznym i szatnią w pomieszczeniu oznaczonym w załączniku nr7 ddo SIWZ (wyciąg z dokumentacji obiektu) w/w obiektu budowlanego wraz z uzgodnieniem Zamawiającego co do jej kolorystyki, użytych materiałów, osprzętu elektronicznego, i innych rzeczy potrzebnych do wykonania przedmiotowego zadania. 2. Kompleksowe przygotowanie pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego i innych prac przygotowawczych jeżeli będą wymagane, a w szczególności: a. Wydzielenie z przestrzeni ściankami działoymi pomieszczenia groty solnej z zastosowaniem materiałów odpowiadających specyfice pomieszczenia jeżeli chodzi o ich funkcjonalność, estetykę i trwałość; b. Wykonanie wszelkiego rodzaju zabezpieczeń gwarantujących bezpieczeństwo istniejącuch konstrukcji budynku przed szkodliwym działaniem soli i jej pochodnych, c. Wydzielenie pomieszczenia technicznego oraz szatni; d. Wykonanie niezbędnego zasilania w energię elektryczną (sposób zasilania gwarantujący bezpieczeństwo użytkownikom); e. Wykonanie wentylacji/klimatyzacji pomieszczeń; 3. Uzyskanie wszelkich uzgodnień, decyzji i pozoleń niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania, jeżeli takowe będą wymagane. 4. Wykonanie groty solnej o pow. 33,54m2, usytuowanej na parterze budynku pływalni miejskiej w Turku, w której skład powinny wchodzić następujące elementy: a. Płyty solne wykonane z soli kamiennej pochodzącej np. z Kłodawy, Pakistanu, Wieliczki lub Bochni o wymiarach 50 x 50 cm z tolerancją +/- 0,5 cm w kolorze pomarańczowym szarym, oraz zielonym i niebieskim ( uwzględnia się naturalne przebarwienia) lub inne równoważne, podświtlane płyt np. od środka; b. Kruchy solne w kolorze pomarańczowym (uwzględnia się naturalne przebarwienia); c. Cegielki solne w kolorze białym np. z soli kłodawskiej (uwzględnia się naturalne przebarwienia) lub inne równoważne; d. Płyty solne lub inne elementy podświetlane wężami świetlnymi o napięciu gwarantującym bezpieczeństwo użytkownikom; e. Drzwi wejściowe do groty o wymiarach 900 x 2000 mm, drewniane stylizowane na górnicze - 1 szt; f. Dostawa i montaż urzązenia klimatyzacyjnego kanałowego splitowe zapewniającego pełną klimatyzację, ze sterowanymi parametrami temperatury, prędkości przepływu i pośrednio wilgotności powietrza. Wszystkie przewody sieci klimatyzacyjnej wewnątrz groty winny być zabudowane w konstrukcji i w przestrzeni technologicznej międzystropowej. Nawiew obrobionego powietrza do groty odbywa się w strefie przypodłogowej przy kaszcie w centralnej części pomieszczenia, natomiast wywiew powietrza z groty - poprzez otwory wywiewne w suficie. Zastosowana instalacja klimatyzacyjna eliminuje potrzebę stosowania ogrzewania podłogowego. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej z odprowadzeniem kanałów wentylacujnych ponad połać dachowa dotyczy groty, pomieszczenia gospodarczego oraz szatni. Wydajność urządzenia klimatyzacyjnego oraz wentylacji grawitacyjnej dostosować do wielkości pomieszczenia; g. Wykonanie kratki ściekowej z odprowadzeniem do kanalizacji sanitarnej; h. Kompletny zestaw nagłaśniający i jego montaż wraz z okablowaniem do recepcji (min. 6 głośników o mocy znamionowej 30W, odtwarzacz CD/mp3, płyty z muzyką relaksacyjną - 3 szt.); i. Wykonanie kompletnej tężni solnej (kasada solankowa) inhalacyjna zawierająca naturalną solankę chlorkowo-sodową z zamontowaną pompą wydajności 2.500 l/h, j. Bryły solne umieszczone w narożnikach groty, iluminowane, 3 szt.; k. Sól kamienna mielona o granulacji 3-6 mm oraz sól jodowo-bromowa pochodząca z naturalnych solanek w łącznej ilości zapewniającej na utworzenie warstwy o grubości od 10 do 15 cm na całej powierzchni podłogi, l. Wukonanie sufitu z imitacją stalaktytów, malowanych farbą emulsyjną, w kolorze białym, sufit oświetlony wielopunktowo za pomocą światłowodów; m. Wykonanie kompletnego oświetlenia groty wraz z instalacją elektryczną oraz osprzętem elektrycznym gwarantującym bezpieczeństwo użytkownikom; n. Dostarczenie 7 foteli relaksujących, np. LAFUMA RSXA lub innych foteli równoważnych;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.23.00.00 - Produkty specjalnego zastosowania 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 1500,00 PLN (słownie złotych: tysiąc pięćset).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: Wykonawca warunek spełnia - warunku nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: Wykonawca warunek spełnia - warunku nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: Wykonawca warunek spełnia - warunku nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: Wykonawca warunek spełnia - warunku nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: Wykonawca warunek spełnia - warunku nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić z powodu: 1. działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerania lub czasowe zawieszenie realizacji zamowienia; 2. w przypadku opóźnienia w uzyskaniu stosownych decyzji administracyjnych i uzgodnień lub czasowego zawieszenia realizacji zamówienia; 3. sily wyższej; 4. zmian projektowych; W wyżej wymienionych przypadkach, termin wykonania umowy może ulec wydłużeniu o okres, w którym prace będące przedmiotem zamówienia nie mogły być prowadzone. Inne dopuszczalne zmiany w umowie: 1. w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; 2. w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; 3. w przypadku zmian obowiązującego prawa, powodujących, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa, 4. w przypadku udzielenia wykonawcy zaliczek na poczet wykonania zamówienia, 5. zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót. Zmiana wynagrodzenia jest dopuszczalna w przypadku: 1. ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 2. rezygnacji przez zamawiającego z części zakresu określonego w projekcie lub zastosowania rozwiązań zamiennych w stosunku do zastosowanych w projekcie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Turku, ul. Sportowa 9a, 62-700 Turek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Turku, ul. Sportowa 9a, 62-700 Turek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.