Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-12
Mińsk Mazowiecki: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014-2015
Numer ogłoszenia: 304514 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014-2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzętowo - transportowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014-2015 do realizacji sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim. Miejscem realizacji zamówienia są ciągi dróg powiatowych, wyszczególnione w Rozdziale III siwz, z podziałem na: Zadanie 1: Służba Drogowo - Mostowa w Mińsku Mazowieckim, Zadanie 2: Służba Drogowo - Mostowa w Mińsku Mazowieckim, Zadanie 3: Służba Drogowo - Mostowa w Stanisławowie, Zadanie 4: Służba Drogowo - Mostowa w Stanisławowie. Zamówienie na każdym Zadaniu obejmuje następujące asortymenty usług: 1) zgodnie z CPV: 90620000-9 Usługi odśnieżania za pomocą pługów, równiarek, koparko-ładowarek, ładowarek; 2) zgodnie z CPV: 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń - zwalczanie śliskości przy użyciu piaskarek i mieszanki piaskowo - solnej; 3) zgodnie z CPV: 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego - obejmujące transport nadmiaru śniegu w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego i transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego oraz: interwencyjne odśnieżanie posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie; przygotowanie koparko-ładowarkami mieszanki piaskowo - solnej z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, na placu składowym właściwej Służby Drogowo - Mostowej ZDP ze względu na siedzibę dla danego Zadania; załadunek mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki koparko-ładowarkami; załadunek nadmiaru śniegu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego koparko-ładowarkami, ładowarkami..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, gdy zaistnieje konieczność rozszerzenia zakresu prac dla zachowania bezpieczeństwa pojazdów i pieszych na drogach powiatowych w trakcie trwania sezonu zimowego 2014-2015
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, główne usługi (związane z przedmiotem zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum w jednym sezonie zimowym usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg publicznych o wartości minimum 20.000,00 zł. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług oraz dowodów. Dowodami są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującym, niezbędnym sprzętem: Zadanie 1: dwa samochody pod piaskarkę i pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, samochód wywrotka pod pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, równiarka min. 100KM wyposażona w lemiesze jednostronne i dwustronne, trzyosiowa z napędem 6x6, koparko-ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 1m3, przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni, ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 2m3 przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni. Zadanie 2: dwa samochody pod piaskarkę i pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, samochód wywrotka pod pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, równiarka min. 100KM wyposażona w lemiesze jednostronne i dwustronne, trzyosiowa z napędem 6x6, koparko-ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 1m3, przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni, ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 2m3 przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni. Zadanie 3: dwa samochody pod piaskarkę i pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, dwa samochody wywrotki pod pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, równiarka min. 100KM wyposażona w lemiesze jednostronne i dwustronne, trzyosiowa z napędem 6x6, koparko-ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 1m3, przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni, ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 2m3 przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni. Zadanie 4: dwa samochody skrzyniowe o ładowności min. 6t lub dwa ciągniki rolnicze w zestawie z piaskarkami i pługami średnimi, równiarka min. 100KM wyposażona w lemiesze jednostronne i dwustronne, trzyosiowa z napędem 6x4, koparko-ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 0,5m3. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentów potwierdzających, że polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jest opłacona
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) wydłużenie terminu realizacji umowy może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb, które spowodowane będą zimowymi warunkami atmosferycznymi, a których mimo należytej staranności, nie da się dokładnie zaplanować ani przewidzieć; b) podział nakładów finansowych określonych w umowie może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu), w przypadku warunków atmosferycznych, których mimo należytej staranności, nie da się dokładnie zaplanować ani przewidzieć; c) zmiana danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); d) zmiana zapisów umowy dotyczących Podwykonawstwa. Zmiana musi być zgłoszona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana na piśmie przez Zamawiającego; e) zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; f) zmiana numeru konta Wykonawcy lub Zamawiającego; g) ustawowa zmiana stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatminski.pl/pl/strona/Zamowienia_publiczne/3
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Służba Drogowo - Mostowa w Mińsku Mazowieckim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje gminy: Cegłów, Jakubów, Kałuszyn, Mińsk Mazowiecki, Mrozy, Siennica oraz następujące asortymenty usług: 1) praca samochodu (z piaskarką i pługiem średnim): - odśnieżanie pługami Zamawiającego, - zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, 2) praca samochodu (z pługiem średnim): - odśnieżanie pługami Zamawiającego, - transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: - odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: - przygotowywanie mieszanki piaskowo - solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, - odśnieżanie koparko-ładowarką Wykonawcy, - załadunek nadmiaru śniegu oraz mieszanki piaskowo-solnej na samochód w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: - odśnieżanie, - załadunek nadmiaru śniegu oraz mieszanki piaskowo-solnej na samochód w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Służba Drogowo - Mostowa w Mińsku Mazowieckim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje gminy: Cegłów, Latowicz, Mińsk Mazowiecki, Siennica oraz następujące asortymenty usług: 1) praca samochodu (z piaskarką i pługiem średnim): - odśnieżanie pługami Zamawiającego, - zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, 2) praca samochodu (z pługiem średnim): - odśnieżanie pługami Zamawiającego, - transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: - odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: - przygotowywanie mieszanki piaskowo - solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, - odśnieżanie koparko-ładowarką Wykonawcy, - załadunek nadmiaru śniegu oraz mieszanki piaskowo-solnej na samochód w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: - odśnieżanie, - załadunek nadmiaru śniegu oraz mieszanki piaskowo-solnej na samochód w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Służba Drogowo - Mostowa w Stanisławowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje gminy: Dobre, Dębe Wielkie, Jakubów, Mińsk Mazowiecki, Stanisławów oraz następujące asortymenty usług: 1) praca samochodu (z piaskarką i pługiem średnim): - odśnieżanie pługami Zamawiającego, - zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, 2) praca samochodu (z pługiem średnim): - odśnieżanie pługami Zamawiającego, - transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: - odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: - przygotowywanie mieszanki piaskowo - solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, - odśnieżanie koparko-ładowarką Wykonawcy, - załadunek nadmiaru śniegu oraz mieszanki piaskowo-solnej na samochód w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: - odśnieżanie, - załadunek nadmiaru śniegu oraz mieszanki piaskowo-solnej na samochód w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Służba Drogowo - Mostowa w Stanisławowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje gminy: Halinów, Sulejówek oraz następujące asortymenty usług: 1) praca samochodu (z piaskarką i pługiem średnim): - odśnieżanie pługami Wykonawcy, - zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Wykonawcy, 2) praca równiarki: - odśnieżanie, 3) praca koparko-ładowarki: - przygotowywanie mieszanki piaskowo - solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, - odśnieżanie koparko-ładowarką Wykonawcy, - załadunek nadmiaru śniegu oraz mieszanki piaskowo-solnej na samochód w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 4) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew od km 0+755 do km 4+010
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń dla ZGK w Mińsku Mazowieckim w roku 2025
- (IV) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.