eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoZakup autobusu dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Żmigrodzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Jasło: Zakup autobusu dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Żmigrodzie
Numer ogłoszenia: 304526 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Żmigrodzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup autobusu dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Żmigrodzie. WYMAGANIA PODSTAWOWE: 1.Rodzaj pojazdu: autobus, fabrycznie nowy, (przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych). 2.Rodzaj nadwozia: nadwozie typu furgon, przeszklone ze wszystkich stron. 3.Ilość miejsc siedzących: min. 22 (dwadzieścia dwa) plus kierowca. 4.Rok produkcji: min. 2014. 5.Barwa nadwozia: jednolita z wykluczeniem kolorów: żółtego, czarnego i czerwonego. 6.Gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące na cały pojazd (wszystkie podzespoły) lub co najmniej 100 000 km przebiegu, w zależności co nastąpi wcześniej. 7.Autoryzowany serwis obsługujący oferowany model samochodu, musi znajdować się w Polsce w odległości nie większej niż 90 km od miejscowości Nowy Żmigród (powiat jasielski). 8.Wbudowany tachograf cyfrowy dla co najmniej dwóch kierowców. NADWOZIE: 1.Kabina wyposażona w parę drzwi przednich (lewe kierowcy i prawe pasażerskie w rzędzie kierowcy. 2.Jedne drzwi boczne przesuwne w przestrzeni pasażerskiej posiadające wysuwany, obniżony stopień drzwi bocznych. 3.Drzwi tylne z przeszkleniem. 4.Wszystkie drzwi muszą być przeszklone w górnej części. 5.Przeszklenie samochodu w części pasażerskiej przyciemniane. 6.Instalacja elektryczna wewnętrzna - lampy sufitowe. 7.Oświetlenie stopnia wejścia. SILNIK: 1.Rodzaj: 6 - suwowy, wysokoprężny z turbosprężarką i intercoolerem, spełniający normę emisji spalin: min. EURO 5 lub EURO 6. 2.Pojemność skokowa silnika: min. 2850cm3. 3.Moc: co najmniej 160KM. 4.Wymogi techniczne pojazdu dotyczące czynników środowiskowych: Dla EURO 5; -zużycie energii - max. 3,96 MJ/km -emisja CO - max. - 0,50 g/km, -węglowodory (HC) - max. - 0,05 g/km, -tlenki azotu (NOx) - 0,18 g/km, -węglowodory (HC) + tlenki azotu (NOx) - 0,23 g/km -cząstki stałe (PM) - 0,005 g/km. Dla EURO 6; -zużycie energii - max. 3,96 MJ/km -emisja CO - max. - 0,50 g/km, -węglowodory (HC) - max. 0,09 g/km, -tlenki azotu (NOx) - 0,08 g/km, -węglowodory (HC) + tlenki azotu (NOx) - 0,17 g/km, -cząstki stałe (PM) - 0,005 g/km. 5.Średnie zużycie paliwa wg danych katalogowych: nie większe niż 11 l/100 km. NAPĘD: 1.Napęd: na oś tylną. 2.Skrzynia biegów: manualna min. 6 - stopniowa (min. 5 biegów w jeździe do przodu i jeden wsteczny). PARAMETRY TECHNICZNO - FUNKCJONALNE: Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: do 5 ton. PARAMETRY BEZPIECZEŃSTWA: 1.Wyposażenie układu hamulcowego pojazdu w system ABS lub równoważny. 2.Wyposażenie w układ wspomagania nagłego hamowania. 3.Wyposażenie pojazdu w system stabilizacji toru jazdy np. ESP lub równoważny. 4.Wyposażenie pojazdu w poduszki powietrzne kierowcy i pasażerów. 5.Wyposażenie pojazdu w system umożliwiający blokowanie drzwi bocznych i drzwi tylnych z miejsca kierowcy oraz automatyczną blokadę drzwi podczas jazdy. WYPOSAŻENIE DODATKOWE: 1.Wyposażenie pojazdu w centralny zamek w tym kabiny pasażerskiej z pilotem zamykającym i otwierającym drzwi. 2.Klimatyzacja fabryczna w przestrzeni kierowcy i pasażerskiej. 3.Zabezpieczenie pojazdu przed kradzieżą autoalarmem i immobiliserem. 4.Wyposażenie drzwi przednich pojazdu w elektrycznie regulowane szyby. 5.Wyposażenie pojazdu w elektrycznie regulowane lusterka boczne, lusterko wsteczne wewnętrzne. 6.Wyposażenie pojazdu w komplet opon zimowych założonych na pojeździe. 7.Komplet kół letnich (felga +opona). 8.Wyposażenie pojazdu w pełnowymiarowe koło zapasowe. 9.Trzecie światło STOP. 10.Półki bagażowe nad fotelami przynajmniej po jednej stronie. WYPOSAŻENIE SPECJALNE: 1.Fotele z podłokietnikiem regulowanym, uchwyt, zagłówek. 2.Fotele ostatniego rzędu przestrzeni pasażerskiej szybko demontowalne. 3.Stanowisko 2 wózków inwalidzkich (szyny, uchwyty, pasy mocujące i inne niezbędne wyposażenie mocowania wózka inwalidzkiego). 4.Pasy zabezpieczające osoby niepełnosprawne na wózku inwalidzkim. 5.Uchwyt wspomagający wsiadanie zamontowany przy drzwiach bocznych przestrzeni pasażerskiej. 6.Najazdy aluminiowe teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózka z tyłu do pojazdu. 7.Oznakowanie zgodnie z przepisami o ruchu drogowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe i inne jeśli są wymagane). 8.Barierka przy wejściu bocznym w części pasażerskiej. 9.Podłoga płaska, wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa. 10.Przegroda fotela podwójnego za kierowcą. INNE: 1.Tapicerka całego pojazdu z izolacją termiczną, kolor tapicerki w kolorach stonowanych np. odcieniach niebieskiego. 2.Tapicerka podsufitowa sztywna. 3.Załączone do oferowanego pojazdu: świadectwo homologacji autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, świadectwo zgodności WE i oświadczenie o danych technicznych pojazdu, instrukcja obsługi, książka serwisowa, oraz inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu. 4.Wszystkie pozycje w języku polskim w wersji drukowanej opcjonalnie może być dostarczona dodatkowo wersja elektroniczna. 5.Wyposażenie pojazdu w wymagane przepisami prawa akcesoria (młotki bezpieczeństwa, 2 gaśnice 2kg., klucz do kół, apteczkę autobusową, trójkąt ostrzegawczy, kamizelkę odblaskową oraz inne wymagane). 6.Dostarczony pojazd musi spełniać wymagania przepisów prawa, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego. 7.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt do siedziby Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Żmigrodzie ul. Gorlicka 10, 38 - 230 Nowy Żmigród..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3, oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3, oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3, oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3, oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem), 3. Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Wystąpienia siły wyższej - tj. zdarzenia bądź połączenia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej, huragany, itp.). Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. 2). Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, w szczególności terminu realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38 - 200 Jasło, pok. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38 - 200 Jasło, Sekretariat Starosty pok. 314.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.