To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-22
Warszawa: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Wydziału Psychologii UW - części: 1, 2 i 3
Numer ogłoszenia: 304531 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250581 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Wydziału Psychologii UW - części: 1, 2 i 3.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego: 1) Część 1 - Komputery stacjonarne i monitory; 2) Część 2 - Laptopy; 3) Część 3 - Drukarka, skaner i urządzenia wielofunkcyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Specyfikacja Techniczna - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Urządzenia dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji. 4. Wszystkie elementy zestawów komputerowych, drukarek, monitorów, itp. muszą być fabrycznie nowe (nie używane). 5. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 6. Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje. 7. Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika. 8. W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 10. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów. 14. W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje z ogłoszeniem
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Komputery stacjonarne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Intaris Sp. z o.o., ul. Ks. Ziemowita 53, 03-885 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36991,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58228,20
Oferta z najniższą ceną: 58228,20 / Oferta z najwyższą ceną: 58734,96
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Drukarka, skaner i urządzenia wielofunkcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROIMPEX II SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
EUROIMPEX II SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Euroimpex II Sp.z o.o., ul. Górczewska 228d/40, 01-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5934,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7391,07
Oferta z najniższą ceną: 7391,07 / Oferta z najwyższą ceną: 7755,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa oprogramowania Oracle lub równoważnego wraz z zapewnieniem wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług hotelowych dla Jury i gości specjalnych XII Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki
- Świadczenie usług cateringowych zgodnie z potrzebami Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia
- Wymiana stolarki stalowej na nową aluminiową w Kielcach, Krakowie, Chorzowie - 3 części
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego rezerwacji, sprzedaży i dostawy w formie, terminie oraz miejscu określonym przez Zamawiającego biletów lotniczych na zagraniczne wyjazdy służbowe dla wskazanych osób
- Zakup kopert
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino"
- "Dostawa urządzeń NGFW (Next - Generation Firewall) na potrzeby PANS w Ciechanowie."
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i panoramicznych monitorów komputerowych z podziałem na części
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 8 części
- dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-068/25
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.