Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-30
Wrocław: Dostawy żywności dla zwierząt w ZOO Wrocław
Numer ogłoszenia: 304538 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ZOO Wrocław Sp. z o. o. , ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3483024, faks 71 3483768.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy żywności dla zwierząt w ZOO Wrocław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy żywności dla zwierząt (jabłka, marchew, mięso wołowe, gryzonie, owady karmowe, granulaty, owoce egzotyczne).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 20 % zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9, 03.22.11.12-4, 15.11.00.00-2, 03.14.20.00-8, 15.70.00.00-5, 03.22.21.10-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu wymaganej przez Zamawiającego wiedzy i doświadczenia, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z zawieranej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 3. Zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy - przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy; 4. Zmiana specyfikacji asortymentowo-ilościowej dostaw, w szczególności w zakresie podanych szacunkowych ilości dostaw - przyczyny niezależne od Zamawiającego, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmniejszenie lub zwiększenie ilości zwierząt, itp. 5. Zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 6. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - na skutek zmian przepisów prawnych; 7. zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 kodeksu spółek handlowych. 8. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy w szczególności: 8.1. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 8.2. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami umowy. 9. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOO Wrocław, sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zarządu ZOO Wrocław, sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1a - Jabłka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa Ilość Okresy dostaw PAKIET 1a Jabłka 28.000 kg 01.09.2013 - 28.02.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 1b - Jabłka zimowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa Ilość Okresy dostaw PAKIET 1b Jabłka zimowe 25.000 kg 01.03.2014 - 31.08.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 2a - Marchew konsumpcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew konsumpcyjna 9.000 kg 01.09.2013 - 31.12.2013.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 2b Marchew pastewna gruba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew pastewna gruba 12.000 kg 01.09.2013 - 31.12.2013.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 2c Marchew pastewna drobna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew pastewna drobna 12.000 kg 01.09.2013 - 31.12.2013.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 2d Marchew kopcowa konsumpcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew kopcowa konsumpcyjna 9.000 kg 01.01.2014 - 31.03.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 2e Marchew kopcowa pastewna gruba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew kopcowa pastewna gruba 12.000 kg 01.01.2014 - 31.03.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 2f Marchew kopcowa pastewna drobna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew kopcowa pastewna drobna 12.000 kg 01.01.2014 - 31.03.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 2g Marchew chłodnicza konsumpcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew chłodnicza konsumpcyjna 9.000 kg 01.04.2014 - 30.06.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 2h Marchew chłodnicza pastewna gruba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew chłodnicza pastewna gruba 12.000 kg 01.04.2014 - 30.06.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 2i Marchew chłodnicza pastewna drobna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew chłodnicza pastewna drobna 12.000 kg 01.04.2014 - 30.06.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 2j Marchew wczesna konsumpcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew wczesna konsumpcyjna 9.000 kg 01.07.2014 - 31.08.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 2k Marchew wczesna pastewna gruba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew wczesna pastewna gruba 11.000 kg 01.07.2014 - 31.08.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 2l Marchew wczesna pastewna drobna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew wczesna pastewna drobna 11.000 kg 01.07.2014 - 31.08.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 3 - Mięso wołowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa Ilość Okresy dostaw Mięso wołowe krojone bez kości 1.800 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Ćwierci wołowe 10.000 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Ćwierci z młodego bydła (cielaki) 500 kg 01.09.2013 - 31.08.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 4a - Gryzonie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa Ilość Okresy dostaw myszy żywe 22.000 szt. 01.09.2013 - 31.08.2014 myszy mrożone 22.000 szt. 01.09.2013 - 31.08.2014 szczury przylądkowe żywe 1.200 szt. 01.09.2013 - 31.08.2014 szczury przylądkowe mrożone 1.800 szt. 01.09.2013 - 31.08.2014 szczury laboratoryjne żywe 500 szt. 01.09.2013 - 31.08.2014 szczury laboratoryjne mrożone 1.500 szt. 01.09.2013 - 31.08.2014 świnki morskie żywe 500 szt. 01.09.2013 - 31.08.2014 świnki morskie mrożone 1.000 szt. 01.09.2013 - 31.08.2014 chomiki żywe 500 szt. 01.09.2013 - 31.08.2014 chomiki mrożone 2.000 szt. 01.09.2013 - 31.08.2014 koszatniczki żywe 400 szt. 01.09.2013 - 31.08.2014 koszatniczki mrożone 1.200 szt. 01.09.2013 - 31.08.2014 myszoskoczki żywe 250 szt. 01.09.2013 - 31.08.2014 noworodki mysie żywe 2.500 szt 01.09.2013 - 31.08.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 4b - Owady karmowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa Ilość Okresy dostaw mącznik 750 litrów 01.09.2013 - 31.08.2014 drewniak 350 litrów 01.09.2013 - 31.08.2014 świerszcze 360 litrów 01.09.2013 - 31.08.2014 szarańcza 30.000 sztuk 01.09.2013 - 31.08.2014 muszka owocowa 240 opak. 01.09.2013 - 31.08.2014 żuk hawajski 150 opak. 01.09.2013 - 31.08.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 5a - Granulaty standartowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa Ilość Okresy dostaw Granulat dla jeleni 18.000 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat dla koni 10.000 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat dla żubrów 10.000 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat dla antylop 15.000 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat dla słoni 4.000 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat dla żyraf 4.500 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat dla świń (dzików) 4.000 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat dla królików 1.500 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat dla myszy 3.500 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat dla bażantów 1.200 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat dla strusi 3.500 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat dla ptaków wodnych 5.580 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat ZOOVIT 400 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat chrupki dla słoni 2.200 kg 01.09.2013 - 31.08.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 5b - Granulaty specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa Ilość Okresy dostaw Granulat bytowy dla flamingów 1.100 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat dla gadów roślinożernych 50 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat dla reniferów 2.000 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Granulat dieta ZOO A 1.800 kg 01.09.2013 - 31.08.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 5c - Granulaty z lucerny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Granulat z lucerny 1.800 kg 01.09.2013 - 31.08.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 5d - Granulaty z trawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Granulat z trawy 10.000 kg 01.09.2013 - 31.08.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 6 - Owoce egzotyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomarańcze 5.900 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Banany 9.500 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Awokado 3.200 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Melon 3.950 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Mango 2.900 kg 01.09.2013 - 31.08.2014 Winogrona 2.000 kg 01.09.2013 - 31.08.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.21.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do kuchni w Pilchowicach Zespołu Szkół im. Świętej Jadwigi Śląskiej we Wleniu
- Dostawa paszy dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 11 części.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Internatu przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Sobolewie
więcej: Produkty zwierzęce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.