Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Dukla: Letnie i zimowe utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dukla
Numer ogłoszenia: 30453 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie i zimowe utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dukla.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dukla Do zakresu prac utrzymania czystości i porządku w mieście Dukla zgodnie z wykazami chodników i ulic w mieście Dukla od 01 kwietnia 2012 do 31 marca 2013 roku należy: Czyszczenie i zamiatanie ulic, chodników, parkingów oraz przystanku autobusowego w Dukli i na terenie Gminy Dukla z następującą częstotliwością: 1) Rynek do godziny 7oo- codziennie w lecie, do godz. 800 w zimie, 2) miejsca najliczniej uczęszczane ( przystanek PKS, ul. Trakt Węgierski z chodnikami i trawnikami, parkingi: koło Rynku, koło przystanku PKS, koło Muzeum, przy ulicy 3-go Maja, koło Cmentarza, miejsca koło Pomnika Pojednania ) - codziennie do godziny 11oo, 3) pozostałe ulice, chodniki, trawniki, parkingi , przystanki - w miarę potrzeb nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. Wywóz odpadów i śmieci z koszy ulicznych w okresie trwania umowy z następującą częstotliwością: 1) płyta Rynku - codziennie do godziny 10oo 2) pozostałe kosze - w miarę potrzeb, Usuwanie chwastów zarastających chodniki i ich obrzeża - w miarę potrzeb, Usuwanie piasku z placów, ulic, chodników i parkingów pozostałego po likwidacji oblodzenia i topnienia śniegu - w ciągu 3 dni od stopnienia śniegu. Sprzątanie, czyszczenie i usuwanie odpadów ze wszystkich miejsc po imprezach masowych. Stałe utrzymywanie drożność kratek ściekowych, usytuowanych na terenie całego miasta. 7. Zamiatanie mechaniczne ulic, chodników i placów. 8. Bieżące utrzymanie naprawa i konserwacja koszy ulicznych. Wykaz chodników przy ulicach w mieście: Chodnik przy ulicy Chodnik przy ulicy Wzdłuż ul. Parkowej Wzdłuż ul. Pocztowej Wzdłuż ul. 3 Maja Wzdłuż ul. Łąki Wzdłuż ul. Kościuszki Wzdłuż ul. Cergowskiej Wzdłuż ul. Żwirki i Wigury Wzdłuż ul. Mickiewicza Wzdłuż ul. Kopernika Wzdłuż ul. Trakt Węgierski Rynek Wzdłuż ul. Słowackiej Wzdłuż ul. Armii Krajowej Wzdłuż Jana Pawła II Wykaz ulic, placów i parkingów w mieście Dukla: Nazwa ulicy Nazwa ulicy Parkowa wraz z parkingami Trakt Węgierski wraz z parkingami 3 Maja wraz z parkingiem Rynek wraz z ulicami dojazdowymi Kościuszki Nadbrzeżna Słowacka św. Jana z Dukli wraz z przystankiem autobusowym Podwale Krasickiego Zielona J. Słowackiego Żwirki i Wigury Polna Kopernika ks. A. Typrowicza Pocztowa wraz z parkingami Jana Pawła II Łąki J. Bema Cergowska Konopnickiej Łukasiewicza Armii Krajowej Mickiewicza Załącznik Nr 3 Zimowe utrzymanie ulic, chodników i studzienek kanalizacyjnych w obrębie miasta Dukla 1.Zakres prac związanych z zimowym utrzymaniem chodników wykazanych w tabeli Nr 1 na terenie miasta Dukla: b) posypywanie piaskiem - natychmiast po wystąpieniu oblodzenia, do godz. 63o c) odśnieżanie - przy opadach śnieżnych - codziennie, najpóźniej do godz. 63o w razie ciągłych opadów na bieżąco, d) usuwanie oblodzenia - w miarę potrzeb e) usuwanie zasp śnieżnych zalegających na chodnikach Tab. Nr 1 Wykaz chodników przy ulicach w mieście: Chodnik przy ulicy Chodnik przy ulicy wzdłuż ul. Parkowej wzdłuż ul. Pocztowej wzdłuż ul. 3 Maja wzdłuż ul. Łąki wzdłuż ul. Kościuszki wzdłuż ul. Cergowskiej wzdłuż ul. Żwirki i Wigury wzdłuż ul. Mickiewicza wzdłuż ul. Kopernika wzdłuż ul. Trakt Węgierski Rynek wzdłuż ul. Słowackiej wzdłuż ul. Armii Krajowej wzdłuż ul. Jana Pawła wzdłuż ul. Św. Jana z Dukli Św. Jana z Dukli 2. Zakres prac związanych z zimowym utrzymaniem ulic wykazanych w Tabeli Nr 2 na terenie miasta Dukla zgodnie z przyjętymi standardami i kolejnością odśnieżania obejmujący: 1) Wykonanie prac na ulicach w I kolejności odśnieżania do godz. 63o obejmujący: a) odśnieżanie w sposób umożliwiający swobodny przejazd środkami komunikacyjnymi, b) posypywanie piaskiem, c) usuwanie oblodzenia, d) usuwanie zasp śnieżnych zalegających na ulicach, e) wywóz nagromadzonego śniegu w wyznaczone miejsca, f) stałe utrzymywanie drożności kratek na kanalizacji deszczowej, usytuowanych na terenie miasta, g) oczyszczanie ulic i chodników z pozostałości po piaskowaniu. Wykaz ulic w mieście i kolejność odśnieżania TABELA Nr 2 I kolejność odśnieżania II Kolejność odśnieżania ul. Kościuszki ul. 3 Maja ul. Łąki ul. Podwale Rynek ul. Zielona ul. Pocztowa ul. Nadbrzeżna ul. Parkowa ul. ks. Antoniego Typrowicza Plac przystanku autobusowego ul. Gen J. Bema ul. J. Słowackiego Parkingi przy ulicy pocztowej ul. I Krasickiego ul. Jana Pawła ul. Łukasiewicza ul. Armii Krajowej ul. Konopnickiej ul. Św. Jana z Dukli ul. Słowacka ul. Polna Minimalne wymagania sprzętowe: Wykonawca musi wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do realizacji zamówienia tj. minimum trzema pojazdami, w tym dwoma pojazdami dwu napędowymi o mocy min. 70 KM. Pojazdy muszą być wyposażone w pług lemieszowy z gumową listwą zgarniającą lub w pług wirnikowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: o w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu świadczenia usług, o zawieszenie robót przez Zamawiającego, o wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, o wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, b) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach : o zmiana stawki urzędowej podatku VAT, o rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, c) Inne zmiany : o w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, o w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, - o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2012 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DUKLA
- Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta Dukla w 2025 roku
- Budowa kaplicy cmentarnej w Dukli wraz z budową ścian na urny z prochami zmarłych i zagospodarowaniem terenu przy kaplicy
więcej: przetargi DUKLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
- Usługa utrzymania porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i dostawą wyposażenia dla potrzeb ptaków, nietoperzy, wiewiórek i owadów pożytecznych na terenach parków, skwerów i zieleńców w Białymstoku
- Usługa sprzątania w budynkach Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie w latach 2025-2026
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.