Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-30
Warszawa: Dostawa, montaż i uruchomienie modułu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 304562 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego , ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8530201, 8431944, faks 0-22 8435981.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imbigs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Naukowo - Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie modułu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie modułu laboratoryjnego, składającego się z pięciu urządzeń: laboratoryjna kruszarka szczękowa, laboratoryjna kruszarka walcowa, kalorymetr półautomatyczny, analizator termograwimetryczny, autoklaw do badań rozpadu kruszyw. Postępowanie przetargowe zostało podzielone i prowadzone będzie w 5 częściach. Wykonanie przedmiotu Zamówienia będzie polegało na: w Części I Zamówienia - na dostawie, montażu i uruchomieniu laboratoryjnej kruszarki szczękowej, w Części II Zamówienia - na dostawie, montażu i uruchomieniu laboratoryjnej kruszarki walcowej, w Części III Zamówienia - na dostawie, montażu i uruchomieniu kalorymetru półautomatycznego, w Części IV Zamówienia - na dostawie, montażu i uruchomieniu analizatora termograwimetrycznego, w Części V Zamówienia - na dostawie, montażu i uruchomieniu autoklawu do badań rozpadu kruszyw..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.41.80.00-8, 38.43.40.00-6, 33.19.11.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku według formuły /spełnia - nie spełnia/
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku według formuły /spełnia - nie spełnia/
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku według formuły /spełnia - nie spełnia/
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku według formuły /spełnia - nie spełnia/
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku według formuły /spełnia - nie spełnia/
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Instrukcje obsługi w języku polskim z danymi techniczno-eksploatacyjnymi, potwierdzającymi zgodność oferowanego urządzenia z wymogami Zamawiającego zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ (1a, 1b, 1c, 1d, 1e - w zalezności od Części zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://imbigs.pl/index.php?page=zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa, pok. 206 bud. A, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2013 godzina 12:00, miejsce: INSTYTUT MECHANIZACJI BUDOWNICTWA I GÓRNICTWA SKALNEGO UL. RACJONALIZACJI 6/8 02-673 WARSZAW POK. 206 BUD. A II PIĘTRO.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Laboratoryjna kruszarka szczękowa - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomieniu laboratoryjnej kruszarki szczękowej. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie było fabrycznie nowe, pochodziło z bieżącej produkcji oraz spełniało wszelkie wymagania wyrobów określonych prawem polskim, dopuszczonych do obrotu i stosowania, o parametrach technicznych wyszczególnionych w niniejszym Załączniku do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie posiadało deklarację zgodności CE lub WE, było oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Urządzenie musi być kompletne z pełnym wyposażeniem tak, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów przez Wykonawcę oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. Wraz z dostawą urządzenia wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce. Gwarancja - 12 miesięcy liczone od daty instalacji sprzętu. W ramach przedmiotowej gwarancji Wykonawca pokrywa koszty wymiany wadliwych elementów lub całych zestawów, jeżeli zajdzie taka konieczność. Wszelkie koszty z tym związane, jak koszty transportu, ubezpieczenia, koszty robocizny oraz ewentualne koszty podróży i pobytu specjalistów na terenie Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii urządzenia po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. Ponadto, wykonawca powinien zapewnić dostępność części zamiennych przez okres minimum 5 lat od daty zakupu. Wykonawca powinien do oferty dołączyć instrukcję obsługi w jęz. polskim oraz oficjalne druki reklamowe lub specyfikację techniczną producenta urządzenia, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego. Minimalne wymagania i parametry techniczne dot. przedmiotu zamówienia określone są w Załączniku nr 1a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Laboratoryjna kruszarka walcowa - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie laboratoryjnej kruszarki walcowej. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie było fabrycznie nowe, pochodziło z bieżącej produkcji oraz spełniało wszelkie wymagania wyrobów określonych prawem polskim, dopuszczonych do obrotu i stosowania, o parametrach technicznych wyszczególnionych w niniejszym Załączniku do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie posiadało deklarację zgodności CE lub WE oraz było oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Urządzenie musi być kompletne z pełnym wyposażeniem tak, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów przez wykonawcę oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce. Gwarancja - 12 miesięcy liczone od daty instalacji sprzętu. W ramach przedmiotowej gwarancji Wykonawca pokrywa koszty wymiany wadliwych elementów lub całych zestawów, jeżeli zajdzie taka konieczność. Wszelkie koszty z tym związane, jak koszty transportu, ubezpieczenia, koszty robocizny oraz ewentualne koszty podróży i pobytu specjalistów na terenie Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii urządzenia po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. Ponadto, Wykonawca powinien zapewnić dostępność części zamiennych przez okres minimum 5 lat od daty zakupu. Wykonawca powinien do oferty dołączyć instrukcję obsługi w jęz. polskim oraz oficjalne druki reklamowe lub specyfikację techniczną producenta urządzenia, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego. Minimalne wymagania i parametry techniczne dot. przedmiotu zamówienia określone są w Załączniku nr 1b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kalorymetr półautomatyczny - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie kalorymetru półautomatycznego. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie było fabrycznie nowe, pochodziło z bieżącej produkcji oraz spełniało wszelkie wymagania wyrobów określonych prawem polskim, dopuszczonych do obrotu i stosowania, o parametrach technicznych wyszczególnionych w niniejszym Załączniku do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie posiadało deklarację zgodności CE lub WE, było oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wyprodukowane w firmie, która wdrożyła system jakości wg ISO 9001. Urządzenie musi być kompletne z pełnym wyposażeniem, tak aby po zainstalowaniu wszystkich elementów przez wykonawcę oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. Wraz z dostawą urządzenia wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce. Gwarancja - 12 miesięcy liczone od daty instalacji sprzętu. W ramach przedmiotowej gwarancji Wykonawca pokrywa koszty wymiany wadliwych elementów lub całych zestawów, jeżeli zajdzie taka konieczność. Wszelkie koszty z tym związane, jak koszty transportu, ubezpieczenia, koszty robocizny oraz ewentualne koszty podróży i pobytu specjalistów na terenie Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii urządzenia po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. Ponadto, wykonawca powinien zapewnić dostępność części zamiennych przez okres minimum 5 lat od daty zakupu. Wykonawca powinien do oferty dołączyć instrukcję obsługi w jęz. polskim oraz oficjalne druki reklamowe lub specyfikację techniczną producenta urządzenia, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego. Minimalne wymagania i parametry techniczne dot. przedmiotu zamówienia określone są w Załączniku nr 1c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.80.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Analizator termograwimetryczny - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie analizatora termograwimetrycznego. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie było fabrycznie nowe, pochodziło z bieżącej produkcji oraz spełniało wszelkie wymagania wyrobów określonych prawem polskim, dopuszczonych do obrotu i stosowania, o parametrach technicznych wyszczególnionych w niniejszym Załączniku do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie posiadało deklarację zgodności CE lub WE i było oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wyprodukowane w firmie, która wdrożyła system jakości wg ISO 9001. Urządzenie musi być kompletne z pełnym wyposażeniem, tak aby po zainstalowaniu wszystkich elementów przez wykonawcę oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. Wraz z dostawą urządzenia wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce. Gwarancja - 12 miesięcy liczone od daty instalacji sprzętu. W ramach przedmiotowej gwarancji Wykonawca pokrywa koszty wymiany wadliwych elementów lub całych zestawów, jeżeli zajdzie taka konieczność. Wszelkie koszty z tym związane, jak koszty transportu, ubezpieczenia, koszty robocizny oraz ewentualne koszty podróży i pobytu specjalistów na terenie Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii urządzenia po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. Ponadto, wykonawca powinien zapewnić dostępność części zamiennych przez okres minimum 5 lat od daty zakupu. Wykonawca powinien do oferty dołączyć instrukcję obsługi w jęz. polskim oraz oficjalne druki reklamowe lub specyfikację techniczną producenta urządzenia, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego. Minimalne wymagania i parametry techniczne dot. przedmiotu zamówienia określone są w Załączniku nr 1d do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Autoklaw do badań rozpadu kruszyw - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie autoklawu z parą nasyconą i termostatem, przeznaczonego do badań właściwości materiałów odpadowych z górnictwa węglowego i elementów budowlanych wykonanych z tych materiałów. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie było fabrycznie nowe, pochodziło z bieżącej produkcji oraz spełniało wszelkie wymagania wyrobów określonych prawem polskim, dopuszczonych do obrotu i stosowania, o parametrach technicznych wyszczególnionych w niniejszym Załączniku do SIWZ. Urządzenie musi być kompletne z pełnym wyposażeniem tak, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów przez wykonawcę oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim i języku angielskim. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce. Gwarancja - 12 miesięcy liczone od daty instalacji sprzętu. W ramach przedmiotowej gwarancji Wykonawca pokrywa koszty wymiany wadliwych elementów lub całych zestawów, jeżeli zajdzie taka konieczność. Wszelkie koszty z tym związane, jak koszty transportu, ubezpieczenia, koszty robocizny oraz ewentualne koszty podróży i pobytu specjalistów na terenie Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii urządzenia po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. Ponadto, wykonawca powinien zapewnić dostępność części zamiennych przez okres minimum 7 lat od daty zakupu. Wykonawca powinien do oferty dołączyć instrukcję obsługi w jęz. polskim oraz oficjalne druki reklamowe lub specyfikację techniczną producenta urządzenia, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego. Minimalne wymagania i parametry techniczne dot. przedmiotu zamówienia określone są w Załączniku nr 1e do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Sukcesywna dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia do wykonywania testów.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
więcej: Autoklawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.