To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-23
Jonkowo: Kompleksowa obsługa administracyjna, prawna i projektowa poprzedzająca inwestycję budowlaną
Numer ogłoszenia: 304566 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209661 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa administracyjna, prawna i projektowa poprzedzająca inwestycję budowlaną.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełen zakres usług związanych z przygotowaniem i zaprojektowaniem inwestycji budowlanej - budowy sieci kanalizacji sanitarnej dla terenów budowlanych wsi Warkały oraz części wsi Giedajty i Wilimowo z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Giedajty, w gminie Jonkowo, powiat olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie. 2. Zamówienie obejmuje obsługę administracyjno - prawną, prace przedprojektowe i przygotowanie inwestycji w zakresie projektowym łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę, a także opracowanie dokumentacji stanowiącej podstawę określenia wartości zamówienia na roboty budowlane oraz opisującej przedmiot zamówienia w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759). 3. W zakres zamówienia wchodzi: 1) Prowadzenie w imieniu Zamawiającego (Inwestora) czynności administracyjno-prawnych związanych przygotowaniem i zaprojektowaniem inwestycji, składanie wniosków, oraz uzyskanie dokumentów formalno-prawnych, uzgodnień, opinii i warunków umożliwiających realizację inwestycji a w szczególności: a) ustalenie trasy kanalizacji sanitarnej z możliwością włączenia: istniejących budynków (z doprowadzeniem studni do granicy działki od strony sieci), kanalizacji osiedlowych z terenów planowanej zabudowy mieszkaniowej, usługowej i pensjonatowej - na mapie poglądowej oznaczonych kolorem żółtym i numeracją od 1 do 7, oraz włączenie kanalizacji do istniejącej sieci w miejscowości Giedajty (studnia rewizyjna w drodze na działce nr 24/42 lub inne miejsce uzgodnione z Zakładem Gospodarki Komunalnej w Jonkowie). Trasę sieci kanalizacji sanitarnej należy również uzgodnić z Zamawiającym; b) zebranie zgody właścicieli nieruchomości na przebieg inwestycji przez teren ich nieruchomości (treść pisemnej zgody właścicieli na wejście w teren nieruchomości należy uzgodnić z Zamawiającym); c) przygotowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, do wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz do projektowania (w szczególności uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów, nabycie niezbędnych map geodezyjnych łącznie z ich aktualizacją, opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia); d) złożenie w imieniu Gminy Jonkowo do Wójta Gminy Jonkowo kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.) oraz uzyskanie decyzji; e) przygotowanie i złożenie do Wójta Gminy Jonkowo kompletnego wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego; f) złożenie w imieniu Gminy Jonkowo do Starosty Powiatu Olsztyńskiego kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę i uzyskanie decyzji. 2) Prace przedprojektowe w szczególności: badania geologiczne, przygotowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej w zakresie niezbędnym do projektowania. 3) Prace projektowe: a) opracowanie projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), spełniających wymagania w zakresie opisu przedmiotu zamówienia ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) - w sposób określony przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), b) przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, c) uzgadnianie dokumentacji z jednostkami zewnętrznymi. d) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Opracowanie dokumentacji stanowiącej podstawę określenia wartości zamówienia na roboty budowlane oraz pozostałej dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759): a) kosztorysu inwestorskiego sporządzonego na podstawie przepisów rozporządzenia rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), b) przedmiarów robót - w sposób określony przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 5) opracowanie w oparciu o dokumentację projektową oraz kosztorys inwestorski wstępnego harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji. 4. Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa oraz pozostałe opracowania winny być międzybranżowo skoordynowana technicznie i kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć tj: przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych oraz realizacji planowanej inwestycji. 5. Załączniki do wniosków obejmują: 1) o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach: - wypisy z ewidencji gruntów obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujące obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie - pobrane ze Starostwa Powiatowego w Olsztynie; - poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej obejmującą przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie i obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie - uzyskana w Starostwie Powiatowym w Olsztynie pl. Bema 5, z oznaczonym obszarem przewidywanego terenu, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz oznaczonym obszarem, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, - kartę informacyjną przedsięwzięcia sporządzoną zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) - w trzech egzemplarzach wraz z jej zapisem w formie elektronicznej na informatycznym nośniku danych. 2) o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego: - wniosek z charakterystyką inwestycji - m.in. długość, średnica, przepompownie i inne charakterystyczne elementy, - wykaz właścicieli działek, - mapa sytuacyjno-wysokościowa w skali 1:2000 z przebiegiem inwestycji (co najmniej 2 egz.), - decyzja środowiskowa, o której mowa w ust. 3 i 5. 6. Projekt budowlany, projekty wykonawcze, dokumentacja z badań geologicznych oraz pozostałe opracowania wymienione w ust. 3 pkt. 4 i 5 powinny być również zapisane na nośniku elektronicznym w formatach możliwych do edycji w programach pakietu Microsoft Office i przekazane Zamawiającemu zgodnie z postanowieniami ust. 10 niniejszej SIWZ. 7. Wnioski - o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego kierowane do Wójta Gminy Jonkowo Wykonawca będzie składał w sekretariacie Urzędu Gminy Jonkowo pok. 16 piętro lub prześle na adres: Wójt Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2 11-042 Jonkowo. 8. Część opisową przedmiotu zamówienia uzupełniają załączniki SIWZ: 1) Załącznik Nr 2 - mapa poglądowa wskazująca lokalizację terenów przewidzianych do skanalizowania - miejscowości Warkały oraz części Wilimowa i Giedajt z zaznaczonym obszarem zabudowy wsi oraz oznaczonymi terenami planowanej zabudowy mieszkaniowej, usługowej i pensjonatowej, 2) Załącznik Nr 3 - Informacje dot. przewidywanej liczby działek budowlanych w terenach planowanej zabudowy mieszkaniowej i pensjonatowej. 9. Zaleca się, aby Wykonawca na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko zapoznał się z terenem, na którym ma być realizowana inwestycja oraz zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 10. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Wynagrodzenie będzie miało charakter zryczałtowany, płatny maksymalnie w trzech częściach, w wysokości zgodnej z ofertą wybranego Wykonawcy. 2) Zapłata wynagrodzenia będzie odbywała się na podstawie nie więcej niż dwóch faktur częściowych, których łączna wartość nie może przekroczyć 80% ceny ryczałtowej brutto określonej w ofercie wybranego Wykonawcy, wystawionych po zrealizowaniu: a) etapu przedprojektowego włącznie z uzyskaniem prawomocnej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - do wysokości nie przekraczającej 20 % ceny ryczałtowej brutto, b) etapu projektowego - po uzyskaniu pozwolenia na budowę inwestycji i wydaniu Zamawiającemu dwóch egzemplarzy zatwierdzonego projektu budowlanego, oraz faktury końcowej wystawionej po wydaniu Zamawiającemu pozostałej dokumentacji: po 2 egz. projektów wykonawczych, dokumentacji z badań geologicznych, przedmiarów robót budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego w wersji papierowej a także na nośniku elektronicznym. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy co najmniej 21 - dniowego terminu płatności faktur częściowych i faktury końcowej; 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na wykonany i odebrany projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary i kosztorysy, na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru dokumentacji przez Zamawiającego. 13. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NOW-EKO" BIURO PROJEKTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"NOW-EKO" BIURO PROJEKTÓW SP. Z O.O.
- NOW-EKO Biuro Projektów Spółka z o.o., ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134810,00
Oferta z najniższą ceną: 134810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 496313,08
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Wykonanie dokumentacji projektowej - Rewitalizacja plaży miejskiej w Suszu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę dróg i chodników w gminie Kuślin"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Koncepcja rozwoju społeczności energetycznej - Chełmiński Klaster Energii w Chełmnie nr KPOD.03.12-IP.05-0273/23
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.