Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-23
Siedlce: ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE PROWADZENIA ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z MATEMATYKI I FIZYKI DLA STUDENTÓW UCZESTNICZĄCYCH W PROJEKCIE MODA NA CHEMIĘ (POKL.04.01.02-00-134/09-00) WSPÓŁFINANSOWANYM PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Numer ogłoszenia: 304580 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Podlaska w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6442095, faks 025 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE PROWADZENIA ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z MATEMATYKI I FIZYKI DLA STUDENTÓW UCZESTNICZĄCYCH W PROJEKCIE MODA NA CHEMIĘ (POKL.04.01.02-00-134/09-00) WSPÓŁFINANSOWANYM PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych, polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z matematyki i fizyki w zakresie szkoły ponadgimnazjalnej dla studentów uczestniczących w Projekcie w roku akademickim 2010/2011 (oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 80300000-7 Usługi szkolnictwa wyższego). 2.Zamawiający określa następujące warunki świadczenia usług, objętych przedmiotem zamówienia: 1)warunki wspólne dla wszystkich części (zadań): a)zajęcia wyrównawcze prowadzone będą w oparciu o program zajęć ustalony przez Zamawiającego; programy zajęć z poszczególnych przedmiotów stanowią załączniki nr 1a i 1b do niniejszej SIWZ; b)zajęcia wyrównawcze prowadzone będą w pomieszczeniach Wydziału Nauk Ścisłych Akademii Podlaskiej przy ul. 3 Maja 54 w Siedlcach; c)każdy z Wykonawców zobowiązany będzie do przeprowadzenia 90 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) w ciągu całego roku akademickiego; d)zajęcia wyrównawcze prowadzone będą w następującym, tygodniowym wymiarze godzin: - z matematyki: - w semestrze zimowym - 2 x 2 godziny lekcyjne w tygodniu, - w semestrze letnim - 1 x 2 godziny lekcyjne w tygodniu, - z fizyki: - w semestrze zimowym - 1 x 2 godziny lekcyjne w tygodniu, - w semestrze letnim - 2 x 2 godziny lekcyjne w tygodniu, e)poza prowadzeniem zajęć wyrównawczych zgodnie z programem i planem, Wykonawca zobowiązany będzie do: - kontroli obecności na zajęciach; - prowadzenia dziennika zajęć; - sporządzania kwartalnych sprawozdań z przeprowadzonych zajęć, w zakresie określonym przez Zamawiającego; - bieżącej współpracy z biurem w celu informowania o postępie realizacji programu, ewentualnych problemach i rozwiązaniach 2)warunki odrębne dla poszczególnych części (zadań): a)dla Zadania nr 1 i nr 2 - zajęcia wyrównawcze w semestrze zimowym, dla obu grup, prowadzone będą w następujących dniach i godzinach: środa i czwartek, w godzinach 16.00-17.30; c) dla Zadania nr 3 - zajęcia wyrównawcze w semestrze zimowym prowadzone będą w następujących dniach i godzinach: piątek, w godzinach 8.30-10.00; d)dla Zadania nr 4 - zajęcia wyrównawcze w semestrze zimowym prowadzone będą w następujących dniach i godzinach: piątek, w godzinach 12.00-13.30..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże iż osoba odpowiedzialna za świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia: 1)posiada niezbędne do wykonania zamówienia doświadczenie, przez które Zamawiający rozumie co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela akademickiego w zakresie: a)matematyki - dla Zadania nr 1 i 2; b)fizyki - dla Zadania nr 3 i 4; 2)posiada niezbędne do wykonania zamówienia wykształcenie, przez które Zamawiający rozumie posiadanie co najmniej stopnia naukowego doktora w zakresie: a)nauk matematycznych, w dyscyplinie matematyka - dla Zadania nr 1 i 2; b)nauk fizycznych, w dyscyplinie fizyka - dla Zadania nr 3 i 4;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawartej w wyniku niniejszego postępowania i określa następujące warunki tej zmiany: - w uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy będzie to usprawiedliwione obłożeniem sal na potrzeby bieżącej działalności Zamawiającego lub wnioskować o to będą uczestnicy zajęć wyrównawczych, dopuszcza się zmianę terminu (dnia i_lub godziny) prowadzenia zajęć wyrównawczych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ap.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia AP
ul. Konarskiego 2
08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Ogólny AP ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie przedmiotu zamówienia jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach realizacji Projektu Moda na Chemię (POKL.04.01.02-00-134/09-00).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki - grupa 1;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze w semestrze zimowym, dla obu grup, prowadzone będą w następujących dniach i godzinach: środa i czwartek, w godzinach 16.00-17.30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki - grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze w semestrze zimowym, dla obu grup, prowadzone będą w następujących dniach i godzinach: środa i czwartek, w godzinach 16.00-17.30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki - grupa 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze w semestrze zimowym prowadzone będą w następujących dniach i godzinach: piątek, w godzinach 830-1000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki - grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze w semestrze zimowym prowadzone będą w następujących dniach i godzinach: piątek, w godzinach 1200-1330.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Roboty budowlane związane z wykonaniem budynku poczwórnej kancelarii leśniczego- Nadleśnictwo Przasnysz - powtórzenie 2
- Poprawa diagnostyki obrazowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
- Usługa konserwacji, przeglądu i naprawy drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach.
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.