eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › lokalne centrum rozwoju w Łąkach Kozielskich - modernizacja ciągu komunikacyjnego wsi - droga 1434 O

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-09

POZYCJA 30458

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Strzelce Opolskie: lokalne centrum rozwoju w Łąkach Kozielskich - modernizacja ciągu komunikacyjnego wsi - droga 1434 O Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Strzelecki, do kontaktów: Maria Kiowska, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401701, 4401717, fax 077 4401701, 4401718, e-mail: drogi@powiatstrzelecki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatstrzelecki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: lokalne centrum rozwoju w Łąkach Kozielskich - modernizacja ciągu komunikacyjnego wsi - droga 1434 O. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga nr 1434 O ul. 1-go Maja w miejscowości Łąki Kozielskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka chodnika wraz z odwodnieniem oraz remontem nawierzchni ul. 1 Maja w m. Łąki Kozielskie gm. Leśnica - droga powiatowa nr 1434 O Kedzierzyn-Koźle - Januszkowice - modernizacja ciągu komunikacyjnego centrum wsi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Prace przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.32 - 45.23.32.32 Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - budowę chodnika jednostronnego - po lewej stronie drogi na długości 1.202 m. i szerokości zmiennej 1,0-2,0 m. dostosowanej do istniejących warunków terenowych (w miejscu istniejącego pobocza ziemnego), nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej, powierzchnia użytkowa chodnika 2.401,20 m2, w tym powierzchnia zjazdów 169,19 m2, - budowę odwodnienia drogi, kanał f300 mm o łącznej długości 909,0 m., studnie połączeniowe, rewizyjne (przelotowe) i studzienki ściekowe wraz z przykanalikami, - wykonanie remontu - odnowy pełnej nawierzchni jezdni bitumicznej ul. 1 Maja na łącznej długości 1.202 m. i powierzchni 6.310,50 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 24.07.2006; lub data zakończenia: 30.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wys.25000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1)prowadzi działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. nr 173 poz. 1807) 2)zapewni, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe oraz wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg oraz w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych. 3)w okresie ostatnich 5 lat wykonał zamówienie/zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia (poprzez zamówienie/zamówienia o podobnym charakterze i wartości jak w niniejszym postępowaniu należy rozumieć zamówienia związane z budową, przebudową, modernizacją lub remontem dróg oraz przebudową lub budową kanalizacji deszczowych, których łączna wartość jest nie mniejsza niż wartość robót brutto wyliczona na załączniku nr 1 \ Formularz Oferty\). 4)posiada co najmniej po jednej jednostce sprzętu ( jako posiadacz samoistny lub zależny) niezbędnego do wykonania prac tj.: - frezarka drogowa - walec statyczny samojezdny co najmniej 10 t. - rozkładarka mas bitumicznych - samochód samowyładowczy o ładowności co najmniej 10 t. 5)posiada środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie wymaganych warunków będzie oceniane wg formuły \spełnia\, \nie spełnia\ w oparciu o złożone w ofercie dokumenty potwierdzające spełnienie w/w wymogów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - składają wyłącznie podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kar (Dz. U. nr 197, poz. 1661) 5)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Wykaz wykonanych robót budowlanych (o charakterze wskazanym w pkt. VIII pkt 3) Warunki szczegółowe...) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (opinie, protokoły końcowego odbioru robót). 2)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 4 3)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg oraz w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie sieci sanitarnych wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane. b)aktualne zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego. 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wskazanych w pkt. VIII pkt 4) Warunki szczegółowe...) - na załączniku nr 5 5) karta gwarancyjna - na załączniku nr 6 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można dodatkowo odebrać w Starostwie Powiatowym w Strzelcach Op. ul. Jordanowska 2 pokój nr 10 w godzinach urzędowania lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.07.2006, godzina 11:00, Starostwo Powiatowe w Strzelcach Op. ul. Jordanowska 2 pokój nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, działanie 3.1 Rozwój Obszarów Wiejskich, Projekt pod tytułem: Lokalne Centrum Rozwoju w Łąkach Kozielskich - modernizacja ciągu komunikacyjnego wsi - drogi nr 1434 O 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.