Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-27
Tarnobrzeg: Projekt likwidacji bariery zewnętrznej w Kopalni Siarki Machów S.A.
Numer ogłoszenia: 30459 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Siarki "Machów" S.A. , ul. Zakładowa 50, 39-402 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8233025, 8236948, faks 015 8233025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksmachow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zobowiązany do stosowania ustawy na podstawie art. 3 ust. 3 Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt likwidacji bariery zewnętrznej w Kopalni Siarki Machów S.A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego rozbiórki - likwidacji bariery zewnętrznej w Kopalni Siarki Machów S.A. Na likwidowaną barierę zewnętrzną składa się w szczególności: 1) Rurociąg wód złożowych O 500 z rur stalowych kołnierzowych wewnątrz gumowanych od węzła B do TOW na słupach stalowych i żelbetowych długość 1153 mb, ( nr inw. 210-211-04204), 2) Rurociąg wód złożowych O 500 od węzła W-I do węzła B, wykonany z rur stalowych kołnierzowych o dł.=4,6 m ,skręconych śrubami , na trasie dwa kompensatory leżące skręcane , długość 1160 mb (nr inw.210-211-09640). 3) Rurociąg wody złożowej O 500 od węzła W-I do węzła B, wykonany z rur stalowych kołnierzowych o dł.=4,6 m na całej długości gumowany, na trasie dwa kompensatory leżące skręcane, długość 1160 mb (nr inw.210-211-09639). 4) Konstrukcja wsporcza rurociągów wód złożowych O500 słupy żelbetowe małe i duże -36 szt., słupy stalowe - 4 szt. (nr inw. 296-300-01843-5). 5) stanowisko pompowe SP-I, na którym zabudowane jest 4 szt. pomp OS-250 i 2 szt pomp OS-150 (nr inw. 441-010-14562, 441-010-14563, 441-010-14566, 441-010-14749, 441-010-14748, 441-010-11569/p). 6) Kolektor bariery zewnętrznej O 500 spawany na podporach stałych, kierunkowych i ruchomych o długości 5588 mb. 7) Stanowisko pompowe SP-I z całą instalacją ssawną i tłoczną, zbiornik zabudowany w ziemi o pojemności 88 m3. 8) Stanowisko SP-III z całą instalacją oraz dwa zbiorniki w ziemi o pojemności 42 m3. 9) Stanowisko SP-IV z instalacją oraz trzy cysterny kolejowe o pojemności 30 m3 każda. 10) Estakada niska na kanale wylotowym z pomostem do obsługi o dł=24 mb wraz z fundamentem. 11) Przepusty drogowe z rur O 700/O1000 oraz z rur betonowych, w miejscach skrzyżowań rurociągów z drogami. Pozostałe szczegóły zawarte są w projekcie budowy bariery zewnętrznej, dostępnym dla Wykonawców w siedzibie Zamawiającego. Sposób postępowania z odpadami powstałymi podczas rozbiórki określa ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach. Warunki wykonywania prac likwidacyjnych: - prace będą prowadzone częściowo w ruchu zakładu górniczego pod nadzorem Okręgowego Urzędu Górniczego w Kielcach. - prace będą prowadzone na wysokości przy likwidacji rurociągu O500 od węzła B do Oddziału TOW oraz estakada na kanale wylotowym . - prace przy likwidacji kolektora O500 na podporach żelbetowych od węzła B do TOW wykonywane będą na terenie Zakładu Transportu Kolejowego Siarkopol Tarnobrzeg Spółka z.o.o W ramach opracowania należy: 1. Opracować projekt likwidacji obiektu budowlanego wraz z przeprowadzeniem oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U..08.199.1227 z późn. zm.) 2. Uzyskać wszystkie wymagane przepisami szczególnymi decyzje, pozwolenia, uzgodnienia i opinie niezbędne do uzyskania stosownych pozwoleń na realizację powyższego zadania. 3. Przygotować wniosek o uzyskanie decyzji zezwalającej na rozbiórkę wraz z niezbędnymi załącznikami. 4. Techniczne rozwiązania dokumentacji powinny uwzględniać obecnie dostępne materiały i techniczne możliwości wykonania przedsięwzięcia w okresie 2 lat od rozpoczęcia inwestycji. 5. Opracować przedmiar robót, kosztorysy inwestorskie oraz specyfikacje techniczną zgodnie z: 1. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. W sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. 2004r. Nr 130, poz. 1389); 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. W sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego(Dz. U. 2004r. Nr 202. poz.2072 z późn. zm.); 3. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156 poz.1118 z późn. zm.), 4. Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr. 120, poz. 1133 z późn. zm.); 6. Sprawować nadzór autorski na żądanie Zamawiającego lub innego organu. 7. Brać udział w postępowaniach administracyjno - prawnych mających na celu uzyskanie stosownych decyzji. Projekt winien być opracowany w 5 egzemplarzach ponadto wersja elektroniczna na nośniku CD: a. pliki tekstowe z rozszerzeniem .doc, b. pliki obliczeniowe z rozszerzeniem .xls, c. pozostałe pliki ( w tym rysunki techniczne) w formacie .pdf. Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie: po zawarciu umowy Zakończenie: 30 września 2011r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: WADIUM Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 200,00 PLN (słownie: tysiąc dwieście złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Termin i sposób wniesienia wadium Wadium należy wnieść w terminie do dnia 07.02.2011r., do godz.10:00. Przelewem na rachunek Kopalni Siarki Machów S.A. numer: 35 1020 4913 0000 9602 0067 2519 w PEKAO BP S.A. O/Tarnobrzeg (oprocentowanie rachunku - 0%, koszt prowadzenia rachunku - 0%) z adnotacją Wadium przetargowe na wykonanie zadania pt. Projekt likwidacji bariery zewnętrznej. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych -w każdym przypadku cesja na rzecz Kopalni Siarki Machów S.A. - oryginały dokumentów należy złożyć najpóźniej do dnia 07.02.2011r. do godz. 10:00, pokój 27, budynku administracyjnego Kopalni Siarki Machów S.A., a kopię załączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty.oraz na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 4 do oferty) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencji. Za niezbędne uznaje się wykonanie przez Wykonawcę, co najmniej 1 projektu likwidacji obiektu budowlanego, wymagającego przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (wg załącznika nr 3 do oferty). Za niezbędne uznaje się dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może zostać zmieniona w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli zmienią się w trakcie wykonywania umowy warunki projektowania z powodu zmian przepisów, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy. W razie zaistnienia powyższych okoliczności termin wykonania przedmiotu umowy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostosowania przedmiotu umowy do wymienionych powyżej zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksmachow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Siarki Machów S.A.
ul. Zakładowa 50
39-402 Tarnobrzeg 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Poprawa jakości kształcenia ogólnego Liceum Ogólnokształcącego oraz Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu" - dostawa wyposażenia - 7 zadań.
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Tarnobrzegu" - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - 4 zadania.
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- "Wykonanie projektu przebudowy rzeki Górczynka oraz uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację w oparciu o ustawę przeciwpowodziową"
- Opracowanie dokumentacji termomodernizacji budynków SP 1 i PP 10 w Łomży
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowości Wierzchowisko wraz z przebudową drogi oraz budową chodnika.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.