Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-09-02
Ogłoszenie nr 304629 - 2016 z dnia 2016-09-02 r.
Starachowice: Opracowanie Koncepcji Programowo-Przestrzennej ze Studium Wykonalności oraz uzyskanie decyzji środowiskowej i opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 0617T Starachowice - Lubienia - wykonanie przejścia drogowego nad linią kolejową w ciągu ulicy Radomskiej w Starachowicach".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach, krajowy numer identyfikacyjny
29101963700000, ul.
ul. Ostrowiecka
15,
27200
Starachowice, woj.
świętokrzyskie, państwo
, tel.
(041) 273 19 72-73, e-mail
zamowienia@zdp-starachowice.pl, faks
(041) 273 19 74.
Adres strony internetowej (URL):
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.zdp-starachowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.zdp-starachowice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę nalezy złozyć w siedzibie zamawiajacego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych 27-200 Starachowice, ul. Ostrowiecka 15
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Koncepcji Programowo-Przestrzennej ze Studium Wykonalności oraz uzyskanie decyzji środowiskowej i opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 0617T Starachowice - Lubienia - wykonanie przejścia drogowego nad linią kolejową w ciągu ulicy Radomskiej w Starachowicach".
Numer referencyjny: 2510.25.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 0617T Starachowice - Lubienia - wykonanie przejścia drogowego nad linią kolejową w ciągu ulicy Radomskiej w Starachowicach". (Dł. ok. 0,250 km z przejściem nad linią kolejową nr 25 relacji Łódź Kaliska - Dębica. początek planowanego przejścia określono na DP nr 0617 T w okolicach skrzyżowania ulic Radomskiej, Piłsudskiego i Hutniczej lub na DP NR 0905 T ul. Radomska odcinek jednokierunkowy, koniec planowanego przejścia określono na DP NR 0617 T ul. Radomska przed mostem na rzece Kamiennej ). Zamówienie obejmuje: 1. Opracowanie koncepcji programowo przestrzennej 2. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla wybranego wariantu. 3. Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla wybranego wariantu. 4. Wykonanie Studium Wykonalności dla wybranego wariantu. Opracowanie powinno obejmować wariantowe rozwiązanie wg. parametrów drogi klasy Z na podstawie autorskiej inwentaryzacji parametrów i stanu technicznego. Wszelkie elementy projektowanej obwodnicy projektować należy wg. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowania (Dziennik Ustaw z 2016 Nr 124 z późn. zm.) w tym m. in.: - droga klasy Z, - projektowane obciążenie nawierzchni 100 kN/oś, kategoria ruchu zgodnie z wynikiem pomiary ruchu ale nie mniej niż KR III; - prędkość projektowa 50 km/godz. ( obszar zabudowany) - czy może 40 km/h - szerokość w liniach rozgraniczających 20 m - szerokość jezdni 6,,0 m ( 2x3,0m) + opaska bitumiczna 2x0,5 m - obustronny chodnik dla pieszych - skrzyżowania - ronda, skanalizowane lub zwykłe - wg. propozycji Wykonawcy ( jeżeli warunki na to wskażą m.in. natężenie ruchu) - granica pasa drogowego - min. 0,75m od granicy robót ziemnych krawędzi obiektów inżynierskich. Ponadto należy ewentualnie przewidzieć i zaprojektować: - budowę pasów na wyprzedzanie, - ciąg rowerowy jednostronny, - należy dążyć do ograniczenia wycinki drzew - przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami podporządkowanymi. - wydzielenie lewoskrętów na skrzyżowaniach z drogami podporządkowanymi wg. natężenia i potrzeb - budowa wiaduktu lub estakady nad linią kolejowa nr 25 - rozwiązanie sposobu odwodnienia ( powierzchniowe lub wgłębne )
II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Dodatkowe kody CPV:71241000-9, 71313440-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/11/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie spełniony:
a) jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, zrealizował co najmniej: - jedno opracowanie koncepcji
programowo-przestrzennej dla wiaduktu lub estakady
albo
jedno opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla wiaduktu lub
estakady
b) wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( osoby skierowane przez wykonawcę
do realizacji zamówienia) legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi,
doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im
powierzone:
Projektant w specjalności drogowej - 1 osoba
Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów . (podstawa prawna
Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Projektant w specjalności mostowej - 1 osoba
Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez
ograniczeń w specjalności mostowej lub odpowiadające im uprawnienia
budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów . (podstawa
prawna Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Wykonawca może wykazać na stanowisko projektanta (specjalność drogowa, mostowa) osoby będące obywatelami państwa członkowskiego, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. w ustawie z dnia 22.12.2015r. Dz. U. z 2016r poz.65 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunków Wykonawcy wykazują wspólnie, łącznie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
a. odpisu z właściwego rejestru lub z centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp. b. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 11.1a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , nie wydaje się dokumentów , o których mowa powyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy , ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji , lub oświadczenie osoby , której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c. Każdy wykonawca występujący wspólnie oddzielnie składa dokumenty lub oświadczenia wymienione w pakt. a i b.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
a. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi
zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi , były wykonane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
b. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacja na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
W przypadku wykonawców wystepujacych wspólnie dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu
wszystkich Wykonawców będą spełniać warunki określone w pkt. 8.2. (oceniany będzie ich
łączny potencjał kadrowy i łączne doświadczenie zawodowe).
Wykaz usług i osób należy złożyć w oryginale.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
W przetargu należy wnieść wadium w wysokości 1500,00 zł słownioe złotych: jeden tysiac pięćset 00/100
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji i rękojmi | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem takich zmian, gdy zajdzie co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ust 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Na podstawie art.144 ust. pkt. 1 ustawy zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany umowy: 1 Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności : a. w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych prac nie objętych przedmiotem zamówienia, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy (koniecznych do wykonania), których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej o czas wykonania dodatkowych prac. b. w przypadku nie zależnych od Zamawiającego i Wykonawcy przedłużających się terminów wydania warunków technicznych, decyzji administracyjnych lub przedłużających się terminów uzyskania odpowiednich uzgodnień branżowych, użytkowników i właścicieli infrastruktury technicznej. c. W przypadku zaistnienia w/w okoliczności Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia wykonania zamówienia na pisemny, szczegółowo uzasadniony wniosek Wykonawcy. Przedłużenie terminu realizacji będzie dopuszczalne jedynie: o okres trwania czynności organów administracji publicznej lub instytucji przenotkraczający termin ustawowo przewinotdziany dla danej czynności, (w przypadku decynotzji administracyjnej, warunków technotnicznych lub innego dokumentu nienotzbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy) oraz o okres trwania czynności wykraczający poza zwyczajowo przyjęty (w przypadku uzgodnień gestorów sienotci, innych podmiotów lub osób, któnotrych opinia lub zgoda będzie wymanotgana przepisami prawa) d konieczność wykonania dodatkowych badań , ekspertyz - o czas niezbędny do ich wykonania. 2. Zmiana osoby na stanowisku projektanta (drogowy , mostowy) pod warunkiem, że wskazana osoba spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zmiana wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy: a) w przypadku urzędowej zmiany podatku od towarów i usług VAT wynagrodzenie pozostałe do zafakturowania zostanie odpowiednio przeszacowane i stanowić będzie podstawę do zawarcia stosownego aneksu - każda ze stron jest zobowiązana do zatwierdzenia zmian umowy w razie zaistnienia takiej sytuacji; b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku zajścia okoliczności wskazanych pkt. 3 pkt. a), b) i c) do wykazania i udokumentowania okoliczności potwierdzających, że wskazane zmiany miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. W związku z tym Zamawiający ma również prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów źródłowych stanowiących dowody zmian kosztów wykonania zamówienia. 5. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego usługi nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia części zamówienia do realizacji przez podwykonawców. 6. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu może nastąpić pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę, 7. Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 8. Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/09/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- "Budowa skateparku pod skałkami przy al. Armii Krajowej" w ramach tytułu inwestycyjnego w budżecie miasta "Budowa skateparku pod skałkami przy al. Armii Krajowej"
- Dostawa środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej .
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanych w PZOZ z siedzibą w Starachowicach zadań inwestycyjnych.
- Remont budynku portierni etap IV
- Remont i przebudowa pomieszczenia administracyjnego
- Aktualizacja i integracja systemu Endobase w ramach projektu:"INFORMATYZACJA PLACÓWEK MEDYCZNYCH WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO (InPlaMed - II)."
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami 3
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na trzy części oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji proj.-koszt. dla zadań pn.:"1) Rozbudowa ulicy Ciechomickiej" 2) "Rozbudowa/budowa ulicy Pedagogicznej, Nauczycielskiej, Edukacyjnej, Wakacyjnej, Semestralnej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: przebudowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w Krotoszynie: ul. Ofiar Katynia, ul. Lelewela, ul. Kilińskiego, (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych na moście nad rzeką Burzanką w ciągu drogi S22 w msc. Czechowo km 390+501
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.