To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-22
Pińczów: ZOZ/ZP/17/10/2011 Zakup i dostawa 3 sztuk pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej i 2 kardiomonitorów z pulsoksymetrem, kapnografem i inwazyjnym pomiarem ciśnienia krwi.
Numer ogłoszenia: 304641 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361068 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie, ul. Armii Krajowej 22, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3573031, faks 041 3572491.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZOZ/ZP/17/10/2011 Zakup i dostawa 3 sztuk pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej i 2 kardiomonitorów z pulsoksymetrem, kapnografem i inwazyjnym pomiarem ciśnienia krwi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA Pakiet 1 (3 sztuk pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej) i Pakiet 2 (2 kardiomonitorów z pulsoksymetrem, kapnografem i inwazyjnym pomiarem ciśnienia krwi) do ZOZ w Pińczowie, z transportem i z montażem w miejscu przeznaczenia na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zestawienie wymaganych parametrów techniczno - użytkowych Załącznik nr 6 do SIWZ (niespełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów techniczno - użytkowych spowoduje odrzucenie oferty), oraz Arkusz asortymentowo - cenowy Załącznik nr 5 będące integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełnione załączniki należy dołączyć do oferty. 3. Zamówienie podzielono na dwa Pakiety: Pakiet 1 - pompa infuzyjna dwustrzykawkowa szt. 3 Pakiet 2 - kardiomonitor z pulsoksymetrem, kapnografem i inwazyjnym pomiarem ciśnienia krwi szt. 2 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie jednego pakietu. Przedstawienie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w pakiecie spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Informacje i wymagania dodatkowe: 6. Minimalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego to 30 dni od daty wystawienia faktury. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił: a) zainstalowanie i uruchomienie urządzeń w siedzibie Zamawiającego; b) pełną gwarancję na oferowany sprzęt medyczny minimum 24 miesiące od dnia dokonania odbioru końcowego przez Zamawiającego; c) wszystkie wymagane przez producenta oferowanego sprzętu medycznego przeglądy w okresie gwarancji (bez dodatkowych kosztów); d) czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie dłuższy niż 48 godzin od momentu zgłoszenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; e) czas naprawy gwarancyjnej nie dłużej niż 4 dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego. Czas naprawy gwarancyjnej może przedłużyć się i trwać do 7 dni roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego, w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych od producenta z zagranicy; f) wymianę podzespołu na nowy w przypadku 3 nieskutecznych napraw danego podzespołu, g) minimum 10 letni okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych; h) stałą opiekę serwisową w okresie gwarancyjnym przez autoryzowany serwis producenta w kraju, lub serwis upoważniony przez producenta; i) serwis pogwarancyjny świadczony na podstawie odrębnej umowy między stronami przez autoryzowany serwis producenta w kraju lub serwis upoważniony przez producenta, z przystąpieniem do usługi serwisowej w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu zgłoszenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; j) rękojmię za wady fizyczne i prawne; k) instrukcję obsługi w języku polskim i instrukcję serwisową w języku polskim; l) bezpłatne przeszkolenie personelu w siedzibie Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 (3 sztuki pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ascor S.A. 01-330 Warszawa ul. Mory 8, 01-330 Warszawa ul. Mory 8, 01-330 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13524,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13500,00
Oferta z najniższą ceną: 13500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie sołectw w gminie Pińczów - Sektor II".
- Dostawa biblioteki taśmowej dla Powiatu Pińczowskiego 1 szt. III
- " Dostawa żywności do Przedszkola Nr 1 w Pińczowie, ul. Szkolna 1, 28-400 Pińczów w 2025 roku "
- " Dostawa żywności do Przedszkola Nr 2 w Pińczowie, ul. Armii Krajowej 9, 28-400 Pińczów w 2025 roku "
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pińczowie, ul. 7 Źródeł 7, 28-400 Pińczów w 2025 roku
- Dostawa żywności do Przedszkola Nr 3 w Pińczowie, ul. Hugona Kołłątaja 8, 28-400 Pińczów w 2025 roku
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu CBCT na potrzeby pracowni RTG SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń medycznych, DZP.261.30.2024
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa produktów jednorazowego użytku oraz wyrobów medycznych.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku-asortyment dla Oddziału Urologii, akcesoria do drenów, rurki tracheostomijne, spirala embolizacyjna, zestawy do żywienia dożołądkowego, hemostatyki, zestaw do ...
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.