eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IłżaREMONTY CZĄSTKOWE DRÓG LEŚNYCH WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA MARCULE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Iłża: REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG LEŚNYCH WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA MARCULE
Numer ogłoszenia: 304656 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Marcule , Marcule, 27-100 Iłża, woj. mazowieckie, tel. 048 6160066, 605 051806, faks 048 6163653.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/marcule

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE - jednostka organizacyjna NADLEŚNICTWO.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG LEŚNYCH WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA MARCULE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ... 4.1 Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy do wykonania pełnego i kompleksowego zakresu robót budowlanych p.n: REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG LEŚNYCH WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA MARCULE wg wyszczególnienia: - droga nr 2/000110/2 - na terenie Leśnictwa Polany - droga nr DR/047 - na terenie Leśnictwa Polany - droga nr 2/000115/3, /4 - na terenie Leśnictwa Polany - droga nr 2/000119/2, /3 - na terenie Leśnictwa Polany - droga nr 2/000203/3, /4 - na terenie Leśnictwa Seredzice - droga nr 2/000205/6 - na terenie Leśnictwa Seredzice - droga nr 2/000206/5 - na terenie Leśnictwa Seredzice - droga nr 2/150301/2, /4 - na terenie Leśnictwa Jasieniec - droga nr 2/000302/3 - na terenie Leśnictwa Jasieniec - droga nr DR/72 - na terenie Leśnictwa Jasieniec - droga nr 2/000305/1, /2 - na terenie Leśnictwa Jasieniec - droga nr 2/000307/2 - na terenie Leśnictwa Jasieniec - droga nr 2/150502/4 - na terenie Leśnictwa Kruki - droga nr 2/000507/5 - na terenie Leśnictwa Kruki - droga nr 2/000508/3 - na terenie Leśnictwa Kruki - droga nr DR/102 - na terenie Leśnictwa Kruki - droga nr 1/000611/3, /4, /5 - na terenie Leśnictwa Ruda - droga nr 1/000612/1 - na terenie Leśnictwa Ruda - droga nr 1/000616/1 - na terenie Leśnictwa Ruda - droga nr 1/000702/1 - na terenie Leśnictwa Ruda - droga nr 1/000703/1, /5 - na terenie Leśnictwa Podrzecze - droga nr 1/000711/3 - na terenie Leśnictwa Podrzecze - droga nr 1/000713/1, /2 - na terenie Leśnictwa Podrzecze - droga nr 1/000715/1 - na terenie Leśnictwa Podrzecze - droga nr 1/000716/1 - na terenie Leśnictwa Podrzecze - droga nr DR/028 - na terenie Leśnictwa Podrzecze - droga nr 1/000810/1, /2, /3 - na terenie Leśnictwa Michałów - droga nr 1/000811/1 - na terenie Leśnictwa Michałów - droga nr 1/000812/2 - na terenie Leśnictwa Michałów - droga nr 1/120000/1, /3, /4 - na terenie Leśnictwa Michałów - droga nr 1/120801/1, /2, /4 - na terenie Leśnictwa Michałów - droga nr 1/120804/1 - na terenie Leśnictwa Michałów - droga nr 1/120806/1 - na terenie Leśnictwa Michałów - droga nr 1/120808/1, /2 - na terenie Leśnictwa Michałów - droga nr 2/151101/3, /5, /6 - na terenie Leśnictwa Pastwiska - droga nr 2/151102/1, /2 - na terenie Leśnictwa Pastwiska - droga nr DR/82 - na terenie Leśnictwa Pastwiska 4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia uproszczona dokumentacja projektowa /stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ/, na którą składają się: 1) założenia techniczne dotyczące remontów dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Marcule - sporządzone przez firmę Usługi Projektowo-Budowlane mgr inż. Andrzej Gała, ul. Myśliwska 40A, 27-200 Starachowice - obejmujące szczegółowe charakterystyki: remontów dróg leśnych w zależności od zastosowanego wariantu podbudowy (wariant I do V); remontu pobocza, przepustów, rowów i zbiorników odparowujących; specyfikacje techniczne do ww. robót szczegółowych, 2) zestawienie remontów cząstkowych dróg leśnych wewnętrznych w Nadleśnictwie Marcule w 2012 r. wraz z planowanym zakresem robót /elementami/- sporządzone przez Zamawiającego, 3) lokalizacja - remonty cząstkowe dróg leśnych wewnętrznych - sporządzona przez Zamawiającego. 4.3 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne parametrami do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający informuje, że ewentualne nazwy własne, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, użyte w dokumentacji przetargowej, nie mają na celu naruszenie art. 7 i art. 29 ustawy a jedynie mają za zadanie określić parametry jakościowe, techniczne itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 4.4 W przypadku wspólnego złożenia oferty przez kilku Wykonawców, Wykonawcy ci odpowiadają solidarnie za realizację przedmiotu zamówienia. 4.5 Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji wykonania remontów cząstkowych dróg, która polegać będzie na zamiennym wykonaniu remontów dróg wyszczególnionych w ust. 4.1 i nieujętych w ust. 4.1. 4.6 Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z wykonania remontu poszczególnych dróg wyszczególnionych w ust. 4.1 SIWZ. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego w przypadku zmniejszenia przedmiotu umowy. 4.7 Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 - miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 4.8 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w rozdziale 5 SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli w terminie: od daty zawarcia umowy i przekazania terenu budowy na warunkach określonych w niniejszej SIWZ, do ustalonego terminu zakończenia robót, remontów cząstkowych poszczególnych dróg objętych umową z Wykonawcą a wskazanych w rozdziale 4 ust. 4.1, nie później jednak jak do dnia 15.12.2012 roku. Remonty dróg w trakcie realizacji umowy wykonywane będą w kolejności wskazanej przez Zamawiającego, po podpisaniu protokołów przekazania, zgodnie z postanowieniami umowy. 4.9 Wykonawca winien dokonać szczegółowej lustracji na gruncie planowanych do remontu cząstkowego dróg leśnych celem rozeznania pełnego zakresu prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 4.10 Wykonawca musi przedstawić cenę oferty za przedmiot zamówienia na formularzu Oferta stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Cena oferty musi wynikać z wypełnionego Kosztorysu Ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do Oferty, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej o której mowa w ust. 4.2 SIWZ, doświadczenia zawodowego itp. 4.11 W złożonej ofercie Wykonawca winien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj. robót budowlanych dot. remontów cząstkowych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Marcule zgodnie z technologią wykonania prac przedstawioną w dokumentacji projektowej. 4.12 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty Kosztorys Ofertowy, o którym mowa w ust. 4.10 wraz z wykazem podstawowych materiałów wraz z cenami (załącznik nr 9 do SIWZ). W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy dokumentacją projektową a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały zgodne z dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 4.2 SIWZ. 4.13 Do zakresu będącego przedmiotem zamówienia należą w szczególności: 1) sporządzenie programu organizacji robót, 2) sporządzenie wykazu podstawowych materiałów, które zostaną zastosowane w obiekcie w czasie realizacji przedmiotu umowy, 3) realizacja robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, w tym również robót przygotowawczych, zakończeniowych i porządkowych w tym odwóz nadmiaru ziemi z poboczy i rowów odwadniających, odspojonej w trakcie realizacji remontów oraz karp pozyskanych w trakcie odmulania i odnawiania rowów przydrożnych poza tereny LP, przy czym Zamawiający zrzeka się na rzecz wykonawcy praw do karp w trakcie wykonania ww. prac, 4) naprawa remontowanych odcinków dróg w okresie gwarancji, 5) inne prace niezbędne w toku realizacji o ile SIWZ nie stanowi inaczej. 4.14 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (załącznik nr 6 do SIWZ), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. Załącznik ten jest wymagany obligatoryjnie jedynie w przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców. 4.15 Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 4.16 Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 4.17 Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 4.18 Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 4.19 Oryginał SIWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie pisemnej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.radom.lasy.gov.pl/marcule i może być przekazywany nieodpłatnie Wykonawcom w formie elektronicznej (email lub płyta CD). Natomiast po uprzednim zamówieniu przez Wykonawców Zamawiający przewiduje możliwość powielenia i przesłania za odpłatnością kopii SIWZ w formie wydruku - cena SIWZ wynosi 30,00 PLN netto plus koszty wysyłki. 4.20 Wykonawca zapewni właściwą organizację robót zgodnie z przepisami BHP i P.POŻ oraz urządzenie placu budowy. 4.21 Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Ewentualne zamówienie uzupełniające obejmować będzie taki sam rodzaj prac, jaki jest ujęty w zamówieniu podstawowym, tj. roboty budowlane dot. remontów cząstkowych dróg leśnych wewnętrznych na terenie Nadleśnictwa Marcule, a zakres zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50 % wartości zamówienia podstawowego. 4.22 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Ewentualne zamówienie uzupełniające obejmować będzie taki sam rodzaj prac, jaki jest ujęty w zamówieniu podstawowym, tj. roboty budowlane dot. remontów cząstkowych dróg leśnych wewnętrznych na terenie Nadleśnictwa Marcule, a zakres zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ ... 9.1. Obowiązek wpłaty wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 PLN (osiem tysięcy złotych). 2) Wadium należy wnieść do dnia trzeciego września dwa tysiące dwunastego roku (03.09.2012r.) do godz. 900. 3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia trzeciego października dwa tysiące dwunastego roku (03.10.2012 r.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu robót potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał przynajmniej jedno zadanie, tj. zrealizował roboty budowlane o podobnym charakterze (tj. budowa lub remont dróg) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN netto z podaniem jej wartości, rodzaju (przedmiotu, zakresu), dat i miejsc wykonania. Wykazanie realizacji kilku mniejszych zadań o łącznej wartości 100.000,00 PLN netto będzie uważane za spełnienie niniejszego warunku wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienione roboty wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, z podaniem ich wartości, rodzaju (przedmiotu, zakresu), dat i miejsc wykonania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz robót, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, potwierdzony referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców oraz oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj. załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. kierownictwo budowy i personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów i czynności, czyli - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg, a także posiadającego wykształcenie średnie lub wyższe oraz co najmniej trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma budowami w zakresie budowy przebudowy lub remontu dróg. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. tj. dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia (w tym kierownik budowy) oraz oświadczenie, iż posiadają oni wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia tj. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 PLN oraz posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN oraz Informację banku lub SKOK, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany Formularz OFERTA z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do OFERTY; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skalkulował ceny jednostkowe i całkowitą cenę zamówienia (wypełnił kosztorys ofertowy) w oparciu o wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej, doświadczenia zawodowego itp. Wycenę prac należy dokonać przy zastosowaniu określonych w dokumentacji technologii i materiałów lub technologii i materiałów równoważnych, gwarantujących ten sam efekt użytkowy, techniczny oraz identyczną trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. Wykonawca w złożonej ofercie winien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, o którym mowa w rozdziale 4 SIWZ, zgodnie z technologią wykonania prac przedstawioną w dokumentacji projektowej. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do OFERTY oraz wykaz podstawowych materiałów z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy dokumentacją projektową a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały zgodne z dokumentacją projektową. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo osoby/ osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w przypadku zmian przedmiotu umowy, których wartość będzie się bilansowała w ramach maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. 3. Zamawiający przewiduje zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niżej wyszczególnionych: 1) działania siły wyższej, 2) zawarcia umowy na roboty dodatkowe i uzupełniające z przyczyn określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub wprowadzenie robót zamiennych, z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu realizacji robót nie może być dłuższe niż 30 dni od daty określonej w § 8 ust. 2 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/marcule
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Marcule, Marcule 1, 27-100 Iłża..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Nadleśnictwo Marcule, Marcule 1, 27-100 Iłża, pokój nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.