eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójOdbiór selektywnie zebranych surowców wtórnych na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-28

Jastrzębie-Zdrój: Odbiór selektywnie zebranych surowców wtórnych na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój
Numer ogłoszenia: 304659 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji , Al. Piłsudskiego 60/B503, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4785302, faks 032 4785350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór selektywnie zebranych surowców wtórnych na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 2 części, tj.: - Odbiór selektywnie zebranych surowców wtórnych w obrębie domków jednorodzinnych na terenie miasta Jastrzębie - Zdrój - Odbiór selektywnie zebranych surowców wtórnych w obrębie zabudowy wielorodzinnej na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I: 1000 zł Część II: 1000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada: 1) zezwolenie na transport komunalnych odpadów opakowaniowych (opakowania z papieru i tektury, szkła, tworzyw sztucznych) i odpadów komunalnych (papieru i tektury, szkła, tworzyw sztucznych) zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007 roku, Nr 39, poz.251 ze zm.), które terminem swojej ważności obejmuje termin realizacji niniejszego zadania 2) zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych w tym odpadów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2005 roku Nr 236, poz.2008 ze zm.), które terminem swojej ważności obejmuje termin realizacji niniejszego zadania. Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonywał lub wykonuje maksymalnie 3 zadania o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia w zakresie odbioru odpadów komunalnych (w tym również odpadów zbieranych w sposób selektywny) lub odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, których łączna wartość wynosi minimum: część I: 110 000,00 zł brutto część II: 110 000,00 zł brutto Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie: a) innych podmiotów na zasobach, których wykonawca się opierał, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania dotychczasowy podwykonawca, b) w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jastrzebie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastrzębie Zdrój, Al. Piłsudskiego 60 pok. B503, 44-335 Jastrzębie Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie Zdrój, Al. Piłsudskiego 60 pok. B503, 44-335 Jastrzębie Zdrój.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór selektywnie zebranych surowców wtórnych w obrębie domków jednorodzinnych na terenie miasta Jastrzębie - Zdrój.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. odbiór worków wypełnionych selektywnie zebranymi surowcami wtórnymi w postaci makulatury (papier i tektura) oraz opakowań ze szkła i tworzyw sztucznych 2. transport odebranych surowców wtórnych do miejsca ich odzysku oraz zbyt 3. odbiór od zamawiającego nowo zakupionych worków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór selektywnie zebranych surowców wtórnych w obrębie zabudowy wielorodzinnej na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. bieżące opróżnianie, przy pomocy standardowych mechanizmów dźwigowych (podnośnika HDS), kontenerów o pojemności ok. 1,5 m3 przeznaczonych do selektywnej zbiórki opakowań z tworzyw sztucznych i szkła oraz surowców wtórnych z makulatury (papier i tektura) 2. ustawienie nowo zakupionych pojemników w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego w taki sposób, aby przylegały do siebie podstawami. 2. wyłącznie na polecenie Zamawiającego usuwanie zniszczonych lub uszkodzonych pojemników i ustawianie w ich miejsce nowych, o ile Zamawiający dysponować będzie zapasowymi 3. dwukrotne, w okresie obowiązywania umowy, mycie i czyszczenie (dezynfekowanie) pojemników, 5. transport zebranych surowców wtórnych do miejsca ich odzysku oraz zbyt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.