To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-02
Ogłoszenie nr 304728 - 2016 z dnia 2016-09-02 r.
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w budynkach urzędów skarbowych (US Grójec, US Otwock, US Wołomin, US W-wa Bielany, US W-wa Bemowo)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 137323-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
00000001021100, ul.
ul. Alojzego Felińskiego
2B,
01513
Warszawa, państwo
, woj.
mazowieckie, tel.
22 5618000, 5618017, 5618018, faks
22 561 80 17, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.warszawa.apodatkowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w budynkach urzędów skarbowych (US Grójec, US Otwock, US Wołomin, US W-wa Bielany, US W-wa Bemowo)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Część 1 - Urząd Skarbowy w Grójcu, ul. Ks. P. Skargi 35, 05-600 Grójec Wymiana orynnowania na budynku dwukondygnacyjnym, dach dwuspadowy typu mansardowego zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikami do SIWZ: Załącznik Nr 1.1a - Projekt Wykonawczy; Załącznik Nr 1.1b - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA i ODBIORU ROBÓT; Załącznik Nr 1.1c - Przedmiar 1.2. Część 2 - Urząd Skarbowy w Otwocku, ul. Matejki 4, 05-400 Otwock, Naprawa elewacji z naprawą cokołów i opaski budynku zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikami do SIWZ: Załącznik Nr 1.2a - Projekt Wykonawczy; Załącznik Nr 1.2b - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA i ODBIORU ROBÓT; Załącznik Nr 1.2c - Przedmiar. 1.3. Część 3 - Urząd Skarbowy w Otwocku, ul. Matejki 4, 05-400 Otwock, Remont sanitariatów z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku urzędu zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikami do SIWZ: Załącznik Nr 1.3a - Projekt Wykonawczy; Załącznik Nr 1.3b - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA i ODBIORU ROBÓT; Załącznik Nr 1.3c - Przedmiar robót. 1.4. Część 4 - Urząd Skarbowy w Wołominie, ul. Przejazd 2, 05-200 Wołomin Remont dachów zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikami do SIWZ: Załącznik Nr 1.4a - Projekt Wykonawczy; Załącznik Nr 1.4b - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA i ODBIORU ROBÓT; Załącznik Nr 1.4c - Przedmiar robót. 1.5. Część 5 - Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany, ul. Skalbmierska 5, 01-844 Warszawa Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - etap 1 - Poziomy zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikami do SIWZ: Załącznik Nr 1.5a - Projekt Wykonawczy; Załącznik Nr 1.5b - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA i ODBIORU ROBÓT; Załącznik Nr 1.5c - Przedmiar robot. 1.6. Część 6 - Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany, ul. Skalbmierska 6, 01-844 Warszawa Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - etap 1 - Poziomy zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikami do SIWZ: Załącznik Nr 1.6a - Projekt Wykonawczy; Załącznik Nr 1.6b - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA i ODBIORU ROBÓT; Załącznik Nr 1.6c - Przedmiar robot. 1.7. Część 7 - Urząd Skarbowy Warszawa-Bemowo, ul. Białobrzeska 53a, 02-325 Warszawa Remont instalacji zimnej i cieplej wody w budynku urzędu zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikami do SIWZ: Załącznik Nr 1.7a - Projekt Wykonawczy; Załącznik Nr 1.7b - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA i ODBIORU ROBÓT; Załącznik Nr 1.7c - Przedmiar robot.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45261320-3
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45443000-4,
45111300-1,
45410000-4,
45442100-8,
45331100-7,
45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Urząd Skarbowy Warszawa Bemowo (remont instalacj ciepłej i zimnej wody) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65040.65 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 95100.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Urząd Skarbowy Warszawa Bielany (remont instalacji CO) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT113821.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 95100.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Urząd Skarbowy Warszawa Bielany (remont instalacji CO) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT77642.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 95500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Urząd Skarbowy w Wołominie (remont dachu) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp. - nie wpłynęła żadna oferta | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT59349.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Urząd Skarbowy w Otwocku (remon sanitariatów) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp. - nie wpłynęła żadna oferta | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21788.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Urząd Skarbowy w Otwocku (naprawa elewacji) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp. - nie wpłynęła żadna oferta | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30487.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Urząd Skarbowy w Grójcu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp. - nie wpłynęła żadna oferta | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32113.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.