eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWymiana dwóch dźwigów szpitalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-28

Kraków: Wymiana dwóch dźwigów szpitalnych
Numer ogłoszenia: 304741 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków , ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: onkologia.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dwóch dźwigów szpitalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (program funkcjonalno - użytkowy): Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku nr 15/17 przy ul. Garncarskiej w Krakowie, należącego do Centrum Onkologii Oddział Kraków - szt. 2UWAGA! Wymiana dźwigów sukcesywna - po oddaniu i uruchomieniu jednego dźwigu, będzie można przystąpić do wymiany drugiego dźwigu. Oznacza to, że w trakcie całego procesu realizacji zamówienia co najmniej jeden dźwig musi być dostępny e eksploatacji. 1. Opis Budynku Dźwigi szpitalne znajdują się w budynku nr 15/17 przy ul. Garncarskiej. Budynek posiada 7 kondygnacji z prześwitem w parterze i przejściem- wzdłuż ul. Garncarskiej oraz skrzydło prostopadłe wysokości 4 kondygnacji dostępne od podwórza jako ambulatorium i izby przyjęć na poziomie przyziemia. Budynek 5-cio kondygnacyjny ( tzw. część łóżkowa) posiada w przyziemiu po jednej stronie prześwitu klatkę schodową bezpieczeństwa oraz pomieszczenia magazynowe- z drugiej izby przyjęć oraz ambulatorium. Na kondygnacjach ponad prześwitem znajdują się oddziały łóżkowe. Na oddziałach znajdują się, po jednej stronie korytarza sale chorych z własnymi węzłami sanitarnymi ( jeden węzeł na dwie sale). W trakcie drugim pomieszczenie pielęgniarek, lekarzy, kierownika, pokój zabiegowy i kuchenka oddziałowa. Wszystkie kondygnacje łączą się w pionie na pełnej wysokości z dźwigami szpitalnymi. Ustrój nośny budynku stanowi szkielet żelbetowy wykonany na mokro. Stropy - prefabrykowane belkowo- pustakowe DZ 3 dla części wyższej. Ściany nośne piwnic z uwagi na konieczność wykonania izolacji ciężkiej betonowe- zaś w przyziemiu w parterze ceglane. Schody żelbetowe monolityczne- wylewane 2 i 3 biegowe. Dach z elementów prefabrykowanych dachowych płyt korytkowych opartych na ażurowych ścianach ceglanych. Ściany wypełniające konstrukcję szkieletu z elementów lekkich betonów (siporex). Ścianki wewnętrzne działowe z cegły dziurawki 12 cm i 6 cm grubości. Otwory okienne zaopatrzone generalnie w stolarkę PCV typową. Stolarka drzwiowa typowa. Stropy wszystkich kondygnacji posiadają zróżnicowane rozwiązania podłogowe i warstw izolujących z zastosowaniem papy, styropianu lub mat z wełny szklanej. Posadzki również zróżnicowane - z zastosowaniem płytek PCV, terrakoty lub lastrica. Parapety podokienne drewniane na elemencie stalowym. Budynek posiada instalację centralnego ogrzewania, wod- kan, elektryczną, sygnalizacji pożaru, telefoniczną, przyzewową, komputerową. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych zgłoszeń we właściwych urzędach oraz pokrycie związanych z tym kosztów (uzgodnienia z UDT, zgłoszenie odbioru urządzeń), b) wykonanie ekspertyz budowlanych (jeśli zaistnieje taka potrzeba), c) opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej przy odbiorze oraz uzgodnienie jej w Urzędzie Dozoru Technicznego, d) demontaż istniejących dźwigów oraz ich likwidacja (kwit za oddane surowce wtórne, w szczególności złom należy przekazać Zamawiającemu a uzyskany przychód wpłacić do kasy Zamawiającego), e) wykonanie wszelkich robót budowlanych, instalacyjnych niezbędnych do montażu nowych dźwigów (w tym nowe oświetlenie szybów i maszynowni), f) wykonanie nowego zasilania z rozdzielni elektrycznej znajdującej się w przyziemiu budynku, g) rozbudowa rozdzielni obwodów gwarantowanych- brak nowych pól i miejsca w istniejącej tablicy, h) wymianę wszystkich niezbędnych elementów i urządzeń oraz instalacji związanych z pracą dźwigu i) dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych dźwigów szpitalnych, j) badanie, odbiór i rejestrację dźwigów, k) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigów oraz awaryjnego uwalniania, l) przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji niezbędnej do obsługi urządzeń (dokumentacja dla konserwatora, techniczno- ruchowa, niezbędne instrukcje, tabliczki informacyjne itp.) m) serwis gwarancyjny, przeglądy i konserwacje wynikające w instrukcji obsługi przez cały okres trwania gwarancji w cenie oferty 3. Wymagania techniczne nowego dźwigu oraz parametry dźwigu istniejącego: a) Dane ewidencyjne dźwigu istniejącego: Rodzaj dźwigu- szpitalny Dźwig: Q= 500 kg lub 6 osób Sterowanie: elektryczne Rodzaj szybu: beton lany Ilość przystanków: 7 Prędkość jazdy kabiny: nominalna i dojazdowa 0,5 m/sek. Prędkość nominalna V= 0,75 m/sek. Ciężar kabiny: 905 kg Ciężar przeciwwagi: 1150 kg Wys. podnoszenia = HP= 20,2 mb Wys. podszybia = 1,15 m Wys. nadszybia = 3,17 m Wys. szybu = HS= 22,4 m Wym. wewnętrzne szybu: 2680x 2000 mm Światło otworu drzwi: 2,15 x 1,45 m Rok budowy: 1978 Maszynownia: górna b) Charakterystyka i wyposażenie nowego dźwigu: Dźwigi montowane w istniejących szybach (wymiary szybów podano powyżej) Rodzaj dźwigu: szpitalny Ilość przystanków: 7 Kabina: nieprzelotowa Napęd: elektryczny Prędkość jazdy: 1m/sek. Rodzaj drzwi: automatyczne, otwierane teleskopowo Wymiary drzwi w świetle: min. 120 cm Drzwi kabinowe i przystankowe : panele wykonane ze stali nierdzewnej Ściany kabiny: panele wykonane ze stali nierdzewnej Podłoga: wykładzina antypoślizgowa Lustro: tak Poręcz: okrągła, na bocznej i tylnej ścianie- stal nierdzewna szczotkowana Oświetlenie: sufit podświetlony Kaseta dyspozycji i wezwań: ze stali nierdzewnej Wyposażenie dodatkowe: - piętrowskazywacz i strzałki kierunkowe w kabinie i na przystankach - lampka oświetlenia awaryjnego - wentylator w kabinie - przyciski opisane pismem Brailla - stacyjka blokady otwartych drzwi - zjazd awaryjny z otwarciem drzwi - system informacji głosowej na każdym przystanku - system zdalnego alarmowania (kabina- portiernia) Uwaga! Wspólna kaseta przyzewowa dla dwóch dźwigów 4. Wymagania a) W czasie realizacji zamówienia obiekt będzie czynny, więc Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia teren budowy w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. Każdego dnia po zakończeniu robót, Wykonawca uporządkuje teren budowy. b) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających obowiązujące przepisy, dźwigi muszą spełniać wszystkie wymogi obowiązujących norm, spełniać aktualne wymagania techniczne, przepisy BHP, UDT, p.poż. c) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej placu budowy celem zapoznania się z miejscem prowadzenia robót i zapleczem. d) Zamawiający żąda- minimum 36 miesięcznej gwarancji od daty ostatecznego (bezusterkowego) odbioru robót na zastosowane urządzenia i wykonane roboty w ramach przedmiotu zamówienia. e) Serwisu gwarancyjny, przeglądy i konserwacje urządzeń w okresie gwarancji wliczone w cenę oferty. Termin realizacji: Do 24 tygodni od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji zamówienia co najmniej jeden dźwig musi być dostępny do eksploatacji dla Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 168.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełni warunek jeśli oświadczy, że posiada uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego lub inny właściwy organ, do wykonania i montażu urzadzeń dźwigowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w zrealizował co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu i instalacji dźwigu szpitalnego . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Materiały firmowe - w szczególności foldery, katalogi, karty charakterystyki, ulotki itp. - zwane dalej materiami firmowymi, potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia parametrów wymaganych i określonych przez zamawiającego.;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: onkologia.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr Centrum Onkologii Oddział w Krakowie, Sekretariat Dyrektora ds. Administracyjno- Technicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.