Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-23
Ogłoszenie nr 30475 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.
Rzeszów: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ulicy Chmaja w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniatak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w i mieniu i na rzecz zamawiającego - Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie. Podmiot, któremu zamawiający powierzył prowadzenie postępowania: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny
65061400000, ul.
Rynek
1,
35064
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 754 636, e-mail
zampub@erzeszow.pl, faks
178 754 634.
Adres strony internetowej (URL): bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
bip.erzeszow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
bip.erzeszow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłanca lub operatora pocztowego
Adres:
Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4 pko.13
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ulicy Chmaja w Rzeszowie
Numer referencyjny: CZ-I.271.9.26.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ulicy Chmaja polegającego na: 1)REMONCIE NAWIERZCHNI CHODNIKÓW orozebranie obrzeży trawnikowych 8x30.cm na podsypce piaskowej - wraz z transportem na wskazane miejsce przez inwestora do 15km - 430,00 mb, oustawienie obrzeży betonowych, 30x8.cm, na ławie betonowej B-10, z oporem 0,03m3/mb, wypełnienie spoin zaprawą cementową - 430,00 mb, orozebranie chodników z płytek betonowych, ułożonych na podsypce piaskowej z załadowaniem na palety wraz z transportem na wskazane miejsce przez inwestora do15 km - 535,00 m2, okoryta o głęb. 15 cm wykonywane na całej szer. jezdni lub chodników mechanicznie w gruntach kat. II-IV z transportem urobku na wysypisko do 15km - 435,00 m2, oprofilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, kategoria gruntu II-IV - 435,00 m2, owykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 435,00 m2, owykonanie chodników z kostki brukowej o grub. 6 cm., szarej na podsypce cementowo-piaskowej gr do 5 cm, spoiny wypełniane piaskiem - 435,00 m2, oplantowanie obrobienie na czysto zieleńców, wykonywanych ręcznie o gr do 10cm wraz z dowiezieniem ziemi z obsianiem mieszanina traw, kategoria gruntu I-III - 290,00 m2. 2)REMONCIE NAWIERZCHNI JEZDNI orozebranie nawierzchni, masy mineralno-bitumiczne grubość do 4.cm, mechanicznie z transportem urobku w wskazane miejsce do 15 km, wbudowanie mechaniczne rozściełaczem wraz z zagęszczeniem walcem - 1250,00 - m2, orozebranie krawężników betonowych 20x30 na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ułożeniem na palety i transportem do 15 km - na miejsce wskazane przez zamawiającego - 300,00 m, oprzełożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej wraz z oporem - 100,00 m, oustawienie krawężników wraz z wykonaniem ław, betonowe wystające 15x30.cm, ława betonowa 0,07m3/mb, wraz z oporem - 300,00 m, oprzełożenie krawężników kamiennych o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej wraz z oporem - 300,00 m, oprzełożenie nawierzchni jezdni z kostki kamiennej na podsypce cementowo-piaskowej grubości do 5cm po zagęszczeniu, wraz z wypełnieniem spoin żywicami - 170,00 m2 oregulacja pionowa studni rewizyjnych z wymianą włazów na typ ciężki T - 40 na pierścieniu dystansowym - 15,00 szt., oregulacja pionowa krat ściekowych kanalizacji burzowej z wyminą rusztu na typ ciężki T-40 - 12,00 szt., oregulacja pionowa zasuw wod-kan oraz gaz wraz z wymianą - 7,00 szt., ooczyszczenie wraz ze skropieniem nawierzchni drogowych - 3750,00 m2 omechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, standard I - 190,00 t, onawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna, mieszanka asfaltowa KR 1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 3750,00 m2, owykonanie cieku z kostki brukowej betonowej, grubość 8.cm, podsypka cementowo-piaskowa gr 5 cm z wypełnieniem spoin cementem wraz z zacięciem nawierzchni piłą mechaniczna - 172,96 m2, ooznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych - 45,00 m2, oaktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) na żądanie inwestora - 1,00 szt., 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1)Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, przedmiar robót, wzór kosztorysu ofertowego,(zamieszczone w odrębnych plikach na stronie Zamawiającego) 2)wzór umowy.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. 1)Określenie przedmiotu Wykonanie remontu ulicy Chmaja, polegającego na wymianie krawężników betonowych, regulacji krawężników kamiennych, wymianie nawierzchni istniejącego chodnika z płytek betonowych na kostkę brukową, wykonaniu warstw masy bitumicznej na istniejącej nawierzchni jezdni. 2) Zakres robót budowlanych: REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKÓW orozebranie obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej - wraz z transportem na wskazane miejsce przez inwestora do 15km, oustawienie obrzeży betonowych, 30x8.cm, na ławie betonowej B-10, z oporem 0,03m3/mb, wypełnienie spoin zaprawą cementową, orozebranie chodników z płytek betonowych, ułożonych na podsypce piaskowej z załadowaniem na palety wraz z transportem na wskazane miejsce przez inwestora do15 km, okoryta o głęb. 15 cm wykonywane na całej szer. jezdni lub chodników mechanicznie w gruntach kat. II-IV z transportem urobku na wysypisko do 15km, oprofilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, kategoria gruntu II-IV, owykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, owykonanie chodników z kostki brukowej o grub. 6 cm., szarej na podsypce cementowo-piaskowej gr do 5 cm, spoiny wypełniane piaskiem. oplantowanie obrobienie na czysto zieleńców, wykonywanych ręcznie o gr do 10cm wraz z dowiezieniem ziemi z obsianiem mieszanina traw, kategoria gruntu I-III. REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI orozebranie nawierzchni, masy mineralno-bitumiczne grubość do 4 cm, mechanicznie z transportem urobku w wskazane miejsce do 15 km, wbudowanie mechaniczne rozściełaczem wraz z zagęszczeniem walcem, orozebranie krawężników betonowych 20x30 na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ułożeniem na palety i transportem do 15 km - na miejsce wskazane przez zamawiającego, oprzełożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej wraz z oporem, oustawienie krawężników wraz z wykonaniem ław, betonowe wystające 15x30.cm, ława betonowa 0,07m3/mb, wraz z oporem, oprzełożenie krawężników kamiennych o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej wraz z oporem, oprzełożenie nawierzchni jezdni z kostki kamiennej na podsypce cementowo-piaskowej grubości do 5cm po zagęszczeniu, wraz z wypełnieniem spoin żywicami, oregulacja pionowa studni rewizyjnych z wymianą włazów na typ ciężki T - 40 na pierścieniu dystansowym oregulacja pionowa krat ściekowych kanalizacji burzowej z wyminą rusztu na typ ciężki T-40, oregulacja pionowa zasuw wod-kan oraz gaz wraz z wymianą, ooczyszczenie wraz ze skropieniem nawierzchni drogowych, omechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, standard I, onawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna, mieszanka asfaltowa KR 1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, owykonanie cieku z kostki brukowej betonowej, grubość 8.cm, podsypka cementowo-piaskowa gr 5 cm z wypełnieniem spoin cementem wraz z zacięciem nawierzchni piłą mechaniczna, ooznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, oaktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) na żądanie inwestora. 3)Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone w jednym lub w kilku zamówieniach w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba i Zamawiający będzie posiadał środki finansowe do wysokości kwoty 111 381,54 zł netto na ich realizację.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 75
II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminach: 1)termin rozpoczęcia - od dnia podpisania umowy, 2)termin zakończenia robót - 60 dni od podpisania umowy, 3)termin wykonania umowy - 75 dni od podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zamówienia na roboty budowlane polegające na ułożeniu co najmniej 1500 m2 nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych oraz ułożeniu co najmniej 200 m2 nowych chodników z kostki brukowej.
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony także w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe zamówienie na robotę budowlaną w ramach oddzielnych umów na wykonanie tych robót.
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony także w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe roboty budowlane w ramach jednej umowy.
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
1)zamówienia rozpoczęte i zakończone w ww. okresie,
2)zamówienia zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie.
Przez zamówienia wykonywane należy rozumieć zamówienia, które trwają nadal
(niezakończone) i w ramach których wykonawca wykonał powyższe zamówienia.
b)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane*
Kierownik budowy posiadający:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie lub wyższe.
* Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, na podstawie art. 12a ustawy - Prawo budowlane w związku z przepisami o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje otaczarnią.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, (określonych w rozdziale V.1.3.1 a) SIWZ) z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
2.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (określonych w rozdziale V.1.3.1 b) SIWZ), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
3.wykaz narzędzi, lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, (określonych w rozdziale V.1.3.1 c) SIWZ) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2.Oświadczenie niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena, tj. oświadczenie o oferowanym okresie rękojmi za wady zawarte w druku oferta, 3.Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wg wzoru, który stanowi załącznik do SIWZ. 4.Pełnomocnictwa - jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres rękojmi za wady | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Strony mogą dokonywać istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na warunkach przewidzianych w przepisach prawa i w niniejszej umowie. 2.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności, chyba że umowa stanowi inaczej. 3.Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy: 1)gdy zajdzie konieczność wykonania jakichkolwiek robót nieprzewidzianych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową, 2)wystąpienie warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: opady trwające powyżej 3 dni, powódź (czas niezbędny na ustąpienie wody z zalanego terenu i możliwość kontynuacji lub rozpoczęcia robót), wczesny okres zimowy, opady śniegu, niskie temperatury, które zgodnie z SST uniemożliwiają prowadzenie robót, 3)wstrzymania robót spowodowanego wykryciem na przykład przedmiotów niebezpiecznych, szczątków ludzkich, zabytków, pozostałości budowli podziemnych, 4)wystąpienia niezgodności map geodezyjnych ze stanem faktycznym, które spowodują przerwę w pracach, 5)wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, 6)protesty co do wykonania robót, składane przez użytkowników nieruchomości, na których prowadzone są roboty i sąsiadujących z terenem robót. 4.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy (o ile jest to wynagrodzenie kosztorysowe), jeżeli po dokonaniu rozliczenia końcowego okaże się, że Wykonawca, za zgodą Zamawiającego, wykonał roboty niewykraczające poza przedmiot zamówienia, w większej ilości niż określono w przedmiarach robót, zgodnie z definicją wynagrodzenia kosztorysowego. Wykonanie robót, o których mowa, wymaga zgody Zamawiającego i zabezpieczenia środków. Wykonawca powinien zgłosić ilość robót, najpóźniej w dniu ich zakończenia, zgodnie z umową. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu rzeczowego zamówienia poprzez zaniechanie niektórych robót, wraz ze zmianą wysokości wynagrodzenia, gdy w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowe będzie wykonanie pełnego zakresu robót. W razie całkowitego zaniechania robót danego rodzaju wynagrodzenie Wykonawcy jest pomniejszane o kwotę przewidzianą w kosztorysie ofertowym za te roboty. W razie częściowego zaniechania robót danego rodzaju rozliczenie następuje na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robót danego elementu, który to obmiar potwierdzony będzie przez Wykonawcę robót, inspektora nadzoru i Zamawiającego. 6.W przypadku gdy umowa zawarta jest na okres dłuższy niż 12 miesięcy przewiduje się możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawek składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez wykonawcę. Obowiązek udowodnienia tego wpływu, w tym przedstawienia szczegółowych kalkulacji, spoczywa na Wykonawcy. 7.Zamawiający dopuszcza zmianę wartości i zakresu wykonanych robót w poszczególnych latach realizacji umowy w przypadku zwiększenia środków finansowych w pierwszym roku bądź w kolejnych latach realizacji umowy, a także zmniejszenie wartości i zakresu robót w poszczególnych latach realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 3. 8.Jeżeli umowa przewiduje jednorazową płatność po wykonaniu całości przedmiotu umowy w jednym roku budżetowym, a wskutek zmiany terminu w okolicznościach przewidzianych w ust. 3, wykonanie umowy nastąpi w kolejnym roku budżetowym, możliwa jest zmiana umowy poprzez wprowadzenie płatności częściowych (odpowiadających wartości wykonanych robót), jeśli u Zamawiającego wystąpi potrzeba wydatkowania w pierwszym roku budżetowym środków przewidzianych w planie finansowym. 9.Dopuszcza się skrócenie terminu płatności faktury końcowej w przypadku zmiany terminu wykonania umowy, w celu dokonania wydatku w roku budżetowym, w którym wydatek jest zaplanowany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający nie zastrzega poufności informacji,udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/03/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Kompleksowa organizacja festiwalu "Rzeszowskie Juwenalia" w latach 2025 - 2027.
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania do realizacji badań ankietowych w ramach projektu RID dla Instytutu Nauk o Polityce Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 29 w Rzeszowie w roku 2025 - produkty mleczarskie i pozostałe artykuły spożywcze
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 29 w Rzeszowie w roku 2025 "Mięso i produkty mięsne i wędliny"
- Wynajem zestawów niskopodwoziowych wraz z kierowcą w krajowym transporcie drogowym (zamówienie z podziałem na 2 zadania)
- ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO ORAZ IMPLANTÓW DLA BLOKU OPERACYJNEGO KARDIOCHIRURGII.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Przebudowa dróg ul. Męczenników Oświęcimskich i ul. Dolne Przedmieście w Żorach, w ramach zadania inwestycyjnego: "Podniesienie wartości użytkowych zabytkowego układu urbanistycznego miasta Żory"
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2044C Czernikowo - Bobrowniki - Włocławek w km od 6+200 do km 10+150, tj. na odcinku 3,950 km"
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
- Zagospodarowanie działki i budowa Pomnika Pamięci Narodowej na placu za budynkiem OSP Lipa
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.