eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie robót malarskich, naprawę pokrycia dachowego oraz wymianę okien na PCV w budynkach UCK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Gdańsk: Wykonanie robót malarskich, naprawę pokrycia dachowego oraz wymianę okien na PCV w budynkach UCK
Numer ogłoszenia: 304762 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne , ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uck.gda.pl/zamowienia.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót malarskich, naprawę pokrycia dachowego oraz wymianę okien na PCV w budynkach UCK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich, naprawę pokrycia dachowego oraz wymianę okien na PCV w budynkach UCK 2. Zamówienie obejmuje następujące części: Zadanie 1: Wymiana okien na PCV w Oddziale Dziennym Chemioterapii Kliniki Onkologii i Radioterapii - budynek nr 8. Zadanie 2: Wymiana okien w salach chorych w Oddziale Nerwic Kliniki Chorób Psychicznych i Zaburzeń Nerwicowych - budynek nr 25A. Zadanie 3: Wykonanie robót malarskich oraz wymiana wykładzin PCV w Dziale Zaopatrzenia Medycznego - budynek nr 9. Zadanie 4: Naprawa pokrycia dachowego - budynek nr 25. Zadanie 5: Wykonanie robót malarskich oraz uzupełnienie glazury w pomieszczeniach Bloku Operacyjnego - Budynek Główny, II piętro, ul. Kliniczna. Zadanie 6: Wykonanie robót malarskich klatek schodowych i holu - Budynek Główny, III piętro, ul. Kliniczna. Zadanie 7: Wykonanie robót malarskich w pomieszczeniach Kliniki Neonatologii - I i II piętro, ul. Kliniczna. Zadanie 8: Wykonanie robót malarskich w pomieszczeniach Kliniki Położnictwa - Oddział Położnictwa Septycznego, I piętro, ul. Kliniczna. Zadanie 9: Wykonanie montażu taśm przeciwuderzeniowych na korytarzu w Klinice Alergologii i Pneumonologii - Oddział Pneumonologii - budynek nr 4, I piętro. Zadanie 10: Wydzielenie dyżurki pielęgniarek w pomieszczeniu rotundy - budynek nr 3, I piętro. Zadanie 11: Wykonanie naprawy posadzek z płytek terakotowych w budynku nr 8 - Oddziale Dziennym Chemioterapii oraz w Aptece w CMI -1. Zadanie 12: Wykonanie robót malarskich oraz naprawa wykładzin w Pracowni Kardiologii Inwazyjnej oraz w pracowni Elektrofizjologii Inwazyjnej - budynek nr 5A. Zadanie 13: Wykonanie robót malarskich oraz ułożenie wykładziny PCV w pokoju lekarskim nr 151 Klinika Neonatologii- I piętro, ul. Kliniczna. Zadanie 14: Remont pomieszczenia opisowni w Zakładzie Radiologii - budynek Główny, ul. Kliniczna. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Podstawowych stanowiąca załącznik nr 6.1 - 6.14 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7.1 - 7.14 do SIWZ oraz rysunki techniczne stanowiące załącznik nr 8.1 oraz 8.2 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze zadania ustalone w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka zadań..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.20-6, 45.11.12.20-6, 45.44.21.00-8, 45.42.11.32-8, 45.26.23.21-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 1 385,00 zł, a dla ofert częściowych: Zadanie nr 1 - 460,00 zł Zadanie nr 2 - 90,00 zł Zadanie nr 3 - 125,00 zł Zadanie nr 4 - 310,00 zł Zadanie nr 5 - 80,00 zł Zadanie nr 6 - 110,00 zł Zadanie nr 7 - 70,00 zł Zadanie nr 8 - 95,00 zł Zadanie nr 9 - 21,00 zł Zadanie nr 10 - 25,00 zł Zadanie nr 11 - 20,00 zł Zadanie nr 12 - 50,00 zł Zadanie nr 13 - 30,00 zł Zadanie nr 14 - 15,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka zadań, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie tożsamym lub zbliżonym swoim zakresem z przedmiotem zamówienia z której co najmniej jedna została wykonana lub jest wykonywana na kwotę nie mniejszą niż wartość dla danego zadania określona poniżej: Zadanie nr 1 - 9 200,00 zł brutto Zadanie nr 2 - 1 800,00 zł brutto Zadanie nr 3 - 2 500,00 zł brutto Zadanie nr 4 - 6 200,00 zł brutto Zadanie nr 5 - 1 600,00 zł brutto Zadanie nr 6 - 2 200,00 zł brutto Zadanie nr 7 - 1 400,00 zł brutto Zadanie nr 8 - 1 900,00 zł brutto Zadanie nr 9 - 420,00 zł brutto Zadanie nr 10 - 490,00 zł brutto Zadanie nr 11 - 400,00 zł brutto Zadanie nr 12 - 950,00 zł brutto Zadanie nr 13 - 550,00 zł brutto Zadanie nr 14 - 270,00 zł brutto W przypadku złożenia ofert na kilka zadań, wartość robót budowlanych stanowi sumę robót budowlanych ustalonych dla poszczególnych zadań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: a. terminu realizacji zamówienia ze względu na konieczność zlecenia robót dodatkowych, których wykonanie wymaga dodatkowego czasu i ma wpływ na termin wykonania zamówienia podstawowego, b. warunków płatności w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zamiany ustawowej stawki podatku VAT, c. zmiany kierownika budowy i inspektora nadzoru, d. terminu realizacji zamówienia ze względu na brak możliwości wydania terenu objętego robotami budowlanymi w umownym terminie. e. terminu realizacji zamówienia ze względu na warunki atmosferyczne (np. deszcz, wichura, burza itp.) uniemożliwiające prawidłowe i właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uck.gda.pl/zamowienia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Zamawiającego, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, budynek nr 9, pok. 120.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego Zamawiającego ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, budynek nr 9, 1 piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien na PCV w Oddziale Dziennym Chemioterapii Kliniki Onkologii i Radioterapii - budynek nr 8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien w salach chorych w Oddziale Nerwic Kliniki Chorób Psychicznych i Zaburzeń Nerwicowych - budynek nr 25A..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót malarskich oraz wymiana wykładzin PCV w Dziale Zaopatrzenia Medycznego - budynek nr 9..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.20-6, 44.11.22.20-6, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pokrycia dachowego - budynek nr 25..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót malarskich oraz uzupełnienie glazury w pomieszczeniach Bloku Operacyjnego - Budynek Główny, II piętro, ul. Kliniczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.20-6, 45.43.12.00-9, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót malarskich klatek schodowych i holu - Budynek Główny, III piętro, ul. Kliniczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.20-6, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót malarskich w pomieszczeniach Kliniki Neonatologii - I i II piętro, ul. Kliniczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót malarskich w pomieszczeniach Kliniki Położnictwa - Oddział Położnictwa Septycznego, I piętro, ul. Kliniczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.11.00-8, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie montażu taśm przeciwuderzeniowych na korytarzu w Klinice Alergologii i Pneumonologii - Oddział Pneumonologii - budynek nr 4, I piętro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.22.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie dyżurki pielęgniarek w pomieszczeniu rotundy - budynek nr 3, I piętro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.52-4, 44.11.22.20-6, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie naprawy posadzek z płytek terakotowych w budynku nr 8 - Oddziale Dziennym Chemioterapii oraz w Aptece w CMI -1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.20-6, 45.26.23.21-7, 45.43.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót malarskich oraz naprawa wykładzin w Pracowni Kardiologii Inwazyjnej oraz w pracowni Elektrofizjologii Inwazyjnej - budynek nr 5A..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 44.11.22.20-6, 45.26.23.21-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót malarskich oraz ułożenie wykładziny PCV w pokoju lekarskim nr 151 Klinika Neonatologii- I piętro, ul. Kliniczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.20-6, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczenia opisowni w Zakładzie Radiologii - budynek Główny, ul. Kliniczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.20-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.