Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wielbark: remont dachu i elewacji budynku Gimnazjum w Wielbarku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wielbark, do kontaktów: Tomasz Chodyna, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6218106, fax 089 6218106, e-mail: wielbark@mailbox.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wielbark.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.wielbark.com.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont dachu i elewacji budynku Gimnazjum w Wielbarku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek Gimnazjum w Wielbarku przy ul. Kopernika 10. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Gimnazjum w Wielbarku. Zakres remontu budynku obejmuje następujące elementy: 1) Roboty budowlane, w tym: wymiana pokrycia dachowego, obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych,wykonanie nowej elewacji budynku,wykonanie nowej instalacji odgromowej, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,remont schodów wejściowych. 2) Roboty elektryczne w tym:wykonanie instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej opracowanej w styczniu 2007r. przez Biuro Projektów i Doradztwa Inwestycyjnego inż. Paweł Materna ul. Paukszty 13, 10-685 Olsztyn oraz w przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumentacja projektowa, specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowią załączniki do SWIZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonywane prace budowlane w wymiarze co najmniej 3 lat. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Roboty budowlane, 2) Roboty branży elektrycznej, Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 200 zł( słownie: siedem tysięcy dwieście złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24,ust.1i2 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych( Dz.U Nr 19 poz 177 z póź.zm.). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie remontu lub przebudowy lub modernizacji lub budowy nowego obiektu o całkowitej wartości wykonanych robót równej co najmniej 200.000 zł (z VAT). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych z należytą starannością w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia oraz dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 3) Wykonawcę musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadającymi odpowiednie uprawnienia w danej specjalności, tj. a) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z ograniczeniami lub bez ograniczeń wydane według obowiązującego Prawa budowlanego lub uprawnienia budowlane im odpowiadające (konstrukcyjno-budowlane) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz powinna odbyć co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z wymaganiami określonymi w §8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, a także innych działań przy zabytku wpisany do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych /Dz.U. nr 150 poz. 1579 z dnia 30.06.2004r./ b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami specjalności instalacyjnej do kierowania robotami branży elektrycznej (instalacja odgromowa) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów i będącą członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przdłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz decyzje o stwierdzeniu odpowiedniego przygotowania zawodowego wraz z ich aktualnymi zaświadczeniami o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, a także oświadczenie Wykonawcy sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ dotyczące odbycia co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych przez osobę posiadającą uprawienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w §8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, a także innych działań przy zabytku wpisany do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych /Dz.U. nr 150 poz. 1579 z dnia 30.06.2004r./ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednocześnie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 2) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wraz z podaniem: wartości oraz daty i miejsca wykonania tych robót (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 4) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie, np. opinie, referencje. 5) Wykaz osób nadzoru technicznego, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 6) Decyzję o nadaniu odpowiednich uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (konstrukcyjno-budowlane) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (konstrukcyjno-budowlane) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 7) Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osób posiadających w/w uprawnienia. 8) Oświadczenie Wykonawcy o odbyciu przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane (konstrukcyjno-budowlane) co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z §8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, a także innych działań przy zabytku wpisany do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych /Dz.U. nr 150 poz. 1579 z dnia 30.06.2004r./ 9) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do ofert musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa lub poświadczoną notarialnie za zgodną z oryginałem jego kopia. 10) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zakresu robót podwykonawcy - oświadczenie. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożyli Tabelę elementów scalonych (według wzoru załączonego do SIWZ) obejmującą cały zakres robót będących przedmiotem niniejszego postępowania, sporządzoną na podstawie wypełnionego (wycenionego) Przedmiaru robót.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wielbark-ug.bip-wm.pl/public/. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Bank Spółdzielczy Szczytno Oddział Wielbark numer 19 8838 1057 2008 0500 0202 0001 Zgodnie z art.42 ust. 1 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: wielbark-ug.bip-wm.pl/public/ lub na wniosek Wykonawcy może zostać przesłana za pobraniem pocztowym. Cena SIWZ przypadku jej wysłania pocztą na wniosek Wykonawcy wynosi 80 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2007, godzina 12:00, Urząd Gminy Wielbark ul. Grunwaldzka 2 12-160 Wielbark sala narad.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji umowy posiadał polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku naruszenia przez Zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielenia zamówienia, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami) 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.
INNE PRZETARGI WIELBARK
więcej: przetargi WIELBARK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Strzegom, wiatrak prochowy (garbarski) (XIX w.): kontynuacja prac konserwatorskich i restauratorskich"
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Remont 10 pokoi młodzieży i korytarza w części kuchennej w Zespole Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku, ul. Dobra 3,15-034 Białystok
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.