eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup sprzętu do dygitalizacji zasobów archiwum Urzędu Dzielnicy Śródmieście (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-95/08).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Warszawa: Zakup sprzętu do dygitalizacji zasobów archiwum Urzędu Dzielnicy Śródmieście (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-95/08).
Numer ogłoszenia: 304835 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu do dygitalizacji zasobów archiwum Urzędu Dzielnicy Śródmieście (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-95/08)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zestawów skanujących dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnicy Śródmieście z podziałem na dwie części: 1 i 2. CZĘŚĆ 1: Zestaw skanujący A0. Zestaw skanujący A0 przeznaczony do celów archiwalno-bibliotecznych, pozwalający na skanowanie obiektów w postaci skoroszytów, map, luźnych kart. Zestaw obejmuje m. in. 1 szt. skanera A0, 1 zestaw komputerowy składający się z jednostki centralnej wraz z oprogramowaniem i monitora. Zamówienie obejmuje również transport, instalację, szkolenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5A do SIWZ. CZĘŚĆ 2: Zestawy skanujące A3. Zestawy obejmują m. in. 2 szt. skanerów kolorowych, dwustronnych od A8 do A3, 2 zestawy komputerowe składające się z jednostki centralnej wraz z oprogramowaniem i monitora. Zamówienie obejmuje również transport, instalację, szkolenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5B do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 31.21.31.00 - Rozdzielnie 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dotyczy CZĘŚCI 1 i 2. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2. Dotyczy CZĘŚCI 1: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, wyrażającym się zrealizowaniem lub aktualną realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie sprzętu komputerowego. Wartość zrealizowanego zamówienia nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł (brutto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3. Wykaz zrealizowanych zamówień potwierdzających spełnianie warunku określonego w Części IV, pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W/w wykaz należy sporządzić na formularzu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ (w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ 1). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pokój nr 118, fax (022) 699 81 54. SIWZ nieodpłatne..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria ogólna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESTAW SKANUJĄCY A0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zestawów skanujących dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnicy Śródmieście. CZĘŚĆ 1: Zestaw skanujący A0. Zestaw skanujący A0 przeznaczony do celów archiwalno-bibliotecznych, pozwalający na skanowanie obiektów w postaci skoroszytów, map, luźnych kart. Zestaw obejmuje m. in. 1 szt. skanera A0, 1 zestaw komputerowy składający się z jednostki centralnej wraz z oprogramowaniem i monitora. Zamówienie obejmuje również transport, instalację, szkolenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 31.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZESTAWY SKANUJĄCE A3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zestawów skanujących dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnicy Śródmieście. CZĘŚĆ 2: Zestawy skanujące A3. Zestawy obejmują m. in. 2 szt. skanerów kolorowych, dwustronnych od A8 do A3, 2 zestawy komputerowe składające się z jednostki centralnej wraz z oprogramowaniem i monitora. Zamówienie obejmuje również transport, instalację, szkolenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5B do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.