Ogłoszenie z dnia 2007-05-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zawiercie: termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego w Zawierciu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu, do kontaktów: Jerzy Piotrowski, ul. Paderewskiego 49, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721507, fax 032 6722903, e-mail: mzspp@netpol.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzspp.netpol.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego w Zawierciu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zawiercie ul. Marszałkowska 28c. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac · ocieplenie ścian zewnętrznych budynku przedszkola - styropian 13 cm i wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego · ocieplenie stropu przedszkola - wełna mineralna 18 cm · wymiana zaworów grzejnikowych na zawory termostatyczne · wymiana stolarki okiennej i drzwiowej · roboty budowlane wewnętrzne 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Formularz oferty 2) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i art.24.1,2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego Uwaga: informacja dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 6) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego 7) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 8) Wypełnić druk \Doświadczenie zawodowe9) Wypełnić druk \Potencjał kadrowy 10) Informację banku 11) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia 12) Dokumenty potwierdzające wymaganą jakość i parametry techniczne oferowanych materiałów budowlanych (dotyczy technologii docieplenia ścian zewnętrznych) : 13) dowód wniesienia wadium. 14) kosztorys ofertowy. Szczegóły w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji. 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i art.24. ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 19, poz. 177). 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: W okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali przynajmniej trzy zamówienia dotyczące wykonywania termomodernizacji o powierzchni 1500 m2 każda. W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robot budowlanych (zamówień), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przynajmniej trzech zamówień dotyczących wykonywania termomodernizacji powierzchni 1500 m2 każda z podaniem daty, miejsca wykonania wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie. 4. Posiadają polisę OC w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzspp.netpol.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie MZOEAS lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 11:05, w Miejskim Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej- Szkół w Zawierciu ul. Paderewskiego 49 w pokoju Dyrektora (pokój nr 2).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Szpitala Powiatowego
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją przebudowy drogi dojazdowej nr 3 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Smoleń gmina Pilica
- Dostawa igieł do badań biopsji piersi dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu.
- Dostawa sprzętu jednorazowego: myjki do pielęgnacji ciała
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy drogi dojazdowej Nr 1 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Biskupice gmina Pilica
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelny
- "Utworzenie Lokalnego Centrum Aktywności Społecznej w Czernicach Borowych"
- "Budowa obiektu budowlanego o konstrukcji kontenerowej w miejscowości Sławno"
- "Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy budynku dawnej szkoły w Korniaktowie Południowym"
- Budowa budynku na potrzeby sołectwa Świerczów wraz z podłączeniem budynku do sieci wodociągowej i elektrycznej oraz z budową zbiornika na nieczystości
- Remont budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Radomsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.