Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: wzmocnienie drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku Hetmanice - Nowa Wieś w km od 64+750,00 do 66+ 800,00 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich Zielona Góra, do kontaktów: Jolanta Nowak - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych, Marta Szpakowska - Z-ca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280306, 3280307, fax 068 3280338, e-mail: J.Nowak@zdw.zgora.pl, M.Szpakowska@zdw.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.zgora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wzmocnienie drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku Hetmanice - Nowa Wieś w km od 64+750,00 do 66+ 800,00. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga wojewódzka nr 305 na odcinku Hetmanice-Nowa Wieś. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - podbudowy - nawierzchnie - roboty wykończeniowe - urządzenia bezpieczeństwa ruchu - elementy ulic. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wzmocnienie drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku Hetmanice - Nowa Wieś w km od 64+750,00 do 66+ 800,00. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 27.06.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 16 000,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1w następujący sposób: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj; - wykażą wykonane roboty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających* swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających*, że roboty te zostały wykonane należycie; * referencje składane na potwierdzenie należytego wykonania robót mają określać zakres rzeczowy zgodny z wymaganiami Zamawiającego. * przez robotę budowlaną o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia rozumieć się będzie roboty w następującym asortymencie w ilościach nie mniejszych niż: - ułożenie min. 12 000 m kw. warstwy ścieralnej z SMA - ułożenie min. 500 m kw. podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - dopuszcza się sumowanie robót celem uzyskania minimalnej wymaganej ilości poszczególnych asortymentów. - do oferty należy dołączyć referencje poprawności wykonania zadania. - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj wskażą: * kierownika budowy posiadającego: - uprawnienia w zakresie robót drogowych lub bez ograniczeń zgodnie z art.12 ust.1 i 2 i art.14 ust.1 Prawa budowlanego - aktualne ubezpieczenie o.c - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się do uaktualnienia ubezpieczenia o.c. - Przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - w całym okresie realizacji zamówienia. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto wykonawcy. W przypadku ofert składanych wspólnie ,wszyscy partnerzy musza spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj.przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości ofertowej brutto D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 u st.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; E. wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury; F. udzielą 5-letniej gwarancji na wykonane roboty G. zakres robót nawierzchniowych bitumicznych wykonają we własnym zakresie, bez możliwości podzlecania. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowana. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dołączonych do oferty dokumentów, oświadczeń i załączników. Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych w pkt. III.2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej "zamówieniem"; 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; 3) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2,3,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;. Pkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt.1 lit.a i c oraz pkt.2, powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.1 pkt.1 lit.b powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2-5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Celem potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 6) wykażą wykonane roboty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających* swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; * referencje składane na potwierdzenie należytego wykonania robót mają określać zakres rzeczowy zgodny z wymaganiami Zamawiającego. * przez robotę budowlaną o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia rozumieć się będzie roboty w następującym asortymencie w ilościach nie mniejszych niż: - ułożenie min. 12 000 m kw. warstwy ścieralnej z SMA - ułożenie min. 500 m kw. podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Dopuszcza się sumowanie robót celem uzyskania minimalnej wymaganej ilości poszczególnych asortymentów. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3 i 3a); Wypełnić druk WYKAZ PERSONELU i DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE PERSONELU z podaniem osoby : - odpowiedzialnej za realizację zamówienia - kierownik budowy 8) dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe - dla kierownika robót- uprawnienia w zakresie robót drogowych lub bez ograniczeń zgodnie z art.12 ust.1 i 2 i art.14 ust.1 Prawa budowlanego oraz aktualne ubezpieczenie o.c - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 9) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto wykonawcy Celem potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp: 10) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1);). 11) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium ( w przypadku wniesienia go w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu). Oprócz ww. dokumentów oferta ma zawierać: 12) Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie formularza oferty w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. 13) Rodzaj powierzonych prac -dot. w przypadku udziału podwykonawców (zał. nr 4) 14) Zobowiązanie do współpracy (zał. nr 5) 15) Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. 16) Wykaz stawek i narzutów stanowiący załącznik formularza cenowego . Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę .
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl - bezpłatnie. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ do nabycia bezpłatnie na stronie internetowej zamawiającego; osobiście w siedzibie Zamawiającego - zapłata w kasie, za zaliczeniem pocztowym lub po uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 71 1090 1535 0000 0001 0620 5700. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 12:30, siedziba zamawiającego, pok. nr 5.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Całodobowe żywienie pacjentów i dowóz posiłków do Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze
- Dostawa mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów.
- Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych-II etap
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- LI.262.13.2024 Zakup aspiratora ultradźwiękowego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Modernizacja dróg powiatowych
- Dokończenie robót na kolizji nr 6 i 7 dla zadania pn. "Zaprojektowanie i wybudowanie drogi ekspresowej S3 Nowa Sól -Legnica (A4)
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap II
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Kamienna Góra, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.