Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Wrocław: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO NOWEGO BUDYNKU
PRZEDSZKOLA NR 58 WE WROCŁAWIU PRZY UL. SZKOCKIEJ 64B - wraz z możliwością składania ofert częściowych 2 części
Numer ogłoszenia: 304894 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 58 , ul. Strzegomska 322, 54-432 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 353 92 23, faks 0-71 353 92 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole58.ckp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - przedszkole.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 58 WE WROCŁAWIU PRZY UL. SZKOCKIEJ 64B - wraz z możliwością składania ofert częściowych 2 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do nowego budynku Przedszkola Nr 58 we Wrocławiu przy ul. Szkockiej 64B wraz z ich montażem i transportem na miejsce według wskazania Zamawiającego. ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje zakup, dostawę i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego mebli przedszkolnych i biurowych opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ (minimalne parametry technicz-ne, jakie muszą spełniać meble) a) cześć nr 1 - meble przedszkolne b) cześć nr 2 - meble biurowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w załącznik nr 1 do SIWZ i stanowi jej integralną część..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy(art. 22 pzp): 1.1posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obo-wiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca musi wykazać realizację w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli działalność jest krótsza w tym okresie, co najmniej jednego wykonanego zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum ceny oferowanej brutto, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że zamówienie to było wykonane z należytą starannością. 1.2 posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia., Wykonawca przedstawi wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów określonych w rozdziale VI SIWZ. ponadto: 1.5 udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od daty odbioru końcowego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w niniejszej SIWZ, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą dokumenty wymienione w załączonym ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkole58.ckp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Nr 58
ul. Strzegomska 322
53-432 Wrocław
pokój dyrektora.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 15:00, miejsce: Przedszkole Nr 58 ul. Strzegomska 322 53-432 Wrocław pokój dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MEBEL PRZEDSZKOLNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załacznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MEBLE BIUROWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz mebli biurowych i wymaganych parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Krokowa
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Klubu Dziecięcego w Osieku
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.