eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryPrzeprowadzenie szkoleń specjalistyczne i informatycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Tarnowskie Góry: Przeprowadzenie szkoleń specjalistyczne i informatycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 304902 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213436 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń specjalistyczne i informatycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń specjalistycznych i informatycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach w ramach projektu pn. Efektywni i skuteczni współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V Dobre Rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części: Część 1. Przeprowadzenie szkolenia: Zasady współpracy z organizacjami pozarządowymi - zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni po 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do września 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 10 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 1. Część 2. Przeprowadzenie szkolenia: Kontrola i audyt projektów współfinansowanych w ramach funduszy UE zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: październik - listopad 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 9 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 2. Część 3. Przeprowadzenie szkolenia: Zasady i reguły księgowości projektowej w projektach unijnych zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: październik - listopad 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 9 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 3. Część 4. Przeprowadzenie szkolenia: Kreowanie wizerunku turystycznego - promocja i marketing w działalności jednostek samorządu terytorialnego zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 6 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 4. Część 5. Przeprowadzenie szkolenia: Ordynacja podatkowa zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 x 1dzień x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień 2011 Liczba uczestników: 2 grupy szkoleniowe x 9 uczestników w każdej grupie (razem 18 uczestników) Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 5. Część 6. Przeprowadzenie szkolenia: Zarządzanie ryzykiem w administracji samorządowej zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 32 godziny (2 x 2 dni po 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień 2011 Liczba uczestników: 2 grupy szkoleniowa x 10 uczestników w każdej grupie (razem 20 uczestników) Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 6. Część 7. Przeprowadzenie szkolenia: Planowanie przestrzenne zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 9 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 7. Część 8. Przeprowadzenie szkolenia: Szkolenia informatyczne - poziom podstawowy i zaawansowany zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 120 godzin (60 godzin x 2 grupy szkoleniowe, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień - listopad 2011 Liczba uczestników: 24 uczestników, w tym: -1 grupa szkoleniowa x 12 uczestników - poziom podstawowy -1 grupa szkoleniowa x 12 uczestników - poziom zaawansowany Realizacja zajęć: w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 16:00 do 18:00 Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa/ćwiczeniowa zlokalizowana w obrębie granic administracyjnych miasta Tarnowskie Góry (salę zapewni Wykonawca w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia). 1 osoba przy stanowisku komputerowym (ewentualnie 1 laptop na osobę) na zajęciach praktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 8. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawarty w załączniku nr 2 do siwz stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Przewidywana ilość uczestników poszczególnych szkoleń może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu maksymalnie o 3 osoby. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników koszt szkolenia nie ulegnie zmianie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Efektywni i skuteczni współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V Dobre Rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia: Zasady współpracy z organizacjami pozarządowymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Kształcenia Samorządu Tertorialnego im. Waleriana Pańki Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej, ul. Mariacka 1, 40-014 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4290,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia: Kontrola i audyt projektów współfinansowanych w ramach funduszy UE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Konsultingowe BYTMET Ryszard Jagielski, ul. R. Dmowskiego 30b/2, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5103,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4992,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia: Zasady i reguły księgowości projektowej w projektach unijnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlow Konsultingowe BYTMET Ryszard Jagielski, ul. R. Dmowskiego 30b/2, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4670,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4464,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia: Ordynacja podatkowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Konsultingowe BYTMET Ryszard Jagielski, ul. R. Dmowskiego 30b/2, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5789,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia: Planowanie przestrzenne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo ALTUM Programy Społeczno - Gospodarcze, ul. Warszawska 5/7, 35-205 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4876,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3899,20

  • Oferta z najniższą ceną: 3899,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4688,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia: Szkolenia informatyczne - poziom podstawowy i zaawansowany

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO COIG Spółka z o.o. Ośrodek Szkolenia, ul. Mikołowska 100A, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.