Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-31
Kraków: Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 304938 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli systemowych: biurka, regałów, szafy aktowej, szafy ubraniowej, kontenera, małego stolika, foteli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ; Zadanie częściowe nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stołów, stolika oraz szafy biurowej z przeznaczeniem na wyposażenie sal wykładowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ ; Zadanie częściowe nr 3: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stołów komputerowych, krzeseł obrotowych, wózków pod komputer stanowiących wyposażenie pracowni komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ. ; Zadanie częściowe nr 4: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli: szaf aktowych, regału, szafy ubraniowej, biurek, dostawki do biurka kontenerów mobilnych, kontenera stacjonarnego oraz zabudowa umywalki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ. ; Zadanie częściowe nr 5: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sof, stołów, zestawu wypoczynkowego, krzeseł, stolika kawowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8, 39.13.21.00-7, 39.14.31.10-0, 39.12.11.00-7, 39.13.40.00-0, 39.15.00.00-8, 39.14.33.10-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.14.13.00-5, 39.13.10.00-9, 39.14.11.00-3, 39.15.13.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis techniczny oferowanych mebli. W przypadku zadania częściowego nr 1 do oferty oprócz opisu technicznego oferowanych mebli należy załączyć karty katalogowe ze zdjęciami mebli. W przypadku pozostałych zadań częściowych można dodatkowo załączyć zdjęcia lub katalogi, foldery oferowanych mebli.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty-załacznik nr 2 do SIWZ, kalkulacja przedmiotowo cenowa-załącznik nr 2a do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie, bud.W-9/110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie, bud.W-9/110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie częściowe nr 3 realizowane na potrzeby projektu współfinansowanego ze środkow UE: Inżynier energetyk-nowoczesny zawód dla gospodarki opartej na wiedzy (UDA-POKL.04.01.02-00-049/12-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli do sali 106 dla jednostki A-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli systemowych: biurka, regałów, szafy aktowej, szafy ubraniowej, kontenera, małego stolika, foteli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00-7, 39.14.11.00-3, 39.13.21.00-7, 39.14.13.00-5, 39.14.33.10-2, 39.11.31.00-8, 39.15.00.00-8, 39.15.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli do sal wykładowych dla jednostki A-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stołów, stolika oraz szafy biurowej z przeznaczeniem na wyposażenie sal wykładowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8, 39.14.33.10-2, 39.13.21.00-7, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż mebli do wyposażenia pracowni komputerowych dla jednostki E-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stołów komputerowych, krzeseł obrotowych, wózków pod komputer stanowiących wyposażenie pracowni komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.40.00-0, 39.11.20.00-0, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla jednostki M-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli: szaf aktowych, regału, szafy ubraniowej, biurek, dostawki do biurka kontenerów mobilnych, kontenera stacjonarnego oraz zabudowa umywalki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00-7, 39.13.10.00-9, 39.14.13.00-5, 39.12.11.00-7, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostaw i montaż mebli dla jednostki O-4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sof, stołów, zestawu wypoczynkowego, krzeseł, stolika kawowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10-0, 39.12.12.00-8, 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.14.33.10-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont loggii w budynkach przy ul. Batalionu ,,Skała" AK 8 i 10 w Krakowie.
- Remont balkonów w budynkach przy ul. Batalionu ,,Skała" AK 8,10; ul. Krowoderskich Zuchów 18,24; ul. Prądnicka 69 w Krakowie.
- Budowa oświetlenia parku przy ul. Na Załęczu wraz z podłączeniem do sieci TAURON, dla zadania pn.: "Park kieszonkowy przy ul. Na Załęczu - Etap 1, b.o.dzielnic - edycja XI".
- Wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zad. pn. Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji dla pomieszczenia po zabiegowego w Samodzielnej Prac.Endosk. w pawilonie M-1
- Remont zaplecza sali lekcyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 114 w Krakowie przy ul. Łąkowej 31
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem wymiany pasów nad- i podokiennych w budynku Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia specjalistycznego na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu w ramach projektu pn. "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
- Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Bobrówka i Tarnawa wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu na dz. nr 7120/12 obręb 00075 Wystok, jednostka ewidencyjna 055 Torzym
- "Zakup wraz z dostawą oraz montażem wyposażenia dydaktycznego pracowni specjalistycznych w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w Skarżysku-Kamiennej"
- Sprzedaż i sukcesywne dostawy wraz z montażem mebli biurowych do sekretariatów i gabinetów dyrektorskich
- Budowa szatni na boisku sportowym na os. Borek w ramach 8 edycji Programu "Szatnia na Medal"
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.