eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MniówZadanie 1. Wykonanie studni wierconej nr 2a z utworów triasowych dla potrzeb wodociągu grupowego w miejscowości GRZYMAŁKÓW. Zadanie 2. Wykonanie studni wierconej nr 2 - awaryjnej, z utworów triasowych - pstrego piaskowca dla potrzeb wodociągu grupowego w

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Mniów: Zadanie 1. Wykonanie studni wierconej nr 2a z utworów triasowych dla potrzeb wodociągu grupowego w miejscowości GRZYMAŁKÓW. Zadanie 2. Wykonanie studni wierconej nr 2 - awaryjnej, z utworów triasowych - pstrego piaskowca dla potrzeb wodociągu grupowego w miejscowości CIERCHY.
Numer ogłoszenia: 304968 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Mniowie , ul. Centralna 9, 26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie, tel. +48 41 3737002, faks +48 41 3737004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1. Wykonanie studni wierconej nr 2a z utworów triasowych dla potrzeb wodociągu grupowego w miejscowości GRZYMAŁKÓW. Zadanie 2. Wykonanie studni wierconej nr 2 - awaryjnej, z utworów triasowych - pstrego piaskowca dla potrzeb wodociągu grupowego w miejscowości CIERCHY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: Zadanie 1. Wykonanie studni wierconej nr 2a z utworów triasowych dla potrzeb wodociągu grupowego w miejscowości GRZYMAŁKÓW. I. Na zakres robót objętych przedmiotem zamówienia składają się następujące prace: 1. Wykonanie studni głębinowej o głębokości 60,0 m rurami wiertniczymi, systemem udarowym o średnicy początkowej O 18cali i końcowej O 16 cali, wg załączonego, zatwierdzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami, Projektu prac geologicznych. 2. Zafiltrowanie filtrem z rury perforowanej O 14 cali posiadającej atest. 3. Próbne pompowanie w wymiarze: a) pompowanie oczyszczające ca 48 godz, minimum 24 godz. b) pompowanie pomiarowe trzema stopniami depresji w czasie 24 godz. 4. Badanie laboratoryjne - 2 próby wody do analiz fizyko-chemicznych i bakteriologicznych, z drugiego i trzeciego stopnia pompowania. 5. Niwelacja projektowanego otworu, w dowiązaniu do państwowej sieci niwelacyjnej. 6. W oparciu o uzyskane wyniki opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej. II. W oparciu o posiadaną dokumentację Wykonawca wykonuje odwiert studni a następnie przekazuje przedmiot zamówienia Zamawiającemu. Zadanie 2. Wykonanie studni wierconej nr 2 - awaryjnej, z utworów triasowych - pstrego piaskowca dla potrzeb wodociągu grupowego w miejscowości CIERCHY. I. Na zakres robót objętych przedmiotem zamówienia składają się następujące prace: 1. Wykonanie studni głębinowej o głębokości 90,0 m rurami wiertniczymi, systemem udarowym o średnicy początkowej O 18 cali i końcowej O 14 cali, wg załączonego, zatwierdzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami, Projektu prac geologicznych. 2. Zafiltrowanie filtrem z rury perforowanej O 11 ? cali posiadającej atest. 3. Próbne pompowanie w wymiarze: a) pompowanie oczyszczające ca 36 godz, minimum 24 godz. b) pompowanie pomiarowe trzema stopniami depresji w czasie 24 godz. 4. Badanie laboratoryjne - 2 próby wody do analiz fizyko-chemicznych i bakteriologicznych, z drugiego i trzeciego stopnia pompowania. 5. Niwelacja projektowanego otworu, w dowiązaniu do państwowej sieci niwelacyjnej. 6. W oparciu o uzyskane wyniki opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej. II. W oparciu o posiadaną dokumentację Wykonawca wykonuje odwiert studni a następnie przekazuje przedmiot zamówienia Zamawiającemu. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do niniejszych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie 1. Wykonanie studni wierconej w miejscowości GRZYMAŁKÓW - 1.500,00PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) Zadanie 2. Wykonanie studni wierconej w miejscowości CIERCHY -1.500,00PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( tj. z 2007r.,Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. - zwanej dalej Pzp), tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3. Posiadają doświadczenia w zakresie realizacji robót budowlanych w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, poprzez udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch porównywalnych zamówień. 4. Posiadają zdolność ekonomiczno-finansową do realizacji przedmiotowego zamówienia 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w rozdz. X SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: Oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 1 SIWZ muszą być: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 2 SIWZ muszą być: a) w zakresie pkt. 2 - Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. b)uprawnienia wymagane prawem budowlanym dla danej specjalności, dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 3 SIWZ muszą być: a) sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ w zakresie robót budowlanych. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w rozdz. VIII pkt. 3. b) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazach zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 4 SIWZ muszą być: a) w zakresie pkt. 4 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) polisy a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mniowie ul. Centralna 9, 26-080 Mniów I piętro, pok. nr 15. Cena 50 zł.(po 25 zł za każde zadanie).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Mniowie ul. Centralna 9, 26-080 Mniów I piętro, pok. nr 20 (Sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie studni wierconej nr 2a z utworów triasowych dla potrzeb wodociągu grupowego w miejscowości GRZYMAŁKÓW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie studni głębinowej o głębokości 60,0 m rurami wiertniczymi, systemem udarowym o średnicy początkowej O 18 cali i końcowej O 16 cali, wg załączonego, zatwierdzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami, Projektu prac geologicznych. 2. Zafiltrowanie filtrem z rury perforowanej O 14 cali posiadającej atest. 3. Próbne pompowanie w wymiarze: a) pompowanie oczyszczające ca 48 godz, minimum 24 godz. b) pompowanie pomiarowe trzema stopniami depresji w czasie 24 godz. 4. Badanie laboratoryjne - 2 próby wody do analiz fizyko-chemicznych i bakteriologicznych, z drugiego i trzeciego stopnia pompowania. 5. Niwelacja projektowanego otworu, w dowiązaniu do państwowej sieci niwelacyjnej. 6. W oparciu o uzyskane wyniki opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie studni wierconej nr 2 - awaryjnej, z utworów triasowych - pstrego piaskowca dla potrzeb wodociągu grupowego w miejscowości CIERCHY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie studni głębinowej o głębokości 90,0 m rurami wiertniczymi, systemem udarowym o średnicy początkowej O 18 cali i końcowej O 14 cali, wg załączonego, zatwierdzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami, Projektu prac geologicznych. 2. Zafiltrowanie filtrem z rury perforowanej O 11 ? cali posiadającej atest. 3. Próbne pompowanie w wymiarze: a) pompowanie oczyszczające ca 36 godz, minimum 24 godz. b) pompowanie pomiarowe trzema stopniami depresji w czasie 24 godz. 4. Badanie laboratoryjne - 2 próby wody do analiz fizyko-chemicznych i bakteriologicznych, z drugiego i trzeciego stopnia pompowania. 5. Niwelacja projektowanego otworu, w dowiązaniu do państwowej sieci niwelacyjnej. 6. W oparciu o uzyskane wyniki opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.