To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-03
Nidzica: Utrzymanie cmentarzy w Gminie Nidzica
Numer ogłoszenia: 304 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365127 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie cmentarzy w Gminie Nidzica.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie cmentarzy o łącznej powierzchni 93.946m2 na obiektach: - Zarządzanie, administracja i utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Sienkiewicza w Nidzicy o powierzchni 79.655m2, - Utrzymanie cmentarza zamkniętego przy ul. Limanowskiego w Nidzicy o powierzchni 5.200m2, - Utrzymanie cmentarzy z okresu I wojny światowej: przy ul. Sienkiewicza i Limanowskiego w Nidzicy, w Orłowie i K/Kanigowa o powierzchni 9.091m2 w zakresie jak niżej: 1. Cmentarz komunalny przy ul. Sienkiewicza w Nidzicy 1.1. Wykonywanie czynności ciążących na zarządcy - administratorze cmentarza określonych w : 1/ ustawie o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2000r. Nr 23, poz. 295 ze zmianami), 2/ rozporządzeniu ministrów gospodarki terenowej i ochrony środowiska oraz zdrowia i opieki społecznej z dnia 20 października 1972r. w sprawie urządzania cmentarzy, prowadzenia ksiąg cmentarnych oraz chowaniu zmarłych (Dz. U. Nr 47, poz. 299 ze zmianami), 3/ rozporządzeniu ministra spraw wewnętrznych i administracji z dnia 1 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. Nr 90, poz.1013 ze zmianami), 4/ regulaminie korzystania z cmentarza komunalnego ,w zakresie pochówków, prowadzenia dokumentacji oraz gospodarowania powierzchnią grzebalną (zgodnie z obowiązującym planem zagospodarowania terenu cmentarza). 1.2. Składanie Zamawiającemu sprawozdania z zasobów wolnej powierzchni grzebalnej w terminie do dnia 15-go następnego miesiąca po zakończeniu półrocza. 1.3. Pobieranie i odprowadzanie opłat: 1/ pobieranie opłat określonych w uchwale Nr XXXV/381/2009 Rady Miejskiej w Nidzicy z dnia 26 lutego 2009r. w sprawie uchwalenia Regulaminu korzystania z Cmentarza Komunalnego w Nidzicy oraz cennika za korzystanie z Cmentarza Komunalnego w Nidzicy, 2/ odprowadzanie z upływem każdego miesiąca pobranych opłat, o których mowa w pkt. 1 na wskazane przez Zamawiającego konto Urzędu Miejskiego w Nidzicy oraz przedkładanie sprawozdania z wysokości i tytułu pobranych opłat w terminie do dnia 15- go następnego miesiąca. 1.4. Bieżące letnie i zimowe utrzymanie w czystości i porządku terenu cmentarzy oraz terenu przyległego do cmentarza od strony ul. Tatarskiej przy parkingu w sposób określony w: 1/ ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz.2008 ze zmianami), 2/ ustawie z dnia 27 lipca 2001r. o wprowadzeniu ustawy - Prawo ochrony środowiska , ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz. U. Nr 100, poz. 1085 ze zmianami), 3/ uchwale Nr LII/534/2006 Rady Miejskiej w Nidzicy z dnia 31 sierpnia 2006r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu czystości i porządku na terenie gminy Nidzica,(np. opróżnianie śmietników, wywóz wszelkich nieczystości, wygrabianie liści i innych zanieczyszczeń, zbieranie papierków i innych zanieczyszczeń, odchwaszczanie alejek itp.) 1.5. Stałe bieżące utrzymanie istniejących na cmentarzu urządzeń: 1/ obsługa, konserwacja, drobne naprawy sieci wodociągowej wraz z usuwaniem awarii, 2/ konserwacja oraz drobne naprawy ogrodzenia, 3/ wszelkie inne roboty wynikające z tego tytułu. 1.6. Bieżące utrzymanie terenu cmentarza jako terenu zieleni o założeniu parkowym w szczególności trawników, kwietników, krzewów i drzew w estetycznym stanie, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i obowiązującymi przepisami w tym zakresie (np. koszenie i zgrabianie trawy, dosiewanie nasion traw, pielęgnacja drzew i krzewów - usuwanie suchych gałęzi i konarów oraz zagrażających , usuwanie wywrotów itp.) . 1.7. Pokrywanie wszelkich wydatków związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia z otrzymywanej od Zamawiającego comiesięcznej należności. 1.8. Wykonywanie innych prac nie wymienionych w ust.1 pkt. od 1.1. do 1.7. , a wynikających z zakresu zarządzania, administracji i utrzymania cmentarza komunalnego. 2. Cmentarz zamknięty przy ul. Limanowskiego w Nidzicy 2.1. Koszenie i zgrabianie trawy, wygrabianie liści i innych zanieczyszczeń, zbieranie różnych zanieczyszczeń, usuwanie samorośli, usuwanie suchych konarów drzew oraz wywrotów, wywóz wszelkich nieczystości. 3. Cmentarze z okresu I wojny światowej 3.1. Utrzymanie trawników, drzew i krzewów w estetycznym stanie zgodnie ze sztuką ogrodniczą i obowiązującymi przepisami w tym zakresie (np. koszenie i zgrabianie trawy, dosiewanie nasion traw, pielęgnacja drzew i krzewów (usuwanie suchych, zagrażających konarów i gałęzi), usuwanie wywrotów itp. 3.2. Utrzymanie kwater z bylinami (np. pielenie, nawożenie, podlewanie wg potrzeb, uzupełnianie i nasadzanie młodych bylin oraz krzewów ozdobnych, zabezpieczanie bylin na zimę wg potrzeb. 3.3. Gracowanie przejść i zamiatanie chodników. 3.4. Dokonywanie drobnych napraw płyt nagrobnych, pomników, chodników itp.. 3.5. Przygotowanie cmentarzy do odbywających się w ciągu roku uroczystości (dekorowanie, zakup zniczy). Zakres i sposób wykonania zamówienia określa: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiebiuorstwo usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Kolejowa 17, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161797,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160378,27
Oferta z najniższą ceną: 160378,27 / Oferta z najwyższą ceną: 160378,27
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- 3/2025 Usługa prania bielizny, pościeli szpitalnej i odzieży ochronnej personelu medycznego oraz dzierżawa pościeli dla ZOZ w Nidzicy
- Sprzedaż i dostawa gazów medycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Bartoszki.
więcej: przetargi w Nidzicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.