eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót konserwacyjnych i naprawczych oraz usuwanie szkód powodziowych na terenie działania Oddziału WZMiUW w Warszawie - 4 obiekty.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-24

Warszawa: Wykonanie robót konserwacyjnych i naprawczych oraz usuwanie szkód powodziowych na terenie działania Oddziału WZMiUW w Warszawie - 4 obiekty.
Numer ogłoszenia: 305016 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 8438131, faks (022) 8438071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót konserwacyjnych i naprawczych oraz usuwanie szkód powodziowych na terenie działania Oddziału WZMiUW w Warszawie - 4 obiekty..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwacyjnych rzek: Mrowy, Mieni, Łasicy oraz usuwanie szkód powodziowych na wałach rz. Wisły Roboty polegają na mechanicznym odmulenie dna i wywozu namułu,usunięcie zatorów, wykoszeniu dna, wycieciu zakrzaczeń oraz naprawa skarp i korony wałów rz. Wisły. Zamówienie podzielono na 4 części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.64.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał min. 1 usługę w zakresie wykonywania robót konserwacyjnych cieków. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X 2 SIWZ na form. nr 4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny oraz osobowy pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi form nr 2. do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny oraz osobowy pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi form nr 2. do specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi form. nr 2 do specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

referencje potwierdzajace należyte wykonanie usług

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1)zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 2)zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz w zakresie przedmiotu umowy: a.jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie części robót. b.jeżeli nastąpi ograniczenie lub brak środków finansowych 3)zmiany terminu wykonania a.jeżeli warunki atmosferyczne (np. powodzie, gwałtowne burze, inne anomalie klimatyczne) uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej przez okres powyżej 2 tygodni. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w Książce Kontroli Robót i zaakceptowane przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej ze strony Zamawiającego. Wstrzymanie robót ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy. 4)zmiany osób pełniących funkcje: kierownika robót i osoby do kontroli technicznej 5)powierzenia wykonania części robót Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy. 3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie- Oddział w Warszawie, ul. Ksawerów 8, pokój nr 18..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 10:00, miejsce: WZMiUW- Oddział w Warszawie, ul. Ksawerów 8 - sekretariat, pokój 10 (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rzeka Mrowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzeka Mrowa w km 6+900 - 7+500 - 0,6 km - wykonanie mechanicznego odmulenia dna i wywóz namułu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rzeka Mienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzeka Mienia w km 0+000-7+000 - 7,000 km: usunięcie zatorów z koryta rzeki poprzez rozebranie zatorów w korycie rzeki z pomocą piły spalinowej, wyciągnięcie gałęzi, pni poza koryto na pas przybrzeżny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rzeka Łasica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzeka Łasica w km 0+000 -0+800 i 2+250-2+960 - 1,51 km: -mechaniczne odmulenie dna warstwą 30 cm na szerokości 5 m -ręczne wykoszenie dna, hakowanie i odmulenie do 30 cm pod mostami (drogowym i kolejowym) -wycięcie lokalnych zakrzaczeń utrudniających przejazd sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wały rz. Wisły - Usuwanie szkód powodziowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wały rz. Wisły - Usuwanie szkód powodziowych- naprawa skarp i korony wałów w miejscach uszkodzenia przez bobry i dziki - prawostronny wał rzeki Wisły w km rzeki 529+900-549+000 (6,35 km) odc. Jabłonna - Rajszew: naprawa skarp i korony wałów w miejscach uszkodzenia przez bobry i dziki - prawostronny wał rzeki Wisły w km rzeki 529+900-549+000: odc. Jabłonna - Rajszew -punktowe naprawy wałów w miejscach uszkodzonych przez bobry - rozkopanie nor a następnie ich zasypywanie z ubiciem gruntem z rozkopania oraz dowiezionym z zewnątrz -wyrównanie skarp i korony zrytych przez dziki, w miejscach dużych ubytków wbudowanie z ubi-ciem gruntu dowiezionego z zewnątrz. -obsiew skarp i korony trawą w miejscach wykonanej naprawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.