eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa miału węgla kamiennego oraz koksu przemysłowo-opałowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Rzeszów: Dostawa miału węgla kamiennego oraz koksu przemysłowo-opałowego
Numer ogłoszenia: 305088 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa miału węgla kamiennego oraz koksu przemysłowo-opałowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa miału węgla kamiennego oraz koksu przemysłowo-opałowego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w Formularzu cenowo - ofertowym na Załączniku nr 2, będącym integralną częścią niniejszej SIWZ. 2.Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, przez okres 12 miesięcy. 3. Ilości wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkości podanej w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotów zamówienia do 20 % niż podana w Formularzach cenowo - ofertowych, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą SIWZ. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości. 4.Wymagania zamawiającego: a)Zamówienia należy realizować, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego w ciągu 7 dni roboczych od zamówienia złożonego telefonicznie lub faksem. b)Średnie comiesięczne dostawy miału węgla kamiennego winny wynosić od 90 ton do 120 ton. Zamawiający wymaga dostaw tych ilości 1 raz w miesiącu. c)Planuje się trzy dostawy koksu przemysłowego opałowego w okresie grzewczym - zimowym w ilości po ok. 4 tony. d)Dostawa towaru na koszt i ryzyko Wykonawcy: - miał węgla kamiennego - do magazynu kotłowni Zamawiającego przy ul. Szopena 2 w Rzeszowie, - koks przemysłowo - opałowy - do Oddziału Psychosomatycznego Dziennego przy ul. Szopena 15 (dotyczy okresu grzewczego/zimowego) w Rzeszowie. e)Do każdej dostawy Wykonawca dołączy: - dokumenty potwierdzające nazwę - rodzaj, ilość - wagę i cenę towaru będącego przedmiotem dostawy - fakturę VAT, - kserokopię atestu jakościowego miału węgla kamiennego, - kserokopię Certyfikatu Jakości Koksu. f)W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych w dostarczonym towarze Zamawiający zawiadomi o powyższym niezwłocznie Wykonawcę. g)Wykonawca zobowiązany jest do załatwienia reklamacji w ciągu 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia reklamacji, zastępując reklamowany towar innym. h)Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. i)Wykonawca musi posiadać zezwolenie dopuszczające na dojazd do Zamawiającego samochodami o ładowności powyżej 3,5 tony. Szpital znajduje w centrum miasta Rzeszowa, gdzie obowiązuje zakaz wjazdu samochodów o dopuszczalnej ładowności całkowitej 3,5 tony. Dla powyżej wymienionej ładowności wymagane jest zezwolenie dopuszczające na dojazd do Zamawiającego, które można uzyskać w Miejskim Zarządzie Dróg i Zieleni w Rzeszowie przy ul. Targowej 1 (tel.: 17/8627471).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny 09.11.30.00 - Koks .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium wynosi: 5 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający wymaga by oferowane przedmioty zamówienia odpowiadały wymaganiom Polskich Norm opisanym w Formularzu cenowo-ofertowym - Załącznik nr 2 do SIWZ, oraz spełniały wymagane parametry techniczno-jakościowe opisane w SIWZ. W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 6 do SIWZ (oryginał). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wzór Załącznik nr 1 do SIWZ- (oryginał). 2.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowo - ofertowy, sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ (wzór Załącznik nr 2 do SIWZ- oryginał). 3.Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie luzem celem zrealizowania dyspozycji zawartej w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium. 4.Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty, musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidziano zmiany umowy i określono warunki tych zmian we wzorze umowy załączonym w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina ul.Szopena 2, 35-055 Rzeszów, pokój nr 9 budynek J-Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina ul.Szopena 2, 35-055 Rzeszów, pokój nr 3 budynek C-Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Termin otwarcia ofert: 06.10.2011r., o godzinie 10:00. pok. nr 9 bud.J. 2) Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 4) Sygnatura sprawy nadana przez zamawiającego: WSS.XII.252/Z/57/11, Postępowanie nr 71. 5) Nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z liderem (pełnomocnik, partner wiodący). Wadium może być wniesione przez każdego z wykonawców działających wspólnie - według wyboru członków konsorcjum. Ustawa Pzp nie obciąża tym obowiązkiem lidera konsorcjum czy pełnomocnika wykonawców działających wspólnie ani żadnego innego konkretnego członka konsorcjum - jeśli dotyczy. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku wymagań merytorycznych, przedmiotowych dopuszcza się możliwość składania oświadczeń i dokumentów przez lidera konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.