eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłówdostawy antybiotyków do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Namysłowie przez okres 12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30508

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Namysłów: dostawy antybiotyków do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Namysłowie przez okres 12 miesięcy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Adamczyk Maria, ul. Oleśnicka 10/3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, fax (077) 410 30 12, e-mail: zamowienia@namyslow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.namyslow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Adamczyk Maria, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077/ 410 36 95, fax 077/ 410 39 22, e-mail: zamowienia@namyslow.pl, www.namyslow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy antybiotyków do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Namysłowie przez okres 12 miesięcy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Apteka przyszpitalna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy antybiotyków do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Oleśnickiej 10 w Namysłowie przez okres 12 miesięcy - szczegółowy wykaz antybiotyków określa załącznik nr 7 do formularza oferty. Ilości opakowań podane w załączniku nr 7 do formularza oferty służą do celów przeliczeniowych, wykonawca może zaproponować inne wielkości opakowań odpowiednio je przeliczając. Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć). W przypadku podania w ofercie przetargowej zamiennika, w chwili jego braku Wykonawca winien zapewnić artykuł podstawowy lub inny odpowiedni zamiennik w cenie artykułu wycenionego w ofercie przetargowej. Lp. Nazwa artykułu j.m. Ilość orientac. 1. Amikacinum inj.0,25g/2ml*1 filol szt. 800 2. Amikacinum inj.0,5g/2ml*1 filol szt. 2 500 3. Amoxicililinum+Ac.clavulanicum 600 mg szt. 3 000 4. Amoxicillinum 1000mg.*20tabl. op. 100 5. Amoxicillinum+Ac.clavulanic. 625 mg *14 tabl op. 50 6. Amoxicillinum+Ac.clavulanicum 1,2 g szt. 4 000 7. Ampicillin 1,0g * 1 fiol szt. 800 8. Ampicillinum+Sulbactam inj.0,75g.*1fiol. szt. 100 9. Azithromycyna 500mg.*3tabl. op. 5 10. Cefalexinum 0,5g * 12kaps. op. 5 11. Cefamandolum inj. 1 g *1fiol. szt. 50 12. Cefazolinum inj.1g.*1 amp. szt. 1 500 13. Cefotaximum inj. 1 g szt. 10 000 14. Ceftazidinum 0,500 g *1fiol. szt. 600 15. Ceftriaxonum inj.1g.fiol. szt. 50 16. Cefuroximum 0,500 g*10 tabl. op. 5 17. Cefuroximum inj. 0,75 g szt. 2 000 18. Cefuroximum inj. 1,5 g szt. 100 19. Chloramphenicolum 1% maśc 5g. op. 20 20. Chloramphenicolum 2% maśc 5g. op. 20 21. Ciprofloxacinum 500mg. *10tabl op. 250 22. Ciprofloxacinum inj.100mg/10ml.*10amp. op. 50 23. Clarithromycinum 500mg.*14 tabl. op. 5 24. Clarithromycinum 500mg.inj. szt. 50 25. Clarithromycinum zawies.250mg/5ml.60ml. op. 5 26. Clindamycinum 150mg./1ml.amp.4ml szt. 250 27. Clindamycinum C 150mg/1ml.amp.2ml. szt. 250 28. Clindamycinum C 300mg.*16kaps. op. 40 29. Cloxacillinum inj.1g. fiol. szt. 20 30. Doxycyclinum 0,1g.*10kaps. op. 50 31. Doxycyclinum inj.20mg./ml.fiol.5ml. szt. 1 000 32. Doxycyclinum Solutab 100mg.*10tabl. op. 50 33. Erytromycinum 0,2g*16tabl. op. 2 34. Erytromycinum inj.doż.03g szt. 10 35. Gentamycinum 0,3%krople oczne 5ml. op. 5 36. Gentamycinum 0,3%maść oczna 3g. op. 5 37. Gentamycinum inj.0.04g/1ml.i.m./i.v.10amp. op. 100 38. Gentamycinum inj.0.08g/2ml.i.m./i.v.10amp. op. 300 39. Imipenenum+ Cilastatynum 0,5g.i.v.120ml szt. 30 40. Lincomycinum 600mg./2ml.*10 amp. op. 15 41. Metronidazolum inj.0,5% 100ml szt. 800 42. Mupirocinum maść 15g. op. 15 43. Natamycinum tdp.0,1*3tdp. op. 15 44. Neomycinum 0.25g.*16tabl. op. 50 45. Neomycinum aer. 55ml op. 50 46. Neomycinum maść oczna 3g. op. 10 47. Nystatyna 100 000jm.*10 tabl.dopochw. op. 10 48. Nystatyna 2400000jm/5ml.zaw.24ml. op. 80 49. Nystatyna 500 000jm.*16 draż. op. 100 50. Ofloxacinym 200mg*10tabl. op. 30 51. Oxytetracyclinum A ung.3g. op. 10 52. Oxytetracyclinum A 3% ung.10g. op. 10 53. Oxytetracyclinum aerozol 55ml. op. 30 54. Penicillinum cryst. Inj. 1.000.000jm * 1 fiol. szt. 100 55. Penicillinum cryst. Inj. 5.000.000jm * 1 fiol. szt. 400 56. Roxithromycinnum 150mg * 10tabl. op. 2 57. Sulfamethoxazolum+Trimeth.480mg.*20 tabl. op. 150 58. Sulfamethoxazolum+Trimeth.inj.0,48/5ml.x10 op. 10 59. Sulfamethoxazolum+Trimeth.zawiesina 100ml. op. 5 60. Vancomycinum 1g.*1amp. szt. 50 Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Miejsce realizacji zamówienia: apteka przyszpitalna. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.14.00 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.14.00 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: od 60.000 do 211.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 19.07.2007; lub data zakończenia: 18.07.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują co najmniej 30 dniowy termin płatności od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują stałe ceny przez cały czas obowiązywania umowy, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy zaproponują max. 3 dniowy termin realizacji danej partii dostawy, którzy zagwarantują, że w przypadkach pilnych dostaw (sporadycznych, w razie konieczności) zamówienia złożone do godz. 11:00 realizowane będą tego samego dnia do godz. 15:00, zamówienia złozone po godz. 11:00 realizowane będą w dniu następnym do godz. 10:00, którzy zaoferują produkty posiadające aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, którzy wykonali minimum jedno zadanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalno¬ści jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, 6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 7. dokument wniesienia wadium, 8. cennik - antybiotyki, 9. oświadczenie w sprawie aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie RP, 10. w przypadku współpracy podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, np.: jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej *, 11. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza*.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.