Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-26
Zawiercie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń (kursów) zawodowych w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 305122 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopszawiercie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń (kursów) zawodowych w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń (kursów) zawodowych w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej: Część I 1) Specjalisty ds. kadr i płac z programem Symfonia oraz księgowość wspomagana komputerem (2 osoby), 2) Kurs kroju i szycia (5 osób), 3) Kurs sprzątania i prac porządkowych/Techniki sprzątania pomieszczeń (1 osoba), 4) Fryzjera (1 osoba), 5) Sprzedawca w stacji paliw (3 osoby). Część II Kierowca z prawem jazdy: 1) kat. B (1 osoba), 2) kat. D (1 osoba) Szczegółowy opis: Część I Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie - w zakresie części nr I ulegnie obniżeniu (w stosunku do całkowitego wynagrodzenia brutto) proporcjonalnie do liczby osób, które ukończą szkolenie, maksymalnie jednak o 2 osoby, które nie ukończą danego szkolenia (kursu), tym samym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za nie mniej niż 10 osób. Za osobę, która ukończyła szkolenie uznany zostanie uczestnik szkolenia, który uczestniczył w co najmniej 80% zajęć. Zamawiający wymaga, aby oferowane usługi - w zakresie części nr I wykonywane były przez Wykonawcę posiadającego certyfikat systemu zarządzania jakością spełniający wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych lub równoważny - oparty na odpowiednich normach europejskich. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają w/w wymaganiu określonemu przez zamawiającego, żąda się zaświadczenia (certyfikatu) niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich - PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych. Wykonawca może zamiast powyższego zaświadczenia (certyfikatu PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych) złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowane przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. 1) Pracownik kadrowo-płacowy wraz z księgowością wspomaganą komputerem Liczba godzin kursu - 100 h. Pracownik kadrowo-płacowy Ramowy zakres tematyczny szkolenia obejmuje: - prawo pracy (rodzaje umów o pracę, urlopy pracownicze, ewidencja czasu pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, uprawnienia związane z rodzicielstwem, BHP, obowiązki pracodawcy i pracownika), - delegacje służbowe (koszty dojazdów i przejazdów, diety, noclegi, koszty reprezentacji), - ubezpieczenia społeczne (zasady obejmowania poszczególnymi rodzajami ubezpieczenia, składki na ubezpieczenie zdrowotne, na Fundusz Pracy, wypełnianie i korekta dokumentów ZUS-owskich, obowiązki rozliczeniowe zakładów pracy wobec urzędów skarbowych, - podatek dochodowy od osób fizycznych, - obsługę programu Płatnik. Do objaśnień winien być użyty program Płatnik oraz inny program użytkowy dotyczący pracy działu kadr i księgowości. Księgowość wspomagana komputerem Ramowy zakres tematyczny szkolenia dotyczy: - podstaw i organizacji rachunkowości, - zasad ewidencji zdarzeń gospodarczych, - rozrachunków i roszczeń, - aktywów trwałych, - wynagrodzeń, - środków pieniężnych i rachunków bankowych, - zasad bilansowych, - zasad ewidencji i rozliczania kosztów działalności operacyjnej, - rozliczeń międzyokresowych kosztów, - przychodów i kosztów związanych z ich osiągnięciem, - wyników finansowych wraz z podziałem, - majątku obrotowego - rezerw i przychodów przyszłych okresów - kosztów podróży służbowych. Do objaśnień winien być użyty jeden z programów użytkowych, celem lepszego zrozumienia zagadnień i przedstawienia ich w formie przykładów. 2) Kurs kroju i szycia Cel kursu - stopniowe i systematyczne zdobywanie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu krawiectwa (szycie ręczne oraz szycie na maszynie). Ramowy zakres tematyczny szkolenia obejmuje: - nauka szycia ręcznego: fastryga, ścieg pętelkowy i za igła, - sposoby przyszywania: zatrzaski, haftki, gumki, itp., - zapoznanie sie z rodzajami dodatków krawieckich i pasmanteria, - budowa maszyny, nauka nawlekania nici i ustawiania ściegu, - szycie na maszynie z nićmi i na sucho, - nauka korzystania z żurnalowych wykrojów, - przygotowywanie szablonów, nauka krojenia, - omówienie linii i płaszczyzny ciała, - szycie spódnicy i /lub spodni; robienie formy, krojenie, przygotowanie do miary, miara, - wszywanie zamka, wykańczanie, - skracanie spódnicy, rękawów, żakietu, - zwężanie, poszerzanie, - nauka wykorzystywania flizeliny, - sposoby wykańczania, - szycie odzieży na miarę: bluzka i /lub sukienka, - nauka szycia: kieszeni, kołnierzy, wszywanie zamków, - nauka wszywania koronek, wkładów barkowych, tasiemek, - naszywanie koralików, dżetów, futerek sztucznych, lamówek (podkoszulek, spódnica, żakiet, sukienka), - podstawy i elementy niezbędne w procesie szycia. Liczba godzin kursu: 100 godz. 3) Kurs sprzątania i prac porządkowych Ramowy zakres tematyczny obejmuje: - Zasadzanie, uprawa i pielęgnacja drzew, krzewów, trawników i klombów, - Stosowanie i konserwacja sprzętu i środków ogrodniczych, - Wycinka drzew i krzewów, - Zabiegi pielęgnacyjne zieleni nisko i wysokopiennej, - Rodzaje środków czystości i ich dobór do sprzątanej powierzchni, - Prace porządkowe, - BHP, - Prawidłowe stosowanie środków czystości, - Rozwiązywanie konfliktów pracowniczych, - Relacje pomiędzy pracodawcą a pracownikiem, - Praca w zespole, - Rodzaje konfliktów i sposoby ich rozwiązywania, - Stres i radzenie sobie ze stresem związanym z pracą na stanowisku konserwatora powierzchni płaskich i terenów zielonych, - Zaplanowanie pracy na stanowisku konserwatora powierzchni płaskich i terenów zielonych, - Prawidłowe stosowanie środków czystości, - Rodzaje sprzętu służącego do sprzątania, - Konserwacja sprzętu, - Utrzymanie w czystości komputerów PC oraz urządzeń peryferyjnych, - Egzamin. Opis metodyki szkolenia - zajęcia teoretyczne i praktyczne. Liczba godzin kursu: 60 godz. 4) Kurs fryzjerski Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, ze szczególnym naciskiem przede wszystkim na zajęcia praktyczne, gdyż są one szczególnie niezbędne do nauczenia się tego zawodu i na doskonalenie poszczególnych technik strzyżenia. Ramowy zakres tematyczny obejmuje: - wiadomości ogólne z zakresu fryzjerstwa, stylistyki, dobór fryzur w zależności od kształtu twarzy, - wiadomości z zakresu bhp, - rodzaju i technik strzyżeń, modelowania, rodzaju upięć, - wszelkich zabiegów stosowanych w salonach fryzjerskich (trwała ondulacja, farbowanie włosów, farbowanie brwi i rzęs), - higienę zawodową. Łączna liczba godzin kursu nie powinna być mniejsza niż 140 godzin, przy czym co najmniej 50% tego czasu powinno być przeznaczone na praktykę w pracowniach lub salonach fryzjerskich. Kurs powinien przygotować osobę do pracy w tym zawodzie w salonie fryzjerskim, bądź tez na podjęcie działalności na własny rachunek. 5) Sprzedawca w stacji paliw Cel szkolenia - teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do wykonywania zawodu pracownika obsługi stacji paliw płynnych i gazowych, przy czym ramowy zakres tematyczny szkolenia obejmuje: - zapoznanie osób zajmujących się napełnianiem zbiorników do zasilania pojazdów samochodowych gazem skroplonym z podstawowymi zagadnieniami w zakresie napełniania i bezpiecznej eksploatacji zbiorników LPG oraz przygotowanie do egzaminu sprawdzającego kwalifikacje w Oddziałach Terenowych Transportowego Dozoru Technicznego, dla uzyskania odpowiedniego zaświadczenia kwalifikacyjnego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.), - przygotowanie słuchaczy do podjęcia pracy w stacji paliw płynnych w charakterze sprzedawcy. Liczba godzin: 75 Sposób przeprowadzenia sprawdzianu wiedzy: - egzamin wewnętrzny przed komisją egzaminacyjną powołaną przez organizatora kształcenia. - Dodatkowo Wykonawca zapewni dojazd (spod siedziby MOPS w Zawierciu) i powrót lub zwróci koszty przejazdu w obie strony oraz pokryje niezbędne opłaty za egzamin kwalifikacyjny przed Komisją Oddziału Terenowego Transportowego Dozoru Technicznego składający się z części teoretycznej i praktycznej. Powyższy kurs ma być przeprowadzony zgodnie z: - ustawą z dnia z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (t.j. z 2000, Nr 122 poz. 1321 z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.). Część II 1) Kierowca z prawem jazdy kategorii B Kurs podstawowy na prawo jazdy kat. B. 20 godzin teorii, oraz 60 godzin jazdy. Ogółem 80 godzin. Cena kursu obejmuje jednorazowo opłatę za egzamin (teoretyczny i praktyczny). Powyższy kurs ma być przeprowadzony zgodnie z: - ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t,j. Dz.U. z 2005, Nr 108 poz. 908 z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. 2005 r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). 2) Kierowca z prawem jazdy kategorii D Kurs podstawowy na prawo jazdy kat. D. 20 godzin teorii, oraz 60 godzin jazdy. Ogółem 80 godzin. Uczestnik posiada prawo jazdy kat. B. Cena kursu obejmuje jednorazowo opłatę za egzamin (teoretyczny i praktyczny). Powyższy kurs ma być przeprowadzony zgodnie z: - ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t,j. Dz.U. z 2005, Nr 108 poz. 908 z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. 2005 r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). Wymagania dotyczące szkoleń (ogółem): Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, po wcześniejszym skonsultowaniu potrzeb uczestników, w terminie do 7 dni roboczych po podpisaniu umowy szczegółowy harmonogram szkolenia (zawierający harmonogram i szczegółowy zakres tematyczny dostosowany do celu i programu szkolenia). Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram stanowić będzie integralną część umowy. W uzasadnionych przypadkach harmonogram może ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w terminie realizacji zamówienia w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem go do potrzeb uczestników. W zakresie części nr 1 - zajęcia będą prowadzone w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-15.00, przy czym jedno spotkanie nie może trwać dłużej niż 6 godzin. Uczestnicy szkolenia nie będą ponosić żadnych kosztów uczestnictwa w kursie. Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzania obecności uczestników szkolenia na każdych zajęciach - obecność na szkoleniu uczestnicy potwierdzają własnoręcznym podpisem na liście. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad wizualizacji, określonych w: 1) Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828 z 8 grudnia 2006 r. ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r., ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności, 2) Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 13 sierpnia 2007 r. (po wprowadzeniu zmiany w dniu 5 października 2007 r.) w zakresie informacji i promocji oraz Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce na lata 2007-2013, określających podstawowe zasady prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Narodowej Strategii Spójności oraz wszystkich programów operacyjnych w jej ramach, 3) Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które stanowią załącznik i są integralną częścią obowiązującej wersji Planu komunikacji PO KL. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczania logo PO KL, UE, oraz informacji o współfinansowaniu przedmiotu umowy z EFS, w szczególności w budynku, w którym prowadzone będzie szkolenie (wewnątrz i na zewnątrz), na materiałach dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz na oficjalnej korespondencji bezpośrednio związanej z realizacją przedmiotu zamówienia. Miejsce szkolenia: województwo śląskie, przy czym w przypadku, gdy zajęcia będą odbywały się poza Zawierciem Wykonawca zapewni transport osób z Zawiercia (spod siedziby MOPS) i powrót lub zwróci uczestnikom szkolenia koszty przejazdu w obie strony. Zaznacza się, iż w cenę każdego kursu powinny zostać wliczone w szczególności koszty: X zapewnienia odzieży ochronnej - za wyjątkiem części II, X materiałów dydaktycznych, X poczęstunku kawowego (kawa, herbata, cukier, śmietanka, ciastka), X ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (w trakcie zajęć, jak również na dojazd i powrót). Wydawane dokumenty - zaświadczenie o ukończeniu danego kursu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają także wzory umów z załącznikami - osobno dla każdej części nr I - II), które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stawia warunek szczegółowy - w zakresie części nr II - Wykonawcy muszą posiadać aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców na podstawie art. 103 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t,j. z 2005, Nr 108 poz. 908 z późn. zm.). Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentu i oświadczenia: - W zakresie części nr II - aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców na podstawie art. 103 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t,j. z 2005, Nr 108 poz. 908 z późn. zm.), - Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - część I - II będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tego dokumentu i oświadczenia czy Wykonawca spełnia ww. warunek. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunku, o którym mowa powyżej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - część I - II.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - część I - II.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - część I - II.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - część I - II.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji (dotyczy części nr I - II). 2) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu) (dotyczy części nr I - II).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umów (części I-II) mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, przy czym zmiany istotnych ich postanowień mogą nastąpić (na warunkach j/w) w następujących przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 5) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopszawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Piłsudskiego 47, Pokój nr 6 - sekretariat, I piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Piłsudskiego 47, Pokój nr 6 - sekretariat, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 września 2011 r. Projekt pn.: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zapis określony w III.5) ogłoszenia - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich - dotyczy części nr I..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I 1) Specjalisty ds. kadr i płac z programem Symfonia oraz księgowość wspomagana komputerem (2 osoby), 2) Kurs kroju i szycia (5 osób), 3) Kurs sprzątania i prac porządkowych/Techniki sprzątania pomieszczeń (1 osoba), 4) Fryzjera (1 osoba), 5) Sprzedawca w stacji paliw (3 osoby)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń (kursów) zawodowych w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej: 1) Specjalisty ds. kadr i płac z programem Symfonia oraz księgowość wspomagana komputerem (2 osoby): Liczba godzin kursu - 100 h. Pracownik kadrowo-płacowy Ramowy zakres tematyczny szkolenia obejmuje: - prawo pracy (rodzaje umów o pracę, urlopy pracownicze, ewidencja czasu pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, uprawnienia związane z rodzicielstwem, BHP, obowiązki pracodawcy i pracownika), - delegacje służbowe (koszty dojazdów i przejazdów, diety, noclegi, koszty reprezentacji), - ubezpieczenia społeczne (zasady obejmowania poszczególnymi rodzajami ubezpieczenia, składki na ubezpieczenie zdrowotne, na Fundusz Pracy, wypełnianie i korekta dokumentów ZUS-owskich, obowiązki rozliczeniowe zakładów pracy wobec urzędów skarbowych, - podatek dochodowy od osób fizycznych, - obsługę programu Płatnik. Do objaśnień winien być użyty program Płatnik oraz inny program użytkowy dotyczący pracy działu kadr i księgowości. Księgowość wspomagana komputerem Ramowy zakres tematyczny szkolenia dotyczy: - podstaw i organizacji rachunkowości, - zasad ewidencji zdarzeń gospodarczych, - rozrachunków i roszczeń, - aktywów trwałych, - wynagrodzeń, - środków pieniężnych i rachunków bankowych, - zasad bilansowych, - zasad ewidencji i rozliczania kosztów działalności operacyjnej, - rozliczeń międzyokresowych kosztów, - przychodów i kosztów związanych z ich osiągnięciem, - wyników finansowych wraz z podziałem, - majątku obrotowego - rezerw i przychodów przyszłych okresów - kosztów podróży służbowych. Do objaśnień winien być użyty jeden z programów użytkowych, celem lepszego zrozumienia zagadnień i przedstawienia ich w formie przykładów. 2) Kurs kroju i szycia (5 osób): Cel kursu - stopniowe i systematyczne zdobywanie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu krawiectwa (szycie ręczne oraz szycie na maszynie). Ramowy zakres tematyczny szkolenia obejmuje: - nauka szycia ręcznego: fastryga, ścieg pętelkowy i za igła, - sposoby przyszywania: zatrzaski, haftki, gumki, itp., - zapoznanie sie z rodzajami dodatków krawieckich i pasmanteria, - budowa maszyny, nauka nawlekania nici i ustawiania ściegu, - szycie na maszynie z nićmi i na sucho, - nauka korzystania z żurnalowych wykrojów, - przygotowywanie szablonów, nauka krojenia, - omówienie linii i płaszczyzny ciała, - szycie spódnicy i /lub spodni; robienie formy, krojenie, przygotowanie do miary, miara, - wszywanie zamka, wykańczanie, - skracanie spódnicy, rękawów, żakietu, - zwężanie, poszerzanie, - nauka wykorzystywania flizeliny, - sposoby wykańczania, - szycie odzieży na miarę: bluzka i /lub sukienka, - nauka szycia: kieszeni, kołnierzy, wszywanie zamków, - nauka wszywania koronek, wkładów barkowych, tasiemek, - naszywanie koralików, dżetów, futerek sztucznych, lamówek (podkoszulek, spódnica, żakiet, sukienka), - podstawy i elementy niezbędne w procesie szycia. Liczba godzin kursu: 100 godz. 3) Kurs sprzątania i prac porządkowych/Techniki sprzątania pomieszczeń (1 osoba): Ramowy zakres tematyczny obejmuje: - Zasadzanie, uprawa i pielęgnacja drzew, krzewów, trawników i klombów, - Stosowanie i konserwacja sprzętu i środków ogrodniczych, - Wycinka drzew i krzewów, - Zabiegi pielęgnacyjne zieleni nisko i wysokopiennej, - Rodzaje środków czystości i ich dobór do sprzątanej powierzchni, - Prace porządkowe, - BHP, - Prawidłowe stosowanie środków czystości, - Rozwiązywanie konfliktów pracowniczych, - Relacje pomiędzy pracodawcą a pracownikiem, - Praca w zespole, - Rodzaje konfliktów i sposoby ich rozwiązywania, - Stres i radzenie sobie ze stresem związanym z pracą na stanowisku konserwatora powierzchni płaskich i terenów zielonych, - Zaplanowanie pracy na stanowisku konserwatora powierzchni płaskich i terenów zielonych, - Prawidłowe stosowanie środków czystości, - Rodzaje sprzętu służącego do sprzątania, - Konserwacja sprzętu, - Utrzymanie w czystości komputerów PC oraz urządzeń peryferyjnych, - Egzamin. Opis metodyki szkolenia - zajęcia teoretyczne i praktyczne. Liczba godzin kursu: 60 godz. 4) Fryzjera (1 osoba): Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, ze szczególnym naciskiem przede wszystkim na zajęcia praktyczne, gdyż są one szczególnie niezbędne do nauczenia się tego zawodu i na doskonalenie poszczególnych technik strzyżenia. Ramowy zakres tematyczny obejmuje: - wiadomości ogólne z zakresu fryzjerstwa, stylistyki, dobór fryzur w zależności od kształtu twarzy, - wiadomości z zakresu bhp, - rodzaju i technik strzyżeń, modelowania, rodzaju upięć, - wszelkich zabiegów stosowanych w salonach fryzjerskich (trwała ondulacja, farbowanie włosów, farbowanie brwi i rzęs), - higienę zawodową. Łączna liczba godzin kursu nie powinna być mniejsza niż 140 godzin, przy czym co najmniej 50% tego czasu powinno być przeznaczone na praktykę w pracowniach lub salonach fryzjerskich. Kurs powinien przygotować osobę do pracy w tym zawodzie w salonie fryzjerskim, bądź tez na podjęcie działalności na własny rachunek. 5) Sprzedawca w stacji paliw (3 osoby) Cel szkolenia - teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do wykonywania zawodu pracownika obsługi stacji paliw płynnych i gazowych, przy czym ramowy zakres tematyczny szkolenia obejmuje: - zapoznanie osób zajmujących się napełnianiem zbiorników do zasilania pojazdów samochodowych gazem skroplonym z podstawowymi zagadnieniami w zakresie napełniania i bezpiecznej eksploatacji zbiorników LPG oraz przygotowanie do egzaminu sprawdzającego kwalifikacje w Oddziałach Terenowych Transportowego Dozoru Technicznego, dla uzyskania odpowiedniego zaświadczenia kwalifikacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.), - przygotowanie słuchaczy do podjęcia pracy w stacji paliw płynnych w charakterze sprzedawcy. Liczba godzin: 75 Sposób przeprowadzenia sprawdzianu wiedzy: - egzamin wewnętrzny przed komisją egzaminacyjną powołaną przez organizatora kształcenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni dojazd (spod siedziby MOPS w Zawierciu) i powrót lub zwróci koszty przejazdu w obie strony oraz pokryje niezbędne opłaty za egzamin kwalifikacyjny przed Komisją Oddziału Terenowego Transportowego Dozoru Technicznego składający się z części teoretycznej i praktycznej. Powyższy kurs ma być przeprowadzony zgodnie z: - ustawą z dnia z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (t.j. z 2000, Nr 122 poz. 1321 z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.). Wymagania ogólne dotyczące szkolenia (wszystkie kursy w ramach części nr I): Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, po wcześniejszym skonsultowaniu potrzeb uczestników, w terminie do 7 dni roboczych po podpisaniu umowy szczegółowy harmonogram szkolenia (zawierający harmonogram i szczegółowy zakres tematyczny dostosowany do celu i programu szkolenia). Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram stanowić będzie integralną część umowy. W uzasadnionych przypadkach harmonogram może ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w terminie realizacji zamówienia w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem go do potrzeb uczestników. Zajęcia będą prowadzone w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-15.00, przy czym jedno spotkanie nie może trwać dłużej niż 6 godzin. Uczestnicy szkolenia nie będą ponosić żadnych kosztów uczestnictwa w kursie. Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzania obecności uczestników treningów na każdych zajęciach - obecność na szkoleniu uczestnicy potwierdzają własnoręcznym podpisem na liście. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad wizualizacji, określonych w: 1) Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828 z 8 grudnia 2006 r. ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r., ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności, 2) Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 13 sierpnia 2007 r. (po wprowadzeniu zmiany w dniu 5 października 2007 r.) w zakresie informacji i promocji oraz Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce na lata 2007-2013, określających podstawowe zasady prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Narodowej Strategii Spójności oraz wszystkich programów operacyjnych w jej ramach, 3) Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które stanowią załącznik i są integralną częścią obowiązującej wersji Planu komunikacji PO KL. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczania logo PO KL, UE, oraz informacji o współfinansowaniu przedmiotu umowy z EFS, w szczególności w budynku, w którym prowadzone będzie szkolenie (wewnątrz i na zewnątrz), na materiałach dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz na oficjalnej korespondencji bezpośrednio związanej z realizacją przedmiotu umowy. Miejsce szkolenia: województwo śląskie, przy czym w przypadku, gdy zajęcia będą odbywały się poza Zawierciem Wykonawca zapewni transport osób z Zawiercia (spod siedziby MOPS) i powrót lub zwróci uczestnikom szkolenia koszty przejazdu w obie strony. Zaznacza się, iż w cenę każdego kursu powinny zostać wliczone w szczególności: koszty materiałów dydaktycznych, zapewnienia odpowiedniej odzieży ochronnej oraz poczęstunku kawowego (kawa, herbata, cukier, śmietanka, ciastka). Wszyscy uczestnicy powinni zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków (w trakcie zajęć, jak również na dojazd i powrót). Wydawane dokumenty - zaświadczenie o ukończeniu danego kursu. Oferowane usługi wykonywać będzie Wykonawca posiadający certyfikat systemu zarządzania jakością spełniający wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych lub równoważny - oparty na odpowiednich normach europejskich. Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie ulegnie obniżeniu (w stosunku do całkowitego wynagrodzenia brutto) proporcjonalnie do liczby osób, które ukończą szkolenie, maksymalnie jednak o 2 osoby, które nie ukończą danego szkolenia, tym samym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za nie mniej niż 10 osób. Za osobę, która ukończyła szkolenie uznany zostanie uczestnik szkolenia, który uczestniczył w co najmniej 80% zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Kierowca z prawem jazdy: 1) kat. B (1 osoba), 2) kat. D (1 osoba).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń (kursów) zawodowych w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej: 1) Kierowca z prawem jazdy kategorii B (1 osoba). Kurs podstawowy na prawo jazdy kat. B. 20 godzin teorii, oraz 60 godzin jazdy. Ogółem 80 godzin. Cena kursu obejmuje koszt dowozu (spod siedziby MOPS w Zawierciu) na egzamin i z powrotem, jednorazowo opłatę za egzamin (teoretyczny i praktyczny), jednorazowo opłatę za egzamin (teoretyczny i praktyczny). Powyższy kurs ma być przeprowadzony zgodnie z: - ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t,j. Dz.U. z 2005, Nr 108 poz. 908 z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. 2005 r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). 2) Kierowca z prawem jazdy kategorii D (1 osoba). Kurs podstawowy na prawo jazdy kat. D. 20 godzin teorii, oraz 60 godzin jazdy. Ogółem 80 godzin. Uczestnik posiada prawo jazdy kat. B. Cena kursu obejmuje jednorazowo opłatę za egzamin (teoretyczny i praktyczny). Powyższy kurs ma być przeprowadzony zgodnie z: - ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t,j. Dz.U. z 2005, Nr 108 poz. 908 z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. 2005 r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). Wymagania ogólne dotyczące szkolenia (oba kursy - w ramach części nr II): Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, po wcześniejszym skonsultowaniu potrzeb uczestników, w terminie do 7 dni roboczych po podpisaniu umowy szczegółowy harmonogram szkolenia (zawierający harmonogram i szczegółowy zakres tematyczny dostosowany do celu i programu szkolenia). Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram stanowić będzie integralną część umowy. W uzasadnionych przypadkach harmonogram może ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w terminie realizacji zamówienia w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem go do potrzeb uczestników. Uczestnicy szkolenia nie będą ponosić żadnych kosztów uczestnictwa w kursie. Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzania obecności uczestników treningów na każdych zajęciach - obecność na szkoleniu uczestnicy potwierdzają własnoręcznym podpisem na liście. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad wizualizacji, określonych w: 1) Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828 z 8 grudnia 2006 r. ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r., ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności, 2) Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 13 sierpnia 2007 r. (po wprowadzeniu zmiany w dniu 5 października 2007 r.) w zakresie informacji i promocji oraz Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce na lata 2007-2013, określających podstawowe zasady prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Narodowej Strategii Spójności oraz wszystkich programów operacyjnych w jej ramach, 3) Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które stanowią załącznik i są integralną częścią obowiązującej wersji Planu komunikacji PO KL. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczania logo PO KL, UE, oraz informacji o współfinansowaniu przedmiotu umowy z EFS, w szczególności w budynku, w którym prowadzone będzie szkolenie (wewnątrz i na zewnątrz), na materiałach dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz na oficjalnej korespondencji bezpośrednio związanej z realizacją przedmiotu umowy. Miejsce szkolenia: województwo śląskie, przy czym w przypadku, gdy zajęcia będą odbywały się poza Zawierciem Wykonawca zapewni transport osób z Zawiercia (spod siedziby MOPS) i powrót lub zwróci uczestnikom szkolenia koszty przejazdu w obie strony. Zaznacza się, iż w cenę każdego kursu powinny zostać wliczone w szczególności: koszty materiałów dydaktycznych oraz poczęstunku kawowego (kawa, herbata, cukier, śmietanka, ciastka). Wszyscy uczestnicy powinni zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków (w trakcie zajęć, jak również na dojazd i powrót). Wydawane dokumenty - zaświadczenie o ukończeniu danego kursu. Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców na podstawie art. 103 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t,j. z 2005, Nr 108 poz. 908 z późn. zm.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w roku 2025"
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.