To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-24
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZENIA BIUROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ - 10 ZADAŃ.
Numer ogłoszenia: 305182 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224902 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZENIA BIUROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ - 10 ZADAŃ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzenia biurowego oraz oprogramowania dla Politechniki Wrocławskiej tj.: - dostawa komputera (serwer dla szkół naukowych) - Zadanie nr 1; - dostawa komputera - 4 szt. - Zadanie nr 2; - dostawa komputera - 1 szt. - Zadanie nr 3,; - dostawa komputera - 1 szt. - Zadanie nr 4; - dostawa monitorów - Zadanie nr 5; - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - Zadanie nr 6; - dostawa telefaksu stacjonarnego - Zadanie nr 7; - dostawa oprogramowania - Zadanie nr 8; - dostawa Upgrade do PSIM - Zadanie nr 9; - dostawa Upgrade do PSIM - Zadanie nr 10 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej: - ZAŁĄCZNIK NR 2 (ZADANIE NR 1 - dostawa komputera (serwer dla szkół naukowych), - ZAŁĄCZNIK NR 3 (ZADANIE NR 2 - dostawa komputera - 4 szt.), - ZAŁĄCZNIK NR 4 (ZADANIE NR 3 dostawa komputera - 1 szt.) - ZAŁĄCZNIK NR 5 (ZADANIE NR 4 dostawa komputera - 1 szt.) - ZAŁĄCZNIK NR 6 (ZADANIE NR 5 dostawa monitorów ) - ZAŁĄCZNIK NR 7 (ZADANIE NR 6 dostawa urządzenia wielofunkcyjnego) - ZAŁĄCZNIK NR 8 (ZADANIE NR 7 dostawa telefaksu stacjonarnego) - ZAŁĄCZNIK NR 9 (ZADANIE NR 8 dostawa oprogramowania) - ZAŁĄCZNIK NR 10 (ZADANIE NR 9 dostawa Upgrade do PSIM) - ZAŁĄCZNIK NR 11 (ZADANIE NR 10 dostawa Upgrade do PSIM) do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 12a do SIWZ dla Zadania nr od 1 do 5 i ZAŁĄCZNIK NR 12b do SIWZ dla Zadania nr 6 i 7, ZAŁĄCZNIK NR 12c do SIWZ dla Zadania nr 8, ZAŁĄCZNIK NR 12d do SIWZ dla Zadania nr 9 i 10. 5. Termin wykonania zamówienia: - dla sprzętu i oprogramowania objętego 22% podatkiem VAT - do 14 dni od podpisania umowy; - dla sprzętu objętego 0% podatkiem VAT - 14 dni od daty powiadomienia wybranego Wykonawcy o uzyskaniu zgody z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na zastosowanie 0 stawki podatku VAT..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.12.14.10 - Telefaksy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot niniejszego postępowania jest realizowany na potrzeby Projektu Wzrost liczby absolwentów w Politechnice Wrocławskiej na kierunkach o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, realizowanego w Dziale Nauczania Politechniki Wrocławskiej (umowa nr UDA-POKL.04.01.02-00-065/09-00) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa komputera (serwer dla szkół naukowych) - Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
- ALLTECH SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK, UL. SPÓŁDZIELCZA 33, 09-407 PłOCK, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5258,00
Oferta z najniższą ceną: 5258,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa komputera - 4 szt. - Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
- ALLTECH SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK, UL. SPÓŁDZIELCZA 33, 04-407 PŁOCK, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11044,00
Oferta z najniższą ceną: 11044,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa komputera - 1 szt. - Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPINEL SP. Z O.O., PODWALE 75, 50-449 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3550,00
Oferta z najniższą ceną: 3550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4042,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa komputera - 1 szt. - Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPINEL SP. Z O.O., UL. PODWALE 75, 50-449 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 950,00
Oferta z najniższą ceną: 950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1204,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa monitorów - Zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPINEL SP. Z O.O., UL. PODWALE 75, 50-449 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 996,00
Oferta z najniższą ceną: 996,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1163,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - Zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GVC TAX SŁAWOMIR SOBECKI, MACIEJ WOLAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GVC TAX SŁAWOMIR SOBECKI, MACIEJ WOLAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- GVC TAX SŁAWOMIR SOBECKI, MACIEJ WOLAŃSKI SPÓŁKA JAWNA, UL.KOŚCIUSZKI 178/1B, 50-437 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2868,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3220,80
Oferta z najniższą ceną: 2181,36 / Oferta z najwyższą ceną: 3220,80
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa telefaksu stacjonarnego - Zadanie nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALLTECH SP.JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK, UL. SPÓŁDZIELCZA 33, 09-407 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 696,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 732,00
Oferta z najniższą ceną: 505,08 / Oferta z najwyższą ceną: 732,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa oprogramowania - Zadanie nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPINEL SP. Z O.O., UL.PODWALE 75, 50-449 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2491,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2849,92
Oferta z najniższą ceną: 2849,92 / Oferta z najwyższą ceną: 6685,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
więcej: Telefaksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.