eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówzakup i dostawa materiałów zapewniających przeprowadzanie oraz kontrolę procesów sterylizacyjnych w sterylizatorach na parę, tlenek etylenu oraz wodorotlenek tlenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30518

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rzeszów: zakup i dostawa materiałów zapewniających przeprowadzanie oraz kontrolę procesów sterylizacyjnych w sterylizatorach na parę, tlenek etylenu oraz wodorotlenek tlenu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Wojewódzki Nr 2, do kontaktów: Agnieszka Maślanka, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8664000, fax 017 8664702, e-mail: sekretariat@szpital2.rzeszow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital2.rzeszow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów zapewniających przeprowadzanie oraz kontrolę procesów sterylizacyjnych w sterylizatorach na parę, tlenek etylenu oraz wodorotlenek tlenu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Wojewódzki Nr 2 w Rzeszowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów zapewniających przeprowadzanie oraz kontrolę procesów sterylizacyjnych w sterylizatorach na parę, tlenek etylenu oraz wodorotlenek tlenu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Wypełniony formularz ofertowy 2) Wypełniony formularz cenowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 9 zadań, szczegółowo podano w SIWZ, dostawa powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymaga się. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych 2. Wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat minimum 2 dostaw materiałów do przeprowadzania lub kontroli procesów sterylizacji o wartości minimum 1.000,00 zł każda,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. 3. Posiadanie polisy OC lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - w celu oceny warunku 3) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w celu oceny warunku) 4) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6) Dokument dopuszczający do obrotu i używania dla przedmiotu zamówienia będącego wyrobem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896). 7) Dokument (pozwolenie) na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175 poz. 1443 ze zm.) 8) Materiały informacyjne w języku polskim w celu potwierdzenia spełnienia wymagań opisu przedmiotu zamówienia - pod rygorem odrzucenia dot. oferowanego przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisująca nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności go spodarczej. J eżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczył notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu Zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (m.in. Spółka cywila, konsorcjum), wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w pkt 1. ppkt. 5 muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania ono dotyczy, jakich Wykonawców dotyczy, wykazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy też również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców w tym ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.rzeszow.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: po przesłaniu faktury lub w kasie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:15, Szpital Wojewódzki Nr 2 w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, Budynek Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Test wieloparametrowy. 1) Krótki opis: Test wieloparametrowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowo podano w Formularzu cenowym SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wskaźnik sterylizacji. 1) Krótki opis: Wskaźnik sterylizacji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowo podano w Formularzu cenowym SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Chemiczny test Bowie - Dick. 1) Krótki opis: Chemiczny test Bowie - Dick. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowo podano w Formularzu cenowym SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Wskaźniki biologiczne. 1) Krótki opis: Wskaźniki biologiczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowo podano w Formularzu cenowym SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Naboje gazowe, papier do sterylizatora. 1) Krótki opis: Naboje gazowe, papier do sterylizatora. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowo podano w Formularzu cenowym SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Papiery krepowe. 1) Krótki opis: Papiery krepowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowo podano w Formularzu cenowym SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Rękawy i torby foliowo-papierowe. 1) Krótki opis: Rękawy i torby foliowo-papierowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowo podano w Formularzu cenowym SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Materiały eksploatacyjne do sterylizatora plazmowego STERRAD 100S. 1) Krótki opis: Materiały eksploatacyjne do sterylizatora plazmowego STERRAD 100S. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowo podano w Formularzu cenowym SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Środek do czyszczenia. 1) Krótki opis: Środek do czyszczenia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowo podano w Formularzu cenowym SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.