Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-11
Jastrzębie-Zdrój: Dostawy nabiału, tłuszczów, ryb, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Jastrzebiu-Zdroju
Numer ogłoszenia: 30520 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. C. K. Norwida 23, 44-268 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 4759230, faks 32 475 92 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy nabiału, tłuszczów, ryb, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Jastrzebiu-Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych art. spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Jastrzębiu Zdroju. Zamawiający ustala łączną wielkość zamówienia na : część I Ogólnospożywcze 1.Cukier - 17000 kg 2.Liść laurowy - 16 kg 3.Ziele angielski - 30 kg 4.Majeranek - 12 kg 5.Pieprz naturalny czarny mielony - 160 kg 6.Papryka mielona ostra - 45 kg 7.Przyprawa sucha ( typu Vegeta lub równoważne )- 270 kg 8.ocet - 600 L 9.Herbata expresowa ( torebki 1,5g )- 250 000 szt 10.Sól jadalna jodowana 3000 - kg 11.Przyprawa w płynie do zup - 1800 kg 12.kotlety sojowe - 1500 kg 13.Dżem ( wiaderka )- 250 kg 14.Marmolada ( wiaderka ) - 250 kg 15.Koncentrat pomidorowy 30%- 2800 kg 16.Fasola Jaś średni- 2000 kg ( worki nie przekraczające 15 kg ) 17.Groch łuskany - 2000 kg ( worki nie przekraczające 15 kg ) 18.Syrop wysokosłodzony ( owocowy do sporządzania napojów dopuszcz.smaki: malina wiśnia, truskawka) opak 0,2 - 2Lit ) - 100 L 19.Zupa w proszku Żurek w opak. 1-5kg ( termin przydatności do spożycia min. 5 miesięcy). - 250 kg 20.Zupa w proszku Barszcz biały w opak. 1-5kg ( termin przydatności do spożycia min. 5 miesięcy) - 230 kg 21.Budyń bez cukru w opakowaniach 1-2 kg( termin przydatności do spożycia min.5 miesięcy)- 130 kg 22.Cynaon mielony - 35 kg 23.Zupa w proszku pieczarkowa w opak. 1-5kg ( termin przydatności do spożycia min. 5 miesięcy) - 120 kg 24.Zupa w proszku brokułowa w opak. 1-5kg ( termin przydatności do spożycia min. 5 miesięcy ) - 120 kg 25.Czosnek granulowany - 30 kg 26.Oregano - 5 kg 27.Kminek - 5 kg 28.Pietruszka zielona sucha - 30 kg 29.Koper suchy - 40 kg 30.Musztarda - 150 kg ( pojemniki waga do 5 kg) część II (Ryby) CPV 152 20000-6 1.Filet z mintaja bez glazury mrożony w technologii shatterpack (SHP) w opakowaniach kartonowych do 25kg - wygląd: brak oznak rozmrożenia, filety całe bez skóry, ości i obcych zanieczyszczeń; - zapach: właściwy dla ryb mrożonych, po rozmrożeniu zapach ryby świeżej, niedopuszczalny gnilny; - tkanka mięsna: jasna o naturalnej barwie, charakterystycznej dla danego gatunku, bez plam i przebarwień; po rozmrożeniu sprężysta, nie rozpadająca się, o prawidłowym zapachu; - właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, szkodników, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. Cechy dyskwalifikujące: filety z uszkodzoną glazurą Ryba mrożona musi posiadać co najmniej 30 dniowy termin przydatności do spożycia. Ryby muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych , zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach, z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta - 250 kg 2. Kotlet rybny - produkt garmażeryjny gotowy do spożycia. Zawartość ryby nie mniej niż 40% masy mięsnej. Opakowania kartonowe do 5kg - wygląd: brak oznak uszkodzenia, kotlety bez ości i obcych zanieczyszczeń; - zapach: właściwy dla ryby świeżej, niedopuszczalny gnilny; - właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, szkodników, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. Kotlety muszą posiadać co najmniej 5 dniowy termin przydatności do spożycia Kotlety muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych , zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach, z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta - 2200 kg część III (konserwy rybne) CPV 152 40000-2 1.Szprot w sosie pomidorowym z samootwieraczem - 1500 kg 2.Sałatka rybna typu Neptun lub równoważne z samootwieraczem - 2000 kg 3.Paprykarz szczeciński z samootwieraczem - 1400 kg 4.Śledź w sosie pomidorowym z samootwieraczem - 1400 kg (dowolne opakowanie o gramaturze w pełnych dziesiątkach gram np. 200g, 330g- nie dopuszcza się opakowań o wadze np. 225g, 175g, itp) część IV (Tłuszcze) CPV 15431000-8 1.Tłuszcz roślinny (typu Margaryna) do smarowania pieczywa zawartość tłuszczu min 20% w kostkach od 200g do 500g - 17000 kg 2.Tłuszcz roślinny do smarowania ( typu Masło roślinne lub równoważne ) o zawartości tłuszczu od 60% - 80% w kostkach od 150g do 300g - 1700 kg 3.Olej roślinny - 1400 L część V (Mleko granulowane) CPV 155 11000-3 Mleko odtłuszczone granulowane ( minimalna zawartość białka 34%, bez domieszki oleju roślinnego ), ( worki nie przekraczające 15 kg ) - 2000kg część VI (Nabiał) grupa CPV 155 1.Ser twaróg półtłusty ( w kostkach o wadze 0,2-1kg ) - 6000 kg 2.Serek fromage naturalny ( w opakowaniu 100 gram) - 500 kg 3.Serek granulowany czysty (w opak.100g -200g) - 500 kg 4.Śmietana 12% - 2400 L 5.Ser topiony czysty ( opak.100gram ) o zawartości tłuszczu nie mniej niż 27% - 1200 kg 6.Kefir - 2000 kg ( opakowania 5-10 kg ) 7.Jogurt owocowy 100- 150 gr - 3000 szt część VII (Konserwy mięsne) CPV 15131000-5 1.Pasztet drobiowy czysty ( bez dodatków) w alupack *- 1500 kg 2.Konserwy mięsne ok. 300g (plus minus 10g) z samootwieraczem **- 2000 kg 3.Konserwy wieprzowa mielona sterylizowana -w alupack * - 920 kg 4.Szynka mielona drobiowa sterylizowana -w alupack * - 800 kg * o wadze w zakresie 90-130g w pełnych dziesiątkach gram, np. 90, 100, ..., 130g - nie dopuszcza się opakowań o wadze np. 95g, 105g, itp) ** dowolne opakowanie o gramaturze w pełnych dziesiątkach gram np. 200g, 330g- nie dopuszcza się opakowań o wadze np. 225g, 175g, itp. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane będą w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Do każdego opakowania powinna być dołączona etykieta z opisem jego zawartości, powinno zawierać: nazwę dostawcy - producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę - termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok), oraz warunki przechowywania. Zamawiający zobowiązuje jednocześnie Wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa powodowały obniżenie ponoszonych przez Zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3, 15.22.00.00-6, 15.24.00.00-2, 15.43.10.00-8, 15.51.10.00-3, 15.50.00.00-3, 15.13.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z możliwości żądania wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający sprawdzi fakt złożenia podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedstawią z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 12 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw (dostawy) odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, a także o łącznej wartości odpowiadającej co najmniej kwotom: a) 100 000 zł dla części I (Art. ogólnospożywcze) b) 18 000 zł dla części II (Ryby) c) 45 000 zł dla części III (Konserwy rybne) d) 71 000 zł dla części IV (Tłuszcze) e) 28 000 zł dla części V (Mleko granulowane) f) 100 000 zł dla części VI (Nabiał) g) 33 000 zł dla części VII (Konserwy mięsne) Wykaz powinien zawierać informacje o wartości, przedmiocie, datach wykonania i podmiotach, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający sprawdzi fakt złożenia podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający sprawdzi fakt złożenia podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający sprawdzi fakt złożenia podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny w przypadku zmiany stawki VAT. Zmiana ceny następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, przy czym stawka netto pozostaje bez zmian przez okres ważności oferty (związania) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o konieczności zmiany przedstawiając kopię odpowiednich dokumentów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Jastrzębiu-Zdroju
ul.C.K. Norwida 23
44-268 Jastrzębie-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny w Jastrzębiu-Zdroju ul.C.K. Norwida 23 44-268 Jastrzębie-Zdrój - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły Ogólnospożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I Ogólnospożywcze 1.Cukier - 17000 kg 2.Liść laurowy - 16 kg 3.Ziele angielski - 30 kg 4.Majeranek - 12 kg 5.Pieprz naturalny czarny mielony - 160 kg 6.Papryka mielona ostra - 45 kg 7.Przyprawa sucha ( typu Vegeta lub równoważne )- 270 kg 8.ocet - 600 L 9.Herbata expresowa ( torebki 1,5g )- 250 000 szt 10.Sól jadalna jodowana 3000 - kg 11.Przyprawa w płynie do zup - 1800 kg 12.kotlety sojowe - 1500 kg 13.Dżem ( wiaderka )- 250 kg 14.Marmolada ( wiaderka ) - 250 kg 15.Koncentrat pomidorowy 30%- 2800 kg 16.Fasola Jaś średni- 2000 kg ( worki nie przekraczające 15 kg ) 17.Groch łuskany - 2000 kg ( worki nie przekraczające 15 kg ) 18.Syrop wysokosłodzony ( owocowy do sporządzania napojów dopuszcz.smaki: malina wiśnia, truskawka) opak 0,2 - 2Lit ) - 100 L 19.Zupa w proszku Żurek w opak. 1-5kg ( termin przydatności do spożycia min. 5 miesięcy). - 250 kg 20.Zupa w proszku Barszcz biały w opak. 1-5kg ( termin przydatności do spożycia min. 5 miesięcy) - 230 kg 21.Budyń bez cukru w opakowaniach 1-2 kg( termin przydatności do spożycia min.5 miesięcy)- 130 kg 22.Cynaon mielony - 35 kg 23.Zupa w proszku pieczarkowa w opak. 1-5kg ( termin przydatności do spożycia min. 5 miesięcy) - 120 kg 24.Zupa w proszku brokułowa w opak. 1-5kg ( termin przydatności do spożycia min. 5 miesięcy ) - 120 kg 25.Czosnek granulowany - 30 kg 26.Oregano - 5 kg 27.Kminek - 5 kg 28.Pietruszka zielona sucha - 30 kg 29.Koper suchy - 40 kg 30.Musztarda - 150 kg ( pojemniki waga do 5 kg) Artykuły Ogólnospożywcze - dostawy nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ryby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II (Ryby) 1.Filet z mintaja bez glazury mrożony w technologii shatterpack (SHP) w opakowaniach kartonowych do 25kg - wygląd: brak oznak rozmrożenia, filety całe bez skóry, ości i obcych zanieczyszczeń; - zapach: właściwy dla ryb mrożonych, po rozmrożeniu zapach ryby świeżej, niedopuszczalny gnilny; - tkanka mięsna: jasna o naturalnej barwie, charakterystycznej dla danego gatunku, bez plam i przebarwień; po rozmrożeniu sprężysta, nie rozpadająca się, o prawidłowym zapachu; - właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, szkodników, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. Cechy dyskwalifikujące: filety z uszkodzoną glazurą Ryba mrożona musi posiadać co najmniej 30 dniowy termin przydatności do spożycia. Ryby muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych , zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach, z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta - 250 kg 2. Kotlet rybny - produkt garmażeryjny gotowy do spożycia. Zawartość ryby nie mniej niż 40% masy mięsnej. Opakowania kartonowe do 5kg - wygląd: brak oznak uszkodzenia, kotlety bez ości i obcych zanieczyszczeń; - zapach: właściwy dla ryby świeżej, niedopuszczalny gnilny; - właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, szkodników, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. Kotlety muszą posiadać co najmniej 5 dniowy termin przydatności do spożycia Kotlety muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych , zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach, z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta - 2200 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwy rybne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część III (konserwy rybne) 1.Szprot w sosie pomidorowym z samootwieraczem - 1500 kg 2.Sałatka rybna typu Neptun lub równoważne z samootwieraczem - 2000 kg 3.Paprykarz szczeciński z samootwieraczem - 1400 kg 4.Śledź w sosie pomidorowym z samootwieraczem - 1400 kg (dowolne opakowanie o gramaturze w pełnych dziesiątkach gram np. 200g, 330g- nie dopuszcza się opakowań o wadze np. 225g, 175g, itp).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tłuszcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część IV (Tłuszcze) 1.Tłuszcz roślinny (typu Margaryna) do smarowania pieczywa zawartość tłuszczu min 20% w kostkach od 200g do 500g - 17000 kg 2.Tłuszcz roślinny do smarowania ( typu Masło roślinne lub równoważne ) o zawartości tłuszczu od 60% - 80% w kostkach od 150g do 300g - 1700 kg 3.Olej roślinny - 1400 L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mleko granulowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część V Mleko odtłuszczone granulowane ( minimalna zawartość białka 34%, bez domieszki oleju roślinnego ), ( worki nie przekraczające 15 kg ) - 2000kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część VI (Nabiał) 1.Ser twaróg półtłusty ( w kostkach o wadze 0,2-1kg ) - 6000 kg 2.Serek fromage naturalny ( w opakowaniu 100 gram) - 500 kg 3.Serek granulowany czysty (w opak.100g -200g) - 500 kg 4.Śmietana 12% - 2400 L 5.Ser topiony czysty ( opak.100gram ) o zawartości tłuszczu nie mniej niż 27% - 1200 kg 6.Kefir - 2000 kg ( opakowania 5-10 kg ) 7.Jogurt owocowy 100- 150 gr - 3000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konserwy mięsne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część VII (Konserwy mięsne) 1.Pasztet drobiowy czysty ( bez dodatków) w alupack *- 1500 kg 2.Konserwy mięsne ok. 300g (plus minus 10g) z samootwieraczem **- 2000 kg 3.Konserwy wieprzowa mielona sterylizowana -w alupack * - 920 kg 4.Szynka mielona drobiowa sterylizowana -w alupack * - 800 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Remont chodnika przy ul. Bogoczowiec w Jastrzębiu-Zdroju.
- Remont nawierzchni ul. 1000-lecia w Jastrzębiu-Zdroju
- Wdrożenie i obsługa systemu rowerów miejskich SRM JASkółka w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
- "Remont budynku przy ul. Gajowej 11A w Jastrzębiu-Zdroju"
- Remont dachu wraz z kominami w budynku przy ul. Gagarina 130 w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Międzynarodowego Centrum Zarządzania oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przez okres 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
więcej: Konserwy i przetwory z mięsa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.