Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-20
Warszawa: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy błon ogólnorentgenowskich i mammograficznych oraz odczynników, według czterech niżej wymienionych części:
1. Dostawa błon ogólno-rentgenowskich do kamery laserowej DRY PIX 7000 produkcji Fuji Photo Film Co.,
2. Dostawa błon mammograficznych do kamery cyfrowej KODAK DryView 6800
3. Dostawa wywoływacza i utrwalacza
4. Dostawa błon stomatologicznych w formacie 3 x 4 klasy E
Numer ogłoszenia: 305210 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy błon ogólnorentgenowskich i mammograficznych oraz odczynników, według czterech niżej wymienionych części: 1. Dostawa błon ogólno-rentgenowskich do kamery laserowej DRY PIX 7000 produkcji Fuji Photo Film Co., 2. Dostawa błon mammograficznych do kamery cyfrowej KODAK DryView 6800 3. Dostawa wywoływacza i utrwalacza 4. Dostawa błon stomatologicznych w formacie 3 x 4 klasy E.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy błon ogólnorentgenowskich i mammograficznych oraz odczynników, według czterech niżej wymienionych części: 1) Dostawa błon ogólno-rentgenowskich do kamery laserowej DRY PIX 7000 produkcji Fuji Photo Film Co., Ltd w formatach: 35x43 - 60 opakowań ( 1 op. = 100 szt.), 26 x 36 -30 opakowań ( 1 op. = 150 szt.). 2) Dostawa błon mammograficznych do kamery cyfrowej KODAK DryView 6800 w formatach: 25 x 30 - 5 opakowań (1 op.= 4 x 125szt.), 20 x 25 - 5 opakowań (1 op.= 4 x 125szt.). 3) Dostawa wywoływacza i utrwalacza do błon stomatologicznych do wywoływarki PERIOMAT Plus produkcji DURR Dental w ilości : 20 opakowań ( 1 op. = 4x 1 litra ) wywoływacza oraz 20 opakowań ( 1 op. = 4x 1 litra) utrwalacza. 4) Dostawa błon stomatologicznych w formacie 3 x 4 klasy E w ilości 60 opakowań (1 op. = 150 szt.) Szczegółowy zakres dostaw przedstawiono w kosztorysach cenowych (odpowiednio dla części), stanowiących załączniki 4a - 4d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach wyżej wymienionych 4 części. Każdemu z Wykonawcy przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie części lub część. Postępowanie będzie rozstrzygane oddzielnie dla każdej części. Zamawiający nie dopuszcza pomijania pozycji asortymentowych określonych w kosztorysach cenowych, w ramach danej części. Wykonawca dostarczy towar do Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul. Strusia 4/8 ( Marysin Wawerski) do Poradni RTG na II piętrze ( w budynku znajduje się winda). Towar będzie zamawiany sukcesywnie średnio 1 raz w miesiącu. Wymagany termin ważności wyrobów min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia danej partii towaru. Towar będzie fabrycznie nowy i dopuszczony do użytku na terenie RP w placówkach służby zdrowia, na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania pełnego zamówienia i dopuszcza w ramach kosztorysu i ceny oferty realizację zamówienia zgodnie z rzeczywistymi potrzebami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 7) Prawa zamówień publicznych tj. 1. Dostawa błon ogólnorentgenowskich do kamery laserowej DRY PIX 7000 produkcji Fuji Photo Film Co., Ltd w formatach: 35x43 - 12 opakowań ( 1 op. = 100 szt.), 26 x 36 -6 opakowań ( 1 op. = 150 szt.). 2. Dostawa błon mammograficznych do kamery cyfrowej KODAK DryView 6800 w formatach: 25 x 30 - 1 opakowanie (1 op.= 4 x 125szt.), 20 x 25 - 1 opakowanie (1 op.= 4 x 125szt.). 3. Dostawa wywoływacza i utrwalacza do błon stomatologicznych do wywoływarki PE-RIOMAT Plus produkcji DURR Dental w ilości : 4 opakowania ( 1 op. = 4x 1 litra ) wywoływacza oraz 4 opakowania ( 1 op. = 4x 1 litra) utrwalacza. 4. Dostawa błon stomatologicznych w formacie 3 x 4 klasy E w ilości 12 opakowań (1 op. = 150 szt.)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.20 - Utrwalacze fotograficzne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali lub wykonują min. 2 dostawy błon ogólnorentgenowskich lub/i mammograficznych lub/i odczynników w sposób należyty, o wartości każdej dostawy ( odpowiednio dla części) min.: - błon ogólno-rentgenowskich do kamery laserowej o wartości min. 30 000,00 zł. brutto każda dostawa - dotyczy części 1 - błon mammograficznych do kamery cyfrowej o wartości min. 6 000,00 zł. brutto każda dostawa - dotyczy części 2 - wywoływacza i utrwalacza do błon stomatologicznych o wartości min. 1 000,00 zł. brutto każda dostawa - dotyczy części 3 - błon stomatologicznych o wartości min. 3 000,00 zł. brutto każda dostawa - dotyczy części 4, a dostawy wykonano z należytą starannością. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku poprzez analizę załączonego do oferty wykazu dostaw ( wg wzoru - załączniki nr 6a-6d do SIWZ) oraz załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówień ujętych w wykazie ( referencje, opinie, protokoły odbioru).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. dokument w formie: ulotki, specyfikacji technicznej, opisu zawierający informację na temat oferowanego towaru - dotyczy wszystkich pozycji kosztorysowych określonych w załącznikach 4a - 4d do SIWZ ( dotyczy wszystkich części i wszystkich pozycji kosztorysu) - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. deklaracje zgodności CE (dotyczy wszystkich części i wszystkich pozycji kosztorysu)- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. certyfikat CE ( dotyczy wszystkich części i wszystkich pozycji kosztorysu) - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. W przypadku Wykonawcy innego niż producent kamery laserowej DRY PIX 7000 i kamery cyfrowej KODAK DryView 6800, Zamawiający wymaga oświadczenia producenta lub przedstawiciela producenta w Polsce, że oferowane przez Wykonawcę (podać nazwę firmy) filmy są oryginalne i dedykowane do tego rodzaju kamer, z podaniem: typu filmu, numeru katalogowego i nazwy producenta.( dotyczy wszystkich pozycji kosztorysowych określonych w kosztorysach cenowych - dot. części 1 i 2 - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - jeżeli dotyczy - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: - nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe) - uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem - uległa zmianie stawka podatku VAT, - wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - konieczności zmiany miejsca dostawy, - zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer
04-546 Warszawa
ul. Strusia 4/8
pok. 308.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer 04-546 Warszawa ul. Strusia 4/8 pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pozostałe wymagane dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale. 2. Wypełnione i podpisane kosztorysy cenowe z wykorzystaniem wzorów - załączników nr 4a-4d do specyfikacji, odpowiednio dla części - w oryginale. 3. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 154/NZ/2025 - Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Łozinowej 3 m. 1 i ul. Drozdowej 5a m. 3 w Warszawie.
- "Kompleksowa usługa serwisowa obejmująca przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń wchodzących w skład systemu AGFA NV".
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego 28. Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 21+780 do km 25+020" - nr postępowania 036/25
- "Usunięcie usterek stw. podczas przeglądu gwarancyjnego z dn. 20.06.2023 dla "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 Ostrołęka - Ostrów Maz. od km 10+020 do km 20+700 L=10,680 km" - nr postępowania 037/25
- Konserwacja i naprawa samochodów służbowych w OReg AMW
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.