eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaRemont drogi powiatowej Nr 1917B Stary Cydzyn - Rządkowo - Wyrzyki - DK 64 na odc. DK 64 - Wyrzyki w km 0+000-0+930

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-12

Łomża: Remont drogi powiatowej Nr 1917B Stary Cydzyn - Rządkowo - Wyrzyki - DK 64 na odc. DK 64 - Wyrzyki w km 0+000-0+930
Numer ogłoszenia: 305216 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275658 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 1917B Stary Cydzyn - Rządkowo - Wyrzyki - DK 64 na odc. DK 64 - Wyrzyki w km 0+000-0+930.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia. Remont nawierzchni jezdni, zjazdów wraz z odwodnieniem drogi powiatowej na odc. od dr. krajowej nr 64 do końca miejscowości Wyrzyki w km 0+000,00 - 0+930,00. 1.2. Opis stanu istniejącego. Funkcja drogi Droga funkcjonuje jako wydzielony geodezyjnie pas drogowy o nawierzchni gruntowej ulepszonej na większej długości odcinka warstwą żużlu na pozostałym odcinku warstwą kruszywa naturalnego. Początek remontu drogi stanowi istniejąca utwardzona nawierzchnia drogi powiatowej, kończy się natomiast wraz z końcem miejscowości Wyrzyki. Droga pełni funkcję drogi lokalnej, transportu rolniczego i dojazdowej do gruntów oraz użytków rolnych na odcinku od dr. krajowej nr 64 do msc. Wyrzyki. Tereny przyległe do drogi stanowią gospodarstwa rolne, grunty uprawne, łąki i pastwiska oraz tereny zabudowane miejscowości Wyrzyki. Lokalizacja drogi Droga powiatowa - zlokalizowana jest na terenie Gminy Piątnica, w msc. Wyrzyki, Powiat Łomża, Województwo Podlaskie W układzie komunikacyjnym Powiatu Łomżyńskiego stanowi połączenie komunikacyjne lokalne łączące msc. Wyrzyki i Jeziorko oraz dochodzące drogi dojazdowe i wewnętrzne. Przekroje normalne Droga powiatowa nr 1917B od km 0 +005,70 do km 0 + 034,00 1) przekrój drogowy, 2) jezdnia utwardzona warstwą żużlu gr. 20 cm i szer. od 4,5 do 5,5m, 3) pobocza gruntowe częściowo zarośnięte o szer. od 0,5 do 1 m, 4) korona drogi wyniesiona ponad teren, Droga powiatowa nr 1917B od km 0 +034,00 do km 0 + 561,00 5) przekrój drogowy, 6) jezdnia utwardzona warstwą żużlu gr. 20cm i szer. od 4,5 do 5,5m, 7) pobocza gruntowe częściowo zarośnięte o szer. od 0,5 do 1 m, 8) obustronne rowy częściowo zarośnięte i zamulone, Droga powiatowa nr 1917B od km 0 +561,00 do km 0 + 664,60 9) przekrój drogowy, 10) jezdnia utwardzona warstwą żużlu gr. 20 cm i szer. od 4,5 do 5,5m, 11) pobocza gruntowe częściowo zarośnięte o szer. od 1 do 2 m 12) lewostronne rowy trójkątne częściowo zarośnięte i zamulone, Droga powiatowa nr 1917B od km 0 +664,60 do km 0 + 740,50 13) przekrój drogowy, 14) jezdnia utwardzona mieszanką pospółki, piasku, kamieni i żużlu gr. od 20 cm do 50 cm szer. od 4,5 do 6m, 15) pobocza gruntowe częściowo zarośnięte o szer. od 1 do 3 m, Droga powiatowa nr 1917B od km 0 +740,50 do km 0 + 889,50 16) przekrój drogowy, 17) jezdnia utwardzona mieszanką pospółki, piasku i kamieni i żużlu od 18 cm do 50 cm i szer. od 5 do 5,5m, 18) pobocza gruntowe częściowo zarośnięte o szer. od 0,7 do 1,5 m 19) prawostronny rów trójkątny częściowo zarośnięty i zamulony, Droga powiatowa nr 1917B od km 0 +889,00 do km 0 + 930,00 20) przekrój drogowy, 21) jezdnia utwardzona mieszanką pospółki, piasku i kamieni do 50 cm i szer. od 4,7 do 5,5m, 22) pobocza gruntowe częściowo zarośnięte o szer. od 1,5 do 2,5 m, Odwodnienie Po za terenem zabudowanym odwodnienie odbywa się poprzez spływ powierzchniowy za pomocą spadków poprzecznych z jezdni do rowów przydrożnych następnie istniejącym przepustem z rur wipro fi 60 cm pod koroną drogi. Na odcinku do miejscowości droga posiada obustronne rowy przydrożne aktualnie w większości zamulone zasypane i zarośnięte. W miejscowości zlokalizowane są dwa odcinki rowów, pierwszy łączy się z rowem poza terenem zabudowanym, drugi łączy się z odwodnieniem drogi gminnej. Na pozostałym odcinku od skrzyżowania do końca miejscowości wody opadowe odprowadzane są powierzchniowo za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych a następnie istn. przepustem zlokalizowanym poza miejscowością. Lokalizacja przepustów pod drogą powiatową: - km 0+176,20 - stan dobry Uzbrojenie terenu -sieć wodociągowa z przyłączami, -kable telefoniczne ziemne, -sieć szerokopasmowa światłowodowa, -napowietrzna linia energetyczna z lampami oświetlenia ulicznego, -kable energetyczne ziemne, -słupy napowietrznej linii telefonicznej, Zainwestowanie: W obrębie inwestycji zlokalizowana jest: -zabudowa mieszkaniowo - gospodarcza, -tereny nieużytków rolnych, łąki i pola uprawne, Zieleń istniejąca w pasie drogowym: Istniejąca zieleń w pasie drogowym składa się z krzaków i zarośli porastających w pasie skarpy i dna rowów oraz drzew rosnących pojedynczo lub szpalerami w pasie od krawędzi pobocza do granicy pasa drogowego. Występuje jako niska (trawy) oraz wysoka (drzewa i krzaki). 1.3. Przewidywany zakres remontu nawierzchni drogi 1.3.1 Parametry techniczne drogi - klasa drogi L (lokalna), - kategoria drogi - powiatowa, - kategoria obciążenia ruchem - KR2, - prędkość projektowa 30 km/h, 50km/h, - szerokość jezdni bitumicznej 5,0 m, - spadek poprzeczny daszkowy - 2%, jednostronny od 2% do 3%, - pobocze gruntowe wzmocnione mieszanką z kruszywa łam. szer. 1,0m oraz brukowcem i płytami ażurowymi, - odwodnienie drogi poprzez spływ wód opadowych z jezdni i poboczy do rowów trójkątnych i trapezowych drogowych. 1.3.2 Zagospodarowanie terenu pasa drogowego Projektowany remont nawierzchni drogi zaczyna się wraz z końcem nawierzchni brukowej. Remont nawierzchni jezdnię o szer. 5m według istniejącego przebiegu. Pobocze gruntowe utwardzone mieszanką z kruszywa łamanego, brukowcem oraz płytami ażurowymi o szer. od 0,75 do 1m. Zjazdy w istniejącej lokalizacji oraz według istniejących parametrów o nawierzchni bitumicznej. Droga na całym odcinku posiada przekrój szlakowy z obustronnym poboczem szerokości 1m. Na odcinku poza miejscowością posiada obustronne rowy trapezowe w miejscowości natomiast lokalne rowy trójkątne częściowo umocnione płytami ażurowymi oraz ściek wykonany z elementów betonowych prefabrykowanych. Zjazdy z drogi powiatowej przewidziano o nawierzchni bitumicznej i nawierzchni z płyt betonowych Jomb na podbudowie z kruszywa łamanego. 1.3.3 Rozwiązania w planie. Przebieg osi remontowanego odcinka drogi dostosowano do istniejącego pasa drogowego. 1.3.4 Rozwiązanie wysokościowe Rozwiązanie wysokościowe opracowano w dowiązaniu do rzędnych istniejących dróg: krajowej nr 64, gminnej o nawierzchni bitumicznej i końcowego odcinka drogi powiatowej nr 1917B, oraz do rzędnych terenu otaczającego. Pochylenia podłużne niwelety wynosi od 0,3% do 5,6%. 1.3.5 Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni jezdni, zjazdów, umocnionego pobocza, umocnionych rowów. Przekroje normalne: od km 0 + 005,70 do km 0 + 034,00 a) przekrój poprzeczny szlakowy, b) szerokość jezdni - 5m, c) spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 2%, d) obustronne pobocza utwardzone kr. łam. szer. 1,0 ze spadkiem 6%, e) obustronne skarpy korpusu drogowego o nachyleniu 1:1,5; od km 0 + 034,00 do km 0 + 561,00 f) przekrój poprzeczny szlakowy, g) szerokość jezdni - 5m, h) spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 2%, i) obustronne pobocza utwardzone kr. łam. szer. 1,0 ze spadkiem 6%, j) obustronne rowy odwadniające trapezowe o nachyleniu skarp 1:1,5, od km 0 + 561,00 do km 0 + 664,60 k) przekrój poprzeczny szlakowy, l) szerokość jezdni - 5m, m) spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 2%, n) obustronne pobocza utwardzone kr. łam. szer. 1,0 ze spadkiem 6%, o) lewostronne rowy trapezowe odwadniające trapezowe o nachyleniu skarp 1:1,5 i rowy trójkątne na terenie zabudowanym o nachyleniu skarp 1:1, od km 0 + 664,60 do km 0 + 842,00 p) przekrój poprzeczny szlakowy, q) szerokość jezdni - 5m, r) spadek poprzeczny jezdni zmienny : 2% - daszkowy, od 2% do 3% jednostronny s) obustronne pobocza z kr. łam. szerok. od 0,75 - 1m miejscami utwardzone brukowcem i płytami ażurowymi ze spadkiem od 3% do 6%, t) lokalne prawostronne rowy trójkątne umocnione płytami ażurowymi o nachyleniu skarp 1:1, u) obustronne tereny zielone, od km 0 + 842,00 do km 0 + 930,00 v) przekrój poprzeczny szlakowy, w) szerokość jezdni - 5m, x) spadek poprzeczny jezdni zmienny : 2% - daszkowy, od 2% do 3% jednostronny y) obustronne pobocza z kr. łam. szerokości 1m spadkiem 6%, z) prawostronny ściel z elem. bet. prefabrykowanych szer. 0,5m, aa) obustronne tereny zielone. Konstrukcja nawierzchni jezdni, zjazdów, umocnionego pobocza, umocnionego rowu : Uwzględniając warunki gruntowo - wodne podłoża odpowiadające nośności gruntu G1, oraz istniejące i prognozowane w perspektywie 10 lat eksploatacji obciążenie ruchem na poziomie kategorii KR2 przyjęto następujące konstrukcję nawierzchni jezdni, zjazdów, umocnionego pobocza, umocnionych rowów: JEZDNIA DROGI (kat. ruchu KR2) w km 0+005,70 - 0+728,11: -Warstwa ścieralna z AC11W grub. 4cm, asfalt D50/70, -Warstwa wiążąca z AC16S grub. 8cm, asfalt D50/70, -Podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 grub. 20 cm, -Warstwa odsączająca z pospółki grubości 18 cm, JEZDNIA DROGI (kat. ruchu KR2) w km 0+728,11 - 0+930,00: -Warstwa ścieralna z AC11W grub.4cm, asfalt D50/70 wg. PN-EN 13108-1, -Warstwa wiążąca z AC16S grub. 8cm, asfalt D50/70 wg. PN-EN 13108-1, -Podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 grub. 20 cm, JEZDNIA DROGI D1 (kat. ruchu KR1) w km 0+002,50 - 0+039,00: -Warstwa ścieralna z AC11W grub.4cm, asfalt D50/70, -Warstwa wiążąca z AC16S grub. 4cm, asfalt D50/70, -Podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 grub. 20 cm, ZJAZDY (naw. bitumiczna) : -Warstwa ścieralna z AC11W grub.4cm, asfalt D50/70, -Warstwa wiążąca z AC16S grub. 8cm, asfalt D50/70, -Podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 grub. 20 cm, ZJAZDY (naw. z płyt Jomb) : -Żelbetowe wielootworowe płyty Jomb o wym. 75x100x12,5 cm, -Podsypka cem.- piaskowa (1:4) grubości 5cm, -Podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 grub. 20 cm, UMOCNIENIE ROWU PŁYTAMI AŻUROWYMI : -betonowe płyty ażurowe -meba- 40/60/8 cm, -podsypka cem-piaskowa (1:4) grubości 5cm, ŚCIEK Z PREF. ELEM. BETONOWYCH : -korytko ściekowe prefabrykowane o wym. 50/50/14 cm, -zaprawa cementowa M7 grubości 4cm, -podbudowa z mieszanki z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm, UMOCNIENIE POBOCZY BRUKOWCEM : -kamień polny gr. 15-20 cm, -podsypka cem.-piask. (1:4) grub. 5 cm z zalaniem zaprawą cem. M15, POBOCZA: -warstwa z mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 grub. 8 cm, 1.3.6 Odwodnienie drogi Przewidziano odprowadzenie wód opadowych powierzchniowo za pomocą spadków poprzecznych z jezdni do rowu a następnie spadkiem podłużnym rowu i przepustem poza korpus drogowy. W miejscowości przewidziano również odprowadzenie wód opadowych do ścieku betonowego w drodze gminnej za pomocą jednostronnego spadku jezdni, pobocza i rowu trójkątnego umocnionego płytami ażurowymi. W ramach remontu drogi powiatowej przewidziano w szczególności: - odtworzenie rowów obustronnych poza miejscowością trapezowych, - odtworzenie rowów trójkątnych w miejscowości oraz umocnienie płytami ażurowymi -meba- 40/60/8 cm rowu trójkątnego w msc. Wyrzyki przed skrzyżowaniem z drogą gminną bitumiczną, - remont przepustu w km 0+176,20 z rur wipro fi 60 pod koroną drogi poprzez wykonanie ścianek czołowych oraz wybrukowanie wlotu i wylotu, - odtworzenie przepustów pod zjazdami wykonanych z rur karbowanych fi 40 HDPE (SN8), Roboty ziemne i rozbiórkowe : Roboty ziemne przewidziane do wykonania w czasie remontu drogi obejmują wykonanie: - wykopy pod rury osłonowe zabezpieczające kable telekomunikacyjne i elektryczne, - wykopów koryta w gruncie związanych z wykonaniem warstw konstrukcyjnych jezdni, - wykopów pod projektowaną konstrukcję zjazdów, - wykopów związanych z remontem przepustów, - wykopów związanych z odtworzeniem rowów, Roboty rozbiórkowe : Roboty rozbiórkowe obejmują wykonanie rozbiórki nawierzchni jezdni bitumicznej, zjazdów z brukowca i gruzu betonowego. Do prac rozbiórkowych należy również rozbiórka nawierzchni bitumicznej i z kruszywa naturalnego na skrzyżowaniach z drogami gminnymi 1.3.7 Organizacja ruchu. Projekt stałej organizacji ruchu stanowi odrębne opracowanie projektowe, będące częścią dokumentacji projektowanego remontu drogi. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien opracować harmonogram robót i projekt organizacji ruchu na czas robót, który podlega zatwierdzeniu przez zarządzającego ruchem. Należy zwrócić szczególną uwagę na punkty osnowy geodezyjnej. W przypadku ich uszkodzenia, obowiązkiem Wykonawcy jest ich wznowienie na własny koszt. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4) Wymagania jakościowe i materiałowe: 1. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3. Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno -użytkowym tych materiałów i urządzeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2015r. Najpóźniej w w/w terminie ma nastąpić odbiór końcowy realizacji zadania. W konsekwencji zgłoszenie robót przez Wykonawcę do odbioru musi mieć miejsce nie później niż na 14 dni przed zakończeniem realizacji zadania. Odbiór robót przez ZAMAWIAJĄCEGO nastąpi po zgłoszeniu na piśmie przez WYKONAWCĘ gotowości obiektu do odbioru wraz z kompletem dokumentów potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 762378,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 969222,07

  • Oferta z najniższą ceną: 969222,07 / Oferta z najwyższą ceną: 1152617,63

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.