Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-28
Kleszczów: Dostawa sprzętu medycznego - 6 części nr zam. IZP-3411/32/10
Numer ogłoszenia: 305239 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów , ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, faks (044 ) 731 31 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego - 6 części nr zam. IZP-3411/32/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego 6 części zamówienia: I. Dostawa aparatu do znieczulenia z monitorowaniem dorosłych i dzieci II. Dostawa kardiowertera - defibrylatora III. Dostawa lampy bakteriobójczej IV. Dostawa respiratora kliniczno-transportowego, turbinowy do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia u dzieci i dorosłych V. Dostawa pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej VI. Dostawa wózka reanimacyjnego do Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2, 33.18.21.00-0, 33.19.10.00-5, 33.19.41.10-0, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej po 2 dostawy urządzeń odpowiadających przedmiotowi zamówienia w danej części zamówienia o wartości brutto: 1/ min. 200 .000 zł każda dla cz. I 2/ min. 20.000 zł każda dla cz. II 3/ min. 2 000 zł każda dla cz. III 4/ min. 50 000 zł każda dla cz. IV 5/ min. 5 000 zł każda dla cz. V 6/ min. 6 000 zł każda dla cz. VI wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Oświadczenie, że oferowany sprzęt medyczny spełnia wymogi ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.(CE)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje ewentualną możliwość zmiany umowy w zakresie umówionego terminu wykonania umowy jedynie w przypadku: uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, z powodu okoliczności siły wyższej lub działań osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kleszczowie ul. główna 47 pok. 32 /cena wersji papierowej siwz 5 PLN/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria ogólna urzędu pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa aparatu do znieczulenia z monitorowaniem dorosłych i dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu do znieczulenia z monitorowaniem dorosłych i dzieci (rok produkcji 2010) do Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie znajdującego się przy ul Czaplinieckiej 123 zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w siwz wraz z przeprowadzeniem szkolenia z zakresu obsługi w/w urządzenia przez osoby posiadające uprawnienia w tym zakresie na terenie Szpitala w Bełchatowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kardiowertera-defibrylatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kardiowertera-defibrylatora (rok produkcji 2010) do Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie znajdującego się przy ul Czaplinieckiej 123 zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ wraz z przeprowadzeniem szkolenia z zakresu obsługi w/w urządzenia przez osoby posiadające uprawnienia w tym zakresie na terenie Szpitala w Bełchatowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa lampy bakteriobójczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa lampy bakteriobójczej rok produkcji 2010) do Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie znajdującego się przy ul Czaplinieckiej 123 zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa respiratora kliniczno-transportowego, turbinowego do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia u dzieci i dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa respiratora kliniczno-transportowego, turbinowego do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia u dzieci i dorosłych (rok produkcji 2010) do Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie przy ul. Czaplinieckiej 123 zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ wraz z przeprowadzeniem szkolenia przez z zakresu obsługi w/w urządzenia osoby posiadające uprawnienia w tym zakresie na terenie Szpitala w Bełchatowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej (rok produkcji 2010) do Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie przy ul. Czaplinieckiej 123 zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wózka reanimacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózka reanimacyjnego (rok produkcji 2010) do Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie przy ul. Czaplinieckiej 123 zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KLESZCZÓW
- Dostawa samochodu typu mikrobus
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji zadania: "Przebudowa drogi gminnej nr 101373E w Kleszczowie i Łuszczanowicach, ul. Sportowa"
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Kleszczowie Etap II - termomodernizacja budynku
więcej: przetargi KLESZCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie
- Zakup dwóch myjni do endoskopów na potrzeby Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.